تعمیرات یخچال مابه در شهر شاهین شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: درجه مناسب یخچال در فصول مختلف چیست؟
    پاسخ: درجه نرمال یخچال به صورت حد وسط تعیین شده روی 3+ و درجه نرمال فریزر 19- میباشد. و در فصول مختلف نیازی به تغییر درجات وجود ندارد.
  2. سوال: علت کپک زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، خرابی سنسور ها یا خرابی داکت هوا یا فن از میتواند باعث کاهش سرما در یخچال و کپک زدن مواد غذایی شود.
  3. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر یخچال را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  4. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای متفاوتی استفاده میشود گاز R12 و R134 که گازهای زیر مجموعه فرئون بوده و اشتعالزا نمیباشد و خطر جانی ندارند اما برای محیط زیست در حجم بالا زیان بار هستند. اما گاز R600 زیرمجموعه گاز بوتان بوده و اشتعال زا میباشد و باید در هنگام تخلیه گاز یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
  5. سوال: علت اینکه یخساز فقط یخ خرد بیرون میدهد چیست؟
    پاسخ: استفاده کردن کم از یخ ساز و یا قطعی برق باعث چسبیدن قالب های یخ در داخل مخزن به یکدیگر شده و گیربکس یخ ریز قدرت جدا کردن یخ ها به صورت قالبی را نخواهد داشت و در نتیجه یخ ها به صورت خرد خارج میشوند. همچنین خرابی سلونوئید یخساز میتواند باعث بروز این ایراد شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13096.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

«لو اتنز»، مبدع نوار کاست و طراح CD درگذشت

«لو اتنز»، مبدع هلندی نوار کاست و یکی از طراحان اصلی CD در سن ۹۴ سالگی درگذشت. اتنز اوایل دهه ۱۹۵۰ در شرکت فیلیپس استخدام شد و چند سال بعد با توسعه ضبط صوت قابل ...

«لو اتنز»، مبدع هلندی نوار کاست و یکی از طراحان اصلی CD در سن ۹۴ سالگی درگذشت.

اتنز اوایل دهه ۱۹۵۰ در - تعمیرات یخچال مابه در شهر شاهین شهر استان اصفهان - شرکت فیلیپس استخدام شد و چند سال بعد با توسعه ضبط صوت قابل حمل که بسیار پر فروش شد، نام خود را بر سر زبان انداخت. وی حدود یک دهه بعد و در اوایل  دهه ۱۹۶۰ پروژه جدیدی را شروع - تعمیرات یخچال مابه در شهر شاهین شهر استان اصفهان - کرد که هدف از آن - تعمیرات یخچال مابه در شهر شاهین شهر استان اصفهان - توسعه ابزاری بود که به مردم اجازه دهد به سادگی و بدون دردسر حمل صفحه‌های موسیقی زمخت امکان گوش دادن به موزیک‌های مورد علاقه - تعمیرات یخچال مابه در شهر شاهین شهر استان اصفهان - را در هر جایی داشته باشند.

اتنز بدین منظور نمونه‌های اولیه نوار کاست را از چوب تولید کرد که - تعمیرات یخچال مابه در شهر شاهین شهر استان اصفهان - به راحتی در جیب جا می‌گرفت و از پاکت سیگار هم کوچکتر بود. وی در سال ۱۹۶۳ نخستین نوار کاست را تولید کرد و برای گسترش هر چه بیشتر آن در دنیا مدیران فیلیپس را قانع کرد که مجوز این فناوری انقلابی را به صورت رایگان در اختیار دیگر شرکت‌ها قرار دهند. نوار کاست خیلی زود در دنیا به - تعمیرات یخچال مابه در شهر شاهین شهر استان اصفهان - ابزاری پر طرفدار تبدیل - تعمیرات یخچال مابه در شهر شاهین شهر استان اصفهان - شد اما - تعمیرات یخچال مابه در شهر شاهین شهر استان اصفهان - این پایان کار اتنز نبود و او پروژه توسعه دیسک‌های فشرده را کلید زد.

تعمیرات یخچال مابه در شهر شاهین شهر استان اصفهان
سال ۱۹۶۶ -  سونی اولین دستگاه های ضبط کننده صدا بر روی نوارهای کاست را با نام TC-100 به بازار فرستاد.

دیسک‌های فشرده یا همان CD از کیفیت بالاتری نسبت به کاست برخوردار بودند و حمل آنها هم ساده‌تر بود. فیلیپس در تولید CD با سونی همکاری می‌کرد و نخستین پلیر آن - تعمیرات یخچال مابه در شهر شاهین شهر استان اصفهان - نیز توسط این شرکت ژاپنی در سال ۱۹۸۲ به بازار عرضه شد. CDها هم مثل نوارهای کاست با استقبال گسترده‌ای در سراسر دنیا مواجه شدند و تا امروز ده‌ها میلیارد نسخه از آن به فروش رفته است.

تعمیرات یخچال مابه در شهر شاهین شهر استان اصفهان
سال ۱۹۸۲- سونی اولین پخش کننده CD را به شکل جهانی به فروش رساند. این مدل با کد CDP-101 شناخته می شد

لو اتنز با طراحی این دو ابزار صنعت موسیقی را برای همیشه دگرگون کرد و به همه اجازه داد با پرداخت هزینه‌ای - تعمیرات یخچال مابه در شهر شاهین شهر استان اصفهان - بسیار کمتر از صفحه‌های زمخت و سنگین در هر جا که می‌خواهند از گوش دادن به موسیقی لذت ببرند. وی در سن ۹۴ سالگی و در حالی که میراثی ماندگار از خود به جای گذاشته بود درگذشت. جالب اینجاست نوارهای کاست به تازگی دوباره با استقبال مواجه شدند و چند سال قبل فروش آنها ۷۴ درصد - تعمیرات یخچال مابه در شهر شاهین شهر استان اصفهان - بیشتر شده بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone