تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر شاندیز استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل جمع شدن آب زیر کشو جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: دلیل جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عموما گرفتگی لوله درین میباشد که به دلیل ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میگردد و یخ زدگی قسمت کف اواپراتور باعث لبریز شدن آب ناشی از دیفراست اواپراتور به زیر کشو ها میشود. در مواردی نیز ممکن است سوختن المنت یا سنسور دیفراست باعث بروز این مشکل در یخچال شود.
  2. سوال: درجه مناسب یخچال در فصول مختلف چیست؟
    پاسخ: درجه نرمال یخچال به صورت حد وسط تعیین شده روی 3+ و درجه نرمال فریزر 19- میباشد. و در فصول مختلف نیازی به تغییر درجات وجود ندارد.
  3. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: زمان تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال چند ماه یکبار است؟
    پاسخ: میزان مصرف از آبریز و یخساز یخچال و کیفیت و رسوب آب منطقه بر عملکرد فیلتر یخچال تاثیرگذار است. بهترین زمان برای تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال هر 6 ماه یکبار میباشد. تعویض دیر هنگام فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی و یخساز و شلنگ های یخچال شود.
  5. سوال: علت سوختن شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب زیاد آب ، تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار خیلی زیاد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها و فیلتر ممکن است باعث خرابی شیربرقی یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13356.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

افشای مشخصات کامل گلکسی A52 پیش از رونمایی؛‌ موفق‌ترین میان‌رده سامسونگ؟

میان‌رده جدید سامسونگ، گلکسی A52 در دو نسخه با قابلیت پشتیبانی از شبکه 5G و 4G احتمالا اسفند ماه از راه می‌رسد. حالا پیش از رونمایی رسمی، مشخصات، قیمت و رندرهای آن به صورت غیر رسمی ...

میان‌رده جدید سامسونگ، گلکسی A52 در دو نسخه با قابلیت پشتیبانی از شبکه 5G و 4G احتمالا اسفند ماه از راه می‌رسد. حالا پیش از رونمایی رسمی، مشخصات، قیمت و رندرهای آن به صورت غیر رسمی به اشتراک گذاشته شده‌اند که از موفقیت این دستگاه در مقابل سایر - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر شاندیز استان خراسان - میان‌رده‌های سامسونگ خبر می‌دهد.

انتظار می رود گلکسی A52 با نمایشگر ۶.۵ اینچی سوپر امولد با رزولوشن ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ پیکسل در دسترس کاربران قرار بگیرد. نمایشگر نسخه 4G از نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز و نسخه 5G - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر شاندیز استان خراسان - از نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کند.

تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر شاندیز استان خراسان

یکی از تفاوت‌های دو نسخه گلکسی A52 به چیپست به آنها مربوط می‌شود. گلکسی A52 4G با چیپست اسنپدراگون 720G و نسخه 5G با چیپست اسنپدراگون 750G رونمایی می‌شود. به علاوه احتمالا باید منتظر عرضه این گوشی - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر شاندیز استان خراسان - هوشمند میان‌رده با ۶ و ۸ گیگابایت رم و حافظه داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی با قابلیت افزایش از طریق microSD باشیم.

تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر شاندیز استان خراسان

گلکسی - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر شاندیز استان خراسان - A52 از دوربین چهارگانه در پنل پشتی شامل دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی در کنار دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی، دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسلی و حسگر تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی بهره خواهد برد. دوربین سلفی میان‌رده جدید کره‌ای‌ها نیز ۳۲ مگاپیکسلی خواهد بود.

 

 

تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر شاندیز استان خراسان

این گوشی هوشمند جدید از باتری با ظرفیت ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعت و پشتیبانی از شارژ سریع ۲۵ واتی، سیستم عامل اندروید ۱۱، حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر شاندیز استان خراسان - و استاندارد IP67 به بازار - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر شاندیز استان خراسان - عرضه می شود. 

براساس گزارش‌های غیررسمی منتشر شده از سوی برخی منابع آگاه، انتظار می‌رود گلکسی A52 با قابلیت پشتیبانی از شبکه 4G با قیمت پایه ۴۲۰ دلار و نسخه 5G این میان‌رده با قیمت ۵۲۰ دلار به بازار عرضه شود. سامسونگ هنوز تاریخ دقیق رونمایی - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر شاندیز استان خراسان - این گوشی هوشمند را مشخص نکرده است.

به نظر می‌رسد میان‌رده گلکسی A52 با چنین مشخصات و قیمتی بتواند به فروش چشمگیری دست پیدا کند و در بین دیگر میان‌رده‌های این شرکت، حرفی برای گفتن داشته باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone