تعمیرات یخچال کنمور در شهر تنکابن استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه ، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: یخچال هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله یخچال باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و کندانسور و فن آن تمیز گردد و فیلتر های تصفیه آب ساید بای ساید باید 6 ماه یکبار تعویض شود.
  3. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است یخچال به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار یخچال میباشد از یک ورق فویل آلومینیوم به عنوان عایق استفاده نمایید.
  4. سوال: علت اینکه یخساز فقط یخ خرد بیرون میدهد چیست؟
    پاسخ: استفاده دیر به دیر از یخساز و یا قطع و وصل برق ممکن است باعث ایجاد چسبندگی در یخ های درون باکس یخ شده و امکان خروج یخ به صورت قالبی از بین می رود. همچنین خرابی سلونوئید یا گیربکس یخ ریز نیز میتواند باعث شوند که یخ فقط به صورت خرد شده بیرون بیاید.
  5. سوال: علت یخ زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، چیدمان نادرست مواد غذایی ، خرابی سنسور های یخچال ، اشکال در برد الکترونیکی ، خرابی داکت انتقال هوا عواملی هستند که ممکن است باعث ایجاد یخ زدگی در مواد غذایی درون یخچال شوند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13104.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

اختلال در عملکرد موتور جستجوی بومی یوز احتمال پایان فعالیتش را تقویت کرد

موتور جستجوی بومی یوز که بیش از ۶ سال عمر دارد و هزینه‌هایی چند میلیارد تومانی برای ساخت و توسعه آن انجام شده بود، مدتی است که عملا از کار افتاده و هیچ نتایجی را ...

موتور جستجوی بومی یوز که بیش از ۶ سال عمر دارد و هزینه‌هایی چند میلیارد تومانی برای ساخت و توسعه آن انجام شده بود، مدتی است که عملا از - تعمیرات یخچال کنمور در شهر تنکابن استان مازندران - کار افتاده و هیچ نتایجی را به کاربران نمایش نمی‌دهد.

مشاهدات عینی نشان می‌دهد که مدتی است موتور جستجوی بومی یوز به جز نمایش صفحه اول، عملکردی ندارد و جستجو در آن ممکن نیست. پیش‌تر و در زمان قطعی اینترنت در سال گذشته نیز موتور جستجوی یوز پس از هجوم - تعمیرات یخچال کنمور در شهر تنکابن استان مازندران - کاربران از کار افتاده بود اما به نظر نمی‌رسد اختلال کنونی یوز ارتباطی به هجوم یکباره کاربران داشته باشد. هنوز مشخص نیست که این موتور جستجو - تعمیرات یخچال کنمور در شهر تنکابن استان مازندران - قرار است به کلی به فعالیتش پایان دهد یا در حال حاضر با اختلالی موقتی همراه است.

موتور - تعمیرات یخچال کنمور در شهر تنکابن استان مازندران - جستجوی بومی یوز در بهمن ماه ۹۳ به طور رسمی افتتاح شد - تعمیرات یخچال کنمور در شهر تنکابن استان مازندران - و متعلق به یک شرکت خصوصی به نام داده پردازان شید اندیش است که با حمایت سازمان فناوری اطلاعات ایران راه‌اندازی شد.

در آن زمان اعلام شد یکی از اهداف راه‌اندازی موتور جستجوی بومی یوز «جلوگیری از هدر - تعمیرات یخچال کنمور در شهر تنکابن استان مازندران - رفت سرمایه های - تعمیرات یخچال کنمور در شهر تنکابن استان مازندران - ملی» است؛ در اینجا باید خاطر نشان شد که «برات قنبری» معاون سابق برنامه‌ریزی وزارت ارتباطات در مراسم رونمایی از یوز اعلام کرد که ۷ میلیارد تومان صرف - تعمیرات یخچال کنمور در شهر تنکابن استان مازندران - هزینه توسعه و راه‌اندازی موتور جستجوی بومی یوز شده است. این رقم احتمالا در طول سال‌ها بیشتر هم شده باشد.

سال گذشته «امیر ناظمی» معاون وزیر ارتباطات و رییس سازمان فناوری اطلاعات در نشست خبری «رتبه بندی مراکز داده در کشور» گفته بود که «یوز متعلق به گروهی است که در دانشگاه امام حسین فعال هستند و مجموعه سپاه باید - تعمیرات یخچال کنمور در شهر تنکابن استان مازندران - درباره ادامه فعالیت موتور - تعمیرات یخچال کنمور در شهر تنکابن استان مازندران - جستجوگر یوز تصمیم‌گیری کند. تصور من این است که اگر این موضوع به بخش خصوصی واگذار می‌شد و به جای کمک‌های مستمر مالی، رقابت در این زمینه شکل می‌گرفت، احتمالاً با نتیجه بهتری روبه‌رو می‌شدیم.» - تعمیرات یخچال کنمور در شهر تنکابن استان مازندران - او تاکید کرده بود جویشگرهای بومی از تسهیلات خاصی - تعمیرات یخچال کنمور در شهر تنکابن استان مازندران - در - تعمیرات یخچال کنمور در شهر تنکابن استان مازندران - دوره کنونی وزارت ارتباطات استفاده نکردند.

ناظمی تاکید کرده بود که توقف یا ادامه فعالیت یوز در دست آنها نیست و نهادهای دیگری باید در این رابطه تصمیم بگیرند: «این نهادها باید هرچه سریع‌تر در این رابطه تصمیم خود - تعمیرات یخچال کنمور در شهر تنکابن استان مازندران - را بگیرند. ما به عنوان سازمان فناوری، دوست داریم این حوزه رشد کند اما - تعمیرات یخچال کنمور در شهر تنکابن استان مازندران - از راه خودش؛ نه از طریق محدودسازی، مداخله مستقیم یا از طریق انتخاب برخی بازیگران و حذف بازیگران دیگر.»

اظهارنظر معاون وزیر ارتباطات درباره جویشگرهای بومی، از دقیقه ۴ این ویدیو آغاز می‌شود:

ناظمی همچنین در آبان ۹۸ در گفتگو با مهر عنوان کرده - تعمیرات یخچال کنمور در شهر تنکابن استان مازندران - بود برای پیشبرد پروژه موتور جستجوی بومی، سازمان فناوری اطلاعات یک برنامه جامع دارد اما اجرای این برنامه مستلزم آن است که «راهبری صفر تا صد موتور جستجوی بومی به سازمان فناوری اطلاعات واگذار شود.» او تضمین داده بود که این پروژه اگر به دست آنها بیفتد، قطعا به نتیجه خواهد رسید: «ما قصد نداریم پروژه موتور جستجوی بومی را از ابتدا آغاز کنیم اما همانطور که پروژه هایی مانند نقشه و مسیریاب بومی را بدون مشکل جلو بردیم و هم اکنون تعداد نصب آنها از اپلیکیشنی مانند ویز هم بیشتر است، در صورتی که این پروژه را به صورت کامل به ما واگذار کنند می توانیم برای سرانجام آن تضمین دهیم.»

چندی پیش بیسفون به عنوان یکی از اولین پروژه‌های پیام‌رسان بومی - تعمیرات یخچال کنمور در شهر تنکابن استان مازندران - که تاکنون چندین میلیارد صرف هزینه‌ توسعه آنها شده از کار افتاد و این احتمال وجود دارد که موتور جستجوی بومی یوز هم به همین سرنوشت دچار شود. گفتنیست هفته گذشته همراه اول از موتور جستجوی بومی خود با نام ذره‌بین رونمایی کرد که بررسی برخی کاربران در فضای مجازی نشان می‌دهد این موتور جستجو عملا نتایج گوگل را بدون هیچ کم و کاستی به نمایش در می‌آورد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone