تعمیرات یخچال هایسنس در شهر چالوس استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شیب مجاز محل نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: حداکثر شیب مجاز برای محل نصب یخچال 5 درجه میباشد.
  2. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  3. سوال: علت برفک زدن فریزر چیست؟
    پاسخ: برفک زدن داخل فریزر ممکن است به علت باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خرابی لاستیک دور درب رخ دهد. همچنین بروز خرابی در قطعات دیفراست میتواند باعث ایجاد برفک در یخچال شود.
  4. سوال: چقدر طول میکشد تا مخزن خالی یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را تازه به برق میزنید 12 ساعت زمان نیاز است تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از آن یخساز شروع به تولید یخ نموده و حدودا دو الی سه روز زمان میبرد تا مخزن یخساز پر شود. فشار آب منزل و حجم مواد غذایی درون فریزر و باز و بسته کردن درب یخچال در طول روز نیز در سرعت ساخت یخ موثر است.
  5. سوال: آیا باز کردن طولانی مدت درب یخچال باعث از بین رفتن گاز یخچال میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در یک سیکل بسته درون لوله ها قرار داشته و باز ماندن درب یخچال ارتباطی به نشتی گاز یخچال ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13074.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

مشخصات احتمالی گلکسی M42 مشخص شد؛ اولین مدل 5G از سری گلکسی M

سامسونگ سری گلکسی M را برای تسخیر بازار هند توسعه داد اما این خانواده به واسطه قیمت مناسب در کشورهای دیگر از جمله ایران با استقبال همراه شد و حالا خود را برای عرضه نخستین ...

سامسونگ سری گلکسی M را برای تسخیر بازار هند توسعه داد اما این خانواده به واسطه قیمت مناسب در کشورهای دیگر از جمله ایران با استقبال همراه شد و حالا خود را برای عرضه نخستین مدل 5G این سری آماده می‌کند.

نخستین مدل سازگار با نسل پنجم شبکه از سری گلکسی M احتمالا گلکسی M42 5G نام خواهد داشت. نخستین نشانه‌ها از تولید این گوشی چند - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر چالوس استان مازندران - ماه قبل و همزمان با دریافت تائیدیه BIS مشاهده شده بود. همین مدل در وب‌سایت اتحادیه Wi-Fi با شماره - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر چالوس استان مازندران - مدل M-M426B/DS رویت شد که حاکی از پشتیبانی از دو سیم‌کارت، اندروید ۱۱ و سازگاری با باند - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر چالوس استان مازندران - وای‌فای دوبانده ۲.۴ و - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر چالوس استان مازندران - ۵ گیگاهرتز بود.

از سوی دیگر همین شماره مدل در وب‌سایت بلوتوث SIG - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر چالوس استان مازندران - مشاهده شد و بر اساس - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر چالوس استان مازندران - آن ممکن است گلکسی M42 5G همان ریبرند شده A42 5G باشد. بر اساس داده‌های این سایت گلکسی M42 نخستین مدل سازگار با نسل پنجم شبکه از - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر چالوس استان مازندران - این سری خواهد بود. از آنجا که A42 ارزانترین گوشی 5G سامسونگ است و با توجه به میانگین قیمت پایین‌تر سری M ممکن است M42 5G با قیمتی پایین‌تر به دست کاربران برسد.

تعمیرات یخچال هایسنس در شهر چالوس استان مازندران

در حال حاضر اطلاعات دقیقی از مشخصات گلکسی M42 5G در دسترس نیست اما در صورتی - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر چالوس استان مازندران - که همان A42 5G باشد از چیپست کوالکام اسنپدراگون 750G در کنار ۸ گیگابایت رم و نمایشگر سوپر امولد ۶.۶ اینچی بهره خواهد برد. این گوشی به باتری ۵ هزار میلی‌آمپر ساعتی - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر چالوس استان مازندران - سازگار با شارژ سریع ۱۵ واتی مجهز شده و از دوربین ۴ گانه با سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی برخوردار است.

این خانواده از همان زمان معرفی به واسطه - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر چالوس استان مازندران - قیمت مناسب و مشخصات - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر چالوس استان مازندران - سخت‌افزاری قابل توجه با استقبال بسیاری - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر چالوس استان مازندران - از سوی کاربران به ویژه در هند مواجه شده بودند. طبیعتاً ارائه قابلیت پشتیبانی از شبکه 5G در این سری باعث افزایش محبوبیت و استقبال بیشتر از آنها خواهد شد و به همین خاطر سامسونگ این مسیر را در پیش گرفته است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone