تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر داراب استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی چه آسیبی به یخچال میزند؟
    پاسخ: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی باعث خارج شدن سرمای موجود در کابین یخچال شده و به تبع آن موتور یخچال باید برای مدت بیشتری کارکند تا سرمای از دست رفته را تامین نماید. باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رساندن به کمپرسور یخچال بشود.
  2. سوال: دلیل زود خراب شدن مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، خرابی سنسور ها یا خرابی داکت هوا یا فن از میتواند باعث کاهش سرما در یخچال و کپک زدن مواد غذایی شود.
  3. سوال: چقدر زمان میبرد تا باکس یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را به برق بزنید حدودا 12 ساعت طول میکشد تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از 12 ساعت عملیات ساخت یخ شروع شده و معمولا 48 تا 72 ساعت طول میکشد تا مخزن یخساز کاملا پر بشود. البته فشار آب و حجم مواد غذایی داخل فریزر و باز و بسته شدن درب در طول روز نیز میتواند بر سرعت یخسازی موثر باشد.
  4. سوال: سوختن موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: عوامل متعددی میتواند باعث سوختن موتور یا همان کمپرسور یخچال شود. نوسانات برقی ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیف بودن کندانسور ، خرابی فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از اطراف و پشت ، کیپی لوله موئی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو عواملی هستند که میتوانند باعث شوند کمپرسور یخچال دچار آسیب گردد.
  5. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: بهتر است یخچال به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار یخچال میباشد از یک ورق فویل آلومینیوم به عنوان عایق استفاده نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13086.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

قابلیت مشاهده صفحات وب بدون باز کردن لینک به کروم اندروید آمد

مروگر کروم در گوشی‌های اندروید به کاربران اجازه می‌دهد پیش از باز کردن کامل یک صفحه، پیش نمایش آن را مشاهده کنند. این ویژگی در نسخه ۸۹ کروم اندروید و از طریق بروزرسانی سمت سرور ...

مروگر کروم در گوشی‌های اندروید به کاربران اجازه می‌دهد پیش از باز کردن کامل یک - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر داراب استان فارس - صفحه، پیش نمایش آن را مشاهده کنند. این ویژگی در نسخه ۸۹ کروم اندروید و - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر داراب استان فارس - از - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر داراب استان فارس - طریق بروزرسانی سمت سرور فعال شده است.

اخیرا گزینه‌ای به نام «صفحه پیش نمایش» (Preview page) به منوی مرورگر کروم اندروید اضافه شده که با فشردن یک لینک به مدت - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر داراب استان فارس - چند ثانیه برای کاربران ظاهر می‌شود. این ویژگی پس از کلیک راست روی لینک بین گزینه‌های «باز کردن در برگه ناشناس» (Open in incognito tab) و - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر داراب استان فارس - «کپی کردن آدرس لینک» (Copy link address) نمایش داده - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر داراب استان فارس - می‌شودو با کلیک روی آن پیش‌نمایشی از صفحه مورد نظر را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر داراب استان فارس

با انتخاب این قابلیت صفحه جدیدی برای کاربران باز خواهد شد که نوار بالای آن شامل، آیکون وب‌سایت، نام صفحه، دامنه آن و دکمه‌ای برای باز کردن لینک در پنجره دیگر است. با استفاده از دکمه ضربدر قرار گرفته در قسمت سمت راست بالا یا کشیدن انگشت به سمت پایین، صفحه پیش‌نمایش - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر داراب استان فارس - بسته خواهد شد.

این قابلیت، کاربرد بسیار زیادی برای کاربران دارد و از چند لحاظ می‌تواند بسیار مفید باشد. در واقع با استفاده از آن به راحتی می‌توان محتویات یک صفحه وب‌سایت را مشاهده کرد و در سریع‌ترین زمان ممکن به مطلب نهایی مورد انتظار دست پیدا کرد.

قابلیت جدید پیش نمایش صفحه به تازگی از طریق بروزرسانی کروم ۸۹ در اختیار کاربران اندروید قرار گرفته است. گوگل بیش از دو سال است که روی این ویژگی - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر داراب استان فارس - کار می‌کند و حالا برای اولین بار چنین ویژگی مفیدی را در اختیار کاربران خود قرار داده است.

پیش از این اعلام شده - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر داراب استان فارس - بود که بروزرسانی کروم ۸۹ قابلیت‌های بسیار زیادی از جمله اشتراک‌گذاری داده‌های وب روی دسکتاپ، فناوری Privacy Sandbox و بروزرسانی و طراحی مجدد فید دیسکاوری را در اختیار کاربران قرار خواهد داد. این ویژگی قبلا در نسخه iOS مرورگرهای - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر داراب استان فارس - .اج و سافاری ارائه شده بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone