تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر کازرون استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خنک نکردن فریزر چیست؟
    پاسخ: خنک نکردن فریزر به عوامل متعددی از جمله کمپرسور ، گاز ، فن و قطعات دیفراست ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  2. سوال: دلیل روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: اشکال در پریز برق ، خرابی محافظ ، خرابی برد الکترونیکی یخچال و یا خرابی سنسور ها از عواملی هستند که میتوانند باعث روشن نشدن یخچال شوند.
  3. سوال: زمان تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال چند ماه یکبار است؟
    پاسخ: فیلتر تصفیه آب یخچال باید به طور مرتب هر 6 ماه یکبار تعویض گردد. عوض نکردن به موقع فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی ، یخساز و شلنگ های یخچال گردد.
  4. سوال: علت پاره شدن شلنگ یخچال چیست؟
    پاسخ: شلنگ یخچال ممکن است بر اثر کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض کردن دیر هنگام فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از حد موتور ، رسوب بیش از اندازه آب یا فشار بالای آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال گردد.
  5. سوال: شیب محل نصب یخچال چقدر باید باشد؟
    پاسخ: حداکثر شیب مجاز برای محل نصب یخچال 5 درجه میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13093.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

سونی از حسگر تصویر ۱۲۸ مگاپیکسلیIMX661 رونمایی کرد

در بسیاری از ابزارهای صنعتی سنسورهای تصویربرداری پا‌به‌پای پیشرفت‌های چند سال اخیر پیشرفت نکرده‌‌اند و از اینرو نیاز به سنسورهای با شمار پیکسل و کیفیت بیشتر به شدت احساس می‌شود. سونی برای پاسخ به این ...

در بسیاری - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر کازرون استان فارس - از ابزارهای صنعتی سنسورهای تصویربرداری پا‌به‌پای پیشرفت‌های چند سال اخیر پیشرفت نکرده‌‌اند و از اینرو نیاز به سنسورهای با شمار پیکسل و کیفیت بیشتر به شدت احساس می‌شود. سونی برای پاسخ به این نیاز از حسگر تصویر CMOS جدیدی رونمایی کرده که امکان استفاده در گستره بزرگی از کاربردهای صنعتی و رفع محدودیت‌ها را دارد.

این حسگر ۱۲۷.۶۸ مگاپیکسلی که IMX661 نام دارد از قابلیت گلوبال شاتر رونمایی می‌کند و تغییرات قابل توجهی را به همراه خواهد آورد چرا که علاوه بر شمار بالای - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر کازرون استان فارس - پیکسل‌ها به فناوری پیکسل شاتر Pregius مجهز شده که امکان پردازش - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر کازرون استان فارس - فوق سریع تصویر با چهار برابر سرعت فعلی را می‌دهد.

تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر کازرون استان فارس

از نظر سرعت IMX661 در هر ثانیه قادر به ثبت ۲۱.۸ فریم - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر کازرون استان فارس - در حالت ۱۰ بیت، ۱۹.۶ فریم در ۱۲ - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر کازرون استان فارس - بیت و ۱۲.۹ فریم در - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر کازرون استان فارس - صورت تصویربرداری ۱۴ بیت است. آنطور که ژاپنی‌ها می‌گوید تعداد پیکسل‌ها در این حسگر - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر کازرون استان فارس - تقریبا ۱۰ برابر سنسورهای تصویر تایپ ۱.۱ است که در تجهیزات صنعتی برای ماونت C کاربرد دارند.

حسگر تصویر سونی IMX661 - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر کازرون استان فارس - به آرایه‌ای از قابلیت‌های پردازش سیگنال مجهز شده و ۵۶.۷۳ میلی‌متر قطر دارد. طول هر ضلع از سلول‌های واحد این سنسور ۳.۴۵ میکرومتر عنوان شده و از نظر ابعاد می‌توان آنرا با سنسور - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر کازرون استان فارس - بکار رفته در دوربین‌های پنتاکس 645Z و فوجی‌فیلم GFX 100 مقایسه کرد.

این قابلیت‌ها به IMX661 اجازه ثبت زوایای واید بدون اعوجاج حرکتی را در عملیاتی واحد می‌دهد. همچنین رزولوشن بالای دوربین به بهبود دقت شناسایی سوژه کمک می‌کند و از اینرو می‌توان از آن در زمینه‌هایی نظیر مانیتورینگ و تصویربرداری هوایی استفاده کرد که در صنایع کاربرد گسترده‌ای دارند. نسخه‌های رنگی و سیاه و سفید این سنسور در بهار سال آینده به بازار عرضه - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر کازرون استان فارس - خواهند شد و دستگاه‌های مجهز به آن نیز پس از آن به دست کاربران می‌رسند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone