تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر هشتپر استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت نشتی آب از یخچال چیست؟
    پاسخ: معمولا پاره شدن شلنگ های یخچال باعث ایجاد نشتی از یخچال میگردد. علت پاره شدن شلنگ یخچال میتواند به دلیل کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از اندازه موتور ، رسوب زیاد آب یا فشار بیش از اندازه آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال شود.
  2. سوال: در صورت تکرار خرابی یخچال باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده ، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  3. سوال: دلیل وجود بوی بد درون یخچال چیست؟
    پاسخ: بوی بد یخچال ممکن است بر اثر باقی ماندن طولانی مدت مواد خوراکی درون یخچال باشد. برای پیشگیری از تولید بوی بود در یخچال حتما مواد خوراکی را درون ظرف های در بسته نگه دارید و یخچال را به صورت مرتب هر ده روز یکبار تمیز کنید و موادی که تاریخ انقضای آنها رو به اتمام است از یخچال خارج کنید.
  4. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر یخچال من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  5. سوال: آیا بعد از جابجایی میتوانیم بلافاصله یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: معمولا باید بعد از جابجایی بین 8 تا 12 ساعت یخچال خاموش باشد و بعد از آن اقدام به روشن کردن یخچال نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13075.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

اپل رسما مونتاژ آیفون ۱۲ را در هند آغاز کرد

اپل طی بیانیه‌ای‌ رسمی اعلام کرد که مونتاژ آیفون ۱۲ در هند آغاز شده است. طبق گفته این شرکت، گوشی‌های آیفون مونتاژ هند عمدتا برای عرضه در بازار محلی تولید می‌شوند. طی هفته‌های گذشته خبرهای ...

اپل طی بیانیه‌ای‌ رسمی اعلام کرد که مونتاژ آیفون ۱۲ در هند آغاز شده است. طبق گفته این شرکت، گوشی‌های آیفون مونتاژ هند عمدتا برای عرضه در بازار محلی تولید می‌شوند.

طی هفته‌های - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر هشتپر استان گیلان - گذشته خبرهای مختلفی در مورد تصمیم اپل برای مونتاژ آیفون ۱۲ در هند منتشر شده بود. اکنون با انتشار بیانیه رسمی اپل، دیگر کاملا روشن است که کوپرتینویی‌ها مونتاژ آیفون ۱۲ را در هند آغاز کرده‌اند. بی‌شک ورود به بازار بزرگ هند با بیش از یک میلیارد نفر جمعیت، می‌تواند نقطه عطف تجاری برای اپل محسوب شود.

به دنبال جنگ تجاری بین ایالات متحده و چین، - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر هشتپر استان گیلان - اپل تصمیم گرفت - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر هشتپر استان گیلان - به تدریج بخشی از فعالیت‌های مربوط به تولید محصولاتش را از چین به پایگاه‌های دیگری منتقل کند. براساس اعلام منابع - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر هشتپر استان گیلان - آگاه داخلی این شرکت، ویتنام و هند جزو کشورهایی هستند که اپل روی آنها دست گذاشته و قصد دارد به جای چین، بخشی از فعالیت‌های تولیدی خود را در این کشورها مستقر کند.

تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر هشتپر استان گیلان

از سوی دیگر تامین کنندگان تایوانی همچون «فاکسکان» و «ویسترون» نیز از سال ۲۰۱۷ تولید آیفون را در هند آغاز کرده‌اند. در حال حاضر کارخانه‌هایی در مناطق مختلف این کشور در حال فعالیت هستند و نقش موثری در تولید آیفون برای بازار هند دارند.

به نظر می‌رسد تولید آیفون ۱۲ در هند در کارخانه فاکسکان تامیل نادو انجام خواهد شد، اگرچه فاکسکان هنوز اطلاعاتی در مورد جزئیات این موضوع ارائه نکرده است.

ظاهرا اپل قصد دارد علاوه بر مونتاژ آیفون ۱۲، تولید محصولات - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر هشتپر استان گیلان - دیگری همچون آیپد‌ را نیز به هند - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر هشتپر استان گیلان - منتقل کند. در حال حاضر فضای سرمایه گذاری و سیاسی هند کاملا مناسب است. این رویکرد باعث ایجاد هزاران شغل به صورت مستقیم و غیرمستقیم در این کشور خواهد شد و چشم انداز اقتصادی خوبی برای هند به دنبال خواهد داشت. دولت هند نیز مشوق‌های هنگفتی را برای شرکت‌هایی که در این کشور سرمایه گذاری می‌کنند، در نظر گرفته و یکی از سیاست‌های خود را تبدیل هند به قطب فناوری منطقه عنوان کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone