تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر جویبار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای یخچال ضروری است؟
    پاسخ: بله ، با توجه به اینکه برد و موتور یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند ، بهتر است از یک محافظ استاندارد یخچال با حداقل 5 دقیقه زمان تاخیر استفاده نمایید.
  2. سوال: آیا میشود یخچال ساید بای ساید را به دستگاه تصفیه آب وصل نمود؟
    پاسخ: اتصال یخچال ساید بای ساید در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب مناسب باشد بلامانع است ، اما در صورتی که فشار آب کم باشد ممکن است باعث آسیب رسیدن به شیربرقی یخچال گردد.
  3. سوال: وظیفه موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: نقش کمپرسور یا همان موتور یخچال متراکم نمودن و افزایش فشار گاز در سیکل میباشد که به سبب آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش مینماید و با عبور از لوله موئی به واسطه افت ناگهانی فشار دمای آن کاهش پیدا کرده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
  4. سوال: علت سوختن شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه آب ، تعویض دیر هنگام فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار بیش از حد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها میتواند باعث آسیب به شیربرقی یخچال گردد.
  5. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های نوفراست بر خلاف یخچال های قدیمی شاهد انباشته شدن برفکی که نیاز به از برق کشیدن یخچال و آب کردن برفک ها باشد نیستم و با ایجاد یک سیستم اتوماتیک متشکل از المنت و سنسور و برد الکترونیکی عملیات برفک زدایی به صورت خودکار چندین بار در طول شبانه روز انجام میگردد و در نتیجه آن از انباشته شدن برفک در یخچال جلوگیری میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20288.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

لیست آیفون‌هایی که آپدیت iOS 14 را دریافت می‌کنند

iOS 14 از نظر ظاهری و قابلیت‌های کاربردی دستخوش تغییرات قابل توجهی شده و خوشبختانه به روال سال‌های قبل بسیاری از مدل‌های آیفون شانس دریافت آنرا دارند. iOS 14 از چیدمان جدید اپ ها بر ...

iOS 14 از نظر ظاهری و قابلیت‌های کاربردی دستخوش تغییرات قابل توجهی شده و خوشبختانه به روال سال‌های قبل بسیاری از مدل‌های آیفون شانس دریافت آنرا دارند.

iOS 14 از چیدمان جدید اپ ها بر اساس میزان استفاده گرفته تا انتقال ویجت‌ها به هوم اسکرین و تصویر در تصویر بسیاری از قابلیت‌های مورد انتظار کاربران آیفون - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر جویبار استان مازندران - را به ارمغان آورده که پیش از این در اندروید ارائه شده بودند. یکی از قابلیت های - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر جویبار استان مازندران - جالب این نسخه App Clip است که با استفاده از آن کاربران می‌توانند بدون نیاز به دانلود نسخه کامل اپلیکیشن‌ها از اپ استور با دانلود بخش کوچکی از اپ آنرا تست کنند. این نسخه از سیستم عامل iOS که کاربران برای دریافت آن لحظه‌شماری می‌کنند، مهر ماه امسال و همزمان با معرفی سری آیفون ۱۲ منتشر خواهد شد.

تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر جویبار استان مازندران

با این - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر جویبار استان مازندران - حال به لطف نسخه‌های بتای توسعه‌دهندگان و بتای عمومی می‌توان تا قبل از پاییز طعم  iOS 14 را مزه کرد. نسخه آزمایشی توسعه‌دهندگان - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر جویبار استان مازندران - از همین حالا منتشر شده و بتای عمومی هم از - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر جویبار استان مازندران - ماه - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر جویبار استان مازندران - جولای یا به عبارتی یک هفته دیگر منتشر خواهد شد.

سوال دیگری که ذهن برخی را مشغول کرده دستگاه‌های سازگار با  iOS 14 است. اپل - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر جویبار استان مازندران - معمولا جدیدترین آپدیت‌هایش - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر جویبار استان مازندران - را برای مدل‌های تا ۵ سال قبل ارائه می‌کند اما اینبار با کنار گذاشتن عادت قدیمی خود به کاربران آیفون 6s و 6s پلاس هم این شانس را داده تا iOS 14 را احتمالا به عنوان آخرین به‌روزرسانی عمده دریافت کنند. آیفون‌های سازگار با  iOS 14 عبارتند از:

  • آیفون SE
  • آیفون 6S
  • سری آیفون 7
  • سری آیفون 8
  • آیفون X
  • آیفون XR
  • سری آیفون XS
  • سری آیفون 11
  • آیفون SE جدید
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر فانیذ نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
شرکت شما منطقه بحرخزر جویبار هم تعمیرات داره
پاسخ: بله در بحرخزر شهر جویبار خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone