تعمیرات یخچال هایسنس در شهر خوانسار استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نصب یخچال در محیط های خیلی سرد یا خیلی گرم ایراد دارد؟
    پاسخ: دمای استاندارد محل نصب یخچال بین 5 تا 35 درجه سانتی گراد میباشد و نصب یخچال در محیط هایی با دمای کمتر یا بیشتر از دمای ذکر شده میتواند باعث آسیب به یخچال شود.
  2. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند ، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  3. سوال: در صورتی که بعد از جابجایی بلافاصله یخچال را برق بزنیم چه آسیبی به یخچال وارد میشود؟
    پاسخ: در هنگام جابجایی و حمل و نقل و در صورت کج شدن یخچال روغن موجود در کمپرسور وارد لوله های گاز شده و میتواند باعث مسدود شدن مسیر گردش گاز شود ، بنابراین باید چند ساعت صبر کنید تا روغن مجددا به درون کمپرسور برگردد.
  4. سوال: علت خنک نکردن فریزر چیست؟
    پاسخ: خنک نکردن فریزر به عوامل متعددی از جمله کمپرسور ، گاز ، فن و قطعات دیفراست ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  5. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت یخچال چیست؟
    پاسخ: معمولا صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به خرابی فن کندانسور میباشد که علت آن خرابی بوش فن و کارکرد نامناسب فن یخچال میگردد. در صورت شنیدن صدایی مشابه حتما در صدد بررسی فن کندانسور و رفع ایراد در اولین فرصت باشید. زیرا از کار افتادن فن کندانسور تبعات زیادی داشته و باعث آسیب به کمپرسور یخچال میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13083.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

این پوشیدنی جدید انرژی گجت‌های کوچک را از بدن کاربر تامین می‌کند

مهندسان نانو دانشگاه کالیفرنیا موفق به طراحی یک میکروگرید پوشیدنی شده‌اند که با استفاده از حرکات بدن و تعرق کاربر انرژی مورد نیاز گجت‌های کوچک الکترونیکی را تامین می‌کند. همه قطعات این میکروگرید انعطاف پذیر ...

مهندسان نانو دانشگاه کالیفرنیا موفق به طراحی یک میکروگرید پوشیدنی شده‌اند که با استفاده از حرکات بدن و تعرق کاربر انرژی مورد نیاز گجت‌های کوچک الکترونیکی را تامین می‌کند. همه قطعات این میکروگرید انعطاف - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر خوانسار استان اصفهان - پذیر بوده و قابل شستشو هستند. به علاوه امکان چاپ آن روی لباس وجود دارد.

«میکروکرید» یا «ریزشبکه» (Micro grid) معمولا - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر خوانسار استان اصفهان - شامل مجموعه‌ای از سیستم‌های ذخیره انرژی و الکتریکی است که می‌تواند به صورت اتصال شبکه مورد بهره‌برداری قرار گیرد. «لو یین» دکترای مهندسی نانو و توسعه دهنده این ابزار در مورد طراحی میکرگرید می‌گوید:

«میکروگرید جدید با قابلیت‌های خوبی که دارد می‌تواند به صورت مستقل مورد استفاده قرار گیرد. این سیستم به راحتی می‌تواند انرژی‌های حاصل از تعرق بدن و همچنین انرژی حرکتی کاربر حین انجام - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر خوانسار استان اصفهان - تمرینات ورزشی را ذخیره کند تا شارژ مورد نیاز گجت‌های الکترونیکی کوچک را تامین کند.»

در - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر خوانسار استان اصفهان - طراحی میکروگرید پوشیدنی سلول‌های مربوط به ذخیره انرژی ناشی از تعرق در قسمت قفسه سینه قرار دارند. در قسمت بازوها و اطراف کمر لباس نیز سیستم تبدیل انرژی حرکتی به انرژی الکتریکی قرار داده شده است. در قسمت جلویی این میکروگرید پوشیدنی نیز سیستم ذخیره انرژی جای گرفته است.

به - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر خوانسار استان اصفهان - محض اینکه کاربر شروع به حرکت می‌کند، ژنراتورهای تریبوالکتریک (triboelectric) وارد چرخه می‌شوند. سیستم سوخت سلولی تعریق و سیستم حرکت می‌توانند به شکل مناسبی یکدیگر را همپوشانی کنند. در واقع زمانی که کاربر در حال انجام تمرین ورزشی است، از انرژی حرکتی برای تامین انرژی مورد نیاز گچت‌های الکترونیکی استفاده می‌شود و در هنگام استراحت، انرژی تعرق وی مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

محققان میکروگرید - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر خوانسار استان اصفهان - پوشیدنی را طی جلسات ۳۰ دقیقه‌ای ورزشی شامل ۱۰ دقیقه دوچرخه سواری یا دویدن و ۲۰ دقیقه استراحت مورد آزمایش قراردادند. این سیستم توانست شارژ مورد نیاز ساعت مچی با نمایشگر LCD را تامین کند. در سال ۲۰۱۳ نیز - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر خوانسار استان اصفهان - سیستم مشابهی توسط محققان طراحی و توسعه یافته بود - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر خوانسار استان اصفهان - که انعطاف - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر خوانسار استان اصفهان - پذیری میکروگرید جدید را نداشت. حال آنکه میکروگرید پوشیدنی جدید با قابلیت ارتجاعی و - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر خوانسار استان اصفهان - قدرت کافی که دارد می‌تواند برای تامین انرژی گجت‌های کوچک به کار گرفته شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر نیکناز نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
سلام خوب هستید؟ آیا صفاییه خوانسار یخچال هایسنس RD-60WC4SZA هم تعمیر میکنید
پاسخ: بله در صفاییه شهر خوانسار خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone