تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر منجیل استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه ، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی یخچال شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده ، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  3. سوال: علت برفک زدن فریزر چیست؟
    پاسخ: علت ایجاد برفک داخل فریزر میتواند به دلیل باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خراب شدن و پارگی و دفرمگی لاستیک فریزر باشد. خرابی یکی از قطعات برفک زدای یخچال نیز میتواند از دلایل بروز چنین ایرادی در یخچال شود
  4. سوال: آیا نصب یخچال در محیط های خیلی سرد یا خیلی گرم ایراد دارد؟
    پاسخ: یخچال باید در محیط هایی با دمای بین 5 درجه سانتی گراد الی 38 درجه سانتی گراد نصب گردد. محیط های خیلی گرم و یا خیلی سرد در عملکرد یخچال اخلال ایجاد کرده و ممکن است به دستگاه شما آسیب برساند.
  5. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13076.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

بلومبرگ: اپل احتمالا مونتاژ خودروی برقی را به فاکسکان می‌سپارد

در پی مذاکرات ناموفق اپل با خودروسازهای مطرح دنیا برای تولید خودروی برقی این شرکت، کوپرتینویی‌ها احتمالا مونتاژ این ماشین را به تامین‌کنندگان فعلی خود از جمله فاکسکان می‌سپارند. شایعات در مورد تلاش اپل برای ...

در پی مذاکرات ناموفق اپل با خودروسازهای مطرح دنیا برای تولید خودروی برقی - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر منجیل استان گیلان - این شرکت، کوپرتینویی‌ها احتمالا مونتاژ این ماشین را به تامین‌کنندگان فعلی خود از جمله فاکسکان می‌سپارند.

شایعات در مورد تلاش اپل - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر منجیل استان گیلان - برای - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر منجیل استان گیلان - تولید یک خودروی برقی از سال‌ها پیش به گوش می‌رسید اما - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر منجیل استان گیلان - سطح خبرهای مربوط به آن در ماه‌های - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر منجیل استان گیلان - گذشته به حد بی‌سابقه‌ای رسیده است. این شرکت برای تولید نخستین خودروی خود - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر منجیل استان گیلان - که ظاهرا «اپل کار» نام دارد ابتدا با هیوندای و کیا وارد مذاکره شد و حتی به نظر می‌رسید که تولید در کارخانه‌ کیا در آمریکا - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر منجیل استان گیلان - کلید خواهد خورد اما ظاهرا این مذاکرات به نتیجه نرسید تا اپل سراغ گزینه‌های دیگر برود.

مذاکرات این شرکت با خودروسازهای مطرح تا کنون - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر منجیل استان گیلان - نتیجه‌ای در پی نداشته است. آنطور که بلومبرگ می‌گوید دلیل موفق نبودن مذاکرات به عدم توافق بر سر نوع همکاری برمی‌گردد چرا که خودروسازهای شناخته شده تمایل ندارند به جای توسعه دهنده ماشین صرفا به عنوان مونتاژ کننده ایفای نقش کنند.

تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر منجیل استان گیلان

بلومبرگ به نقل - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر منجیل استان گیلان - از منابع آگاه مدعی شده که این شرکت آمریکایی قید شرکت‌هایی نظیر هیوندای - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر منجیل استان گیلان - و - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر منجیل استان گیلان - کیا را زده و مسئولیت مونتاژ را به تامین کننده‌های خود نظیر فاکسکان و مگنا می‌سپارد که پیش از این سطح کیفی خود را به اثبات رسانده‌اند. فاکسکان در حال حاضر تامین کننده اصلی - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر منجیل استان گیلان - آیفون است و مگنا هم که در صنعت خودرو فعالیت دارد، پیش از این در پروژه اپل کار فعالیت‌هایی داشته است.

گزارش جدید بلومبرگ با خبرهای جدید در مورد سرمایه‌گذاری کلان فاکسکان در تولید خودرو مطابقت دارد. این شرکت به تازگی با شرکت چینی «Byron» که در زمینه خودروی برقی فعال است همکاری‌هایی داشته و برای تولید خودرو با شرکت «فیسکر» نیز وارد - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر منجیل استان گیلان - مشارکت شده است.

مورد دیگری که امکان مونتاژ خودرو توسط فاکسکان را تقویت می‌کند سطح بالای فناوری این شرکت است که با استانداردهای سخت‌گیرانه اپل تطابق دارد. فاکسکان حتی به تازگی از یک شاسی - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر منجیل استان گیلان - خودروی برقی و پلتفرم طراحی رونمایی کرده که به خودروسازها اجازه می‌دهد مدل‌های مورد نظرشان را سریعتر طراحی و تولید کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone