تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر فومن استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: روش از بین بردن بوی بد یخچال چیست؟
    پاسخ: اگر داخل یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین روش برای از بین بردن این بو این است که تمام مواد درون یخچال را خالی نموده و بعد از تمیز کردن درون یخچال ، فضای درونی دستگاه را با کمک محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز کنید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل طبقات یخچال قرار دهید. بعد از گذشت چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد یخچال خواهید بود.
  2. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  3. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت یخچال چیست؟
    پاسخ: عمدتا صدایی شبیه صدای جیرجیرک که از پشت یخچال شنیده میشود میتواند مربوط به خرابی فن کندانسور باشد که دلیل آن خراب شدن بوش فن و کارکرد ناصحیح فن یخچال میباشد. در صورت شنیدن صدای غیرطبیعی از یخچال حتما کمپرسور وفن یخچال را بررسی نمایید و در صورت مشاهده ایراد در فن کندانسور در سریعترین ضمان جهت رفع این ایراد اقدام کنید زیرا عملکرد نادرست فن کندانسور میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال شود.
  4. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را پرداخت نمایید.
  5. سوال: چقدر زمان میبرد تا باکس یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را به برق بزنید حدودا 12 ساعت طول میکشد تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از 12 ساعت عملیات ساخت یخ شروع شده و معمولا 48 تا 72 ساعت طول میکشد تا مخزن یخساز کاملا پر بشود. البته فشار آب و حجم مواد غذایی داخل فریزر و باز و بسته شدن درب در طول روز نیز میتواند بر سرعت یخسازی موثر باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13100.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

مک‌بوک‌های آتی اپل در سال ۲۰۲۱ احتمالا از نظر فروش رکورد می‌زنند

تحلیل‌گران شرکت Barclays در یادداشت تازه‌ای می‌گویند انتظار دارند اپل در سال مالی ۲۰۲۱ از نظر فروش کامپیوترهای مک خود رکورد بزند. این شرکت تا همین حالا هم به خاطر همه‌گیری ویروس کرونا و عرضه ...

تحلیل‌گران شرکت Barclays در یادداشت تازه‌ای می‌گویند انتظار دارند اپل در سال مالی ۲۰۲۱ از نظر فروش کامپیوترهای مک خود رکورد بزند. این شرکت تا همین حالا هم به خاطر همه‌گیری ویروس کرونا و عرضه مک‌های جدید مجهز به اپل سیلیکون با استقبال خوبی از سوی کاربران مواجه بوده است.

با توجه به شایعاتی که از برنامه اپل برای عرضه مک‌بوک پروهای ۱۴ و ۱۶ اینچی با اپل سیلیکون در نیمه دوم ۲۰۲۱ خبر می‌دهند، - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر فومن استان گیلان - حداقل یکی از تامین‌کنندگان این شرکت با پیش‌بینی تقاضای گسترده مشتریان در پی افزایش ظرفیت تولید خود است. به‌گزارش وب‌سایت «دیجی‌تایمز»، شرکت تایوانی Compeq همین حالا ظرفیت کامل تولید بُرد مدار پرتراکم خود را در نیمه اول ۲۰۲۱ به سفارش‌ها اختصاص داده، - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر فومن استان گیلان - و در نیمه دوم سال میلادی ظرفیتش را گسترش خواهد داد تا به تسهیل در شرایط تولید کمک کند.

تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر فومن استان گیلان

دیجی‌تایمز می‌گوید Compeq به لطف فروش بالای برد مدارهای مک‌بوک و آیپدهای جدید آمار خوبی را در نیمه اول ۲۰۲۱ ثبت خواهد کرد. نشریه Nikkei Asia هم اخیرا اعلام کرده بود که اپل تولید انبوه مک‌بوک‌های جدید را با تراشه‌های اپل سیلیکون در نیمه دوم ۲۰۲۱ آغاز می‌کند. این پنجره زمانی - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر فومن استان گیلان - فرصت کافی را به تامین‌کنندگان اپل می‌دهد تا خطوط تولید خود را برای ادامه سال ارتقا دهند. انتظار داریم که اپل در سال ۲۰۲۱ از یک نسخه جدید آیمک با طراحی متفاوت و تراشه - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر فومن استان گیلان - اپل سیلیکون هم رونمایی کند.

به گزارش تحلیل‌گر مشهور مسائل - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر فومن استان گیلان - اپل «مینگ-چی کو»، مدل‌های جدید مک‌بوک پرو با نمایشگر روشن‌تری با نور زمینه Mini-LED، طراحی تازه با لبه‌های تخت، درگاه HDMI، کارت‌خوان حافظه SD، شارژر کلاسیک مگ‌سیف با قابلیت ارتباط مغناطیسی و دکمه‌های فیزیکی فانکشن به بازار می‌آیند. ظاهرا اپل - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر فومن استان گیلان - از «تاچ بار» هم دست کشیده و همان طراحی قدیمی را ترجیح می‌دهد.

اپل - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر فومن استان گیلان - چند سال پیش انتشار آمار فروش تفکیکی خود را متوقف کرد، اما این شرکت در آمار سه‌ماهه اول ۲۰۲۱ از رکورد درآمد ۸.۷ میلیارد دلاری مک خبر داد. اپل در سه‌ماهه اول ۲۰۲۱ سه مک جدید را با تراشه M1 راهی بازار کرده بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر آرتا نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
حالتون خوبه؟ میشه بگید تعمیرگاه شما سیاهچل فومن خدمات داره؟
پاسخ: بله در سیاهچل شهر فومن خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone