تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر کوچصفهان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت اینکه یخساز فقط یخ خرد بیرون میدهد چیست؟
    پاسخ: استفاده کردن کم از یخ ساز و یا قطعی برق باعث چسبیدن قالب های یخ در داخل مخزن به یکدیگر شده و گیربکس یخ ریز قدرت جدا کردن یخ ها به صورت قالبی را نخواهد داشت و در نتیجه یخ ها به صورت خرد خارج میشوند. همچنین خرابی سلونوئید یخساز میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  2. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  3. سوال: آیا یخچال و فریزر دو موتور جدا از هم دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال های موجود در بازار از یک موتور استفاده شده است که وظیفه تولید سرما هم در قسمت فریزر و هم در قسمت یخچال بر عهده همان موتور بوده و در بیشتر مدل ها سرمای یخچال از طریق دمپر از فریزر تامین میگردد. در موارد بسیار نادری در یخچال ها از دو موتور مجزا استفاده شده است.
  4. سوال: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی چه آسیبی به یخچال میزند؟
    پاسخ: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی باعث خارج شدن سرمای موجود در کابین یخچال شده و به تبع آن موتور یخچال باید برای مدت بیشتری کارکند تا سرمای از دست رفته را تامین نماید. باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رساندن به کمپرسور یخچال بشود.
  5. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای یخچال ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی یخچال و کمپرسور و سایر قطعات برقی یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق با 5 دقیقه تاخیر برای یخچال الزامی میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27236.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

کمپانی DJI از یک تانک رباتیک قابل برنامه‌ریزی رونمایی کرد [تماشا کنید]

DJI در فاصله کمتر از یک ماه پس از معرفی نخستین اکشن کمرای خود، حالا از یک تانک رباتیک با ۳۱ سنسور مختلف پرده برداری کرده است. توسعه این ربات که RoboMaster S1 نام دارد، با اهداف ...

DJI در فاصله کمتر از یک ماه پس از معرفی نخستین اکشن کمرای - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر کوچصفهان استان گیلان - خود، حالا از یک تانک رباتیک با ۳۱ سنسور مختلف پرده برداری کرده است.

توسعه این ربات که RoboMaster S1 نام دارد، با اهداف آموزشی و سرگرمی صورت - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر کوچصفهان استان گیلان - گرفته و - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر کوچصفهان استان گیلان - به گفته کمپانی سازنده دو سال - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر کوچصفهان استان گیلان - زمان برده است. RoboMaster S1 از موتورهای کارآمد، چرخ های چند جهته، گیمبال، فرستنده مادون قرمز، اسپیکر و حتی یک پرتابگر بهره می برد.

این - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر کوچصفهان استان گیلان - ربات به دوربین الترا واید ۱۲۰ درجه ای با گشودگی دیافراگم f2.4 مجهز شده که تصاویر را با رزولوشن 1080p ثبت کرده و از طریق Wi-Fi به اپلیکیشن ویژه ارسال می کند. DJI با تکیه بر هوش مصنوعی و و دید کامپیوتری تانک - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر کوچصفهان استان گیلان - رباتیک خود را آنقدر هوشمند ساخته که به صورت خودکار ژست های حرکتی دست یا بدن را شناسایی کرده و خطوط را دنبال می کند.

محصول جدید DJI توانایی شرکت در مبارزه را هم دارد و به همین خاطر از موادی با کیفیت و مقاوم ساخته شده که به آسانی - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر کوچصفهان استان گیلان - صدمه نمی بینند. در این حالت می توان از پرتابگر هم استفاده کرد که گلوله هایی کوچک را به سوی هدف پرتاب می کند.

این تانک رباتیک با حداکثر سرعت ۱۳ کیلومتر در ساعت حرکت می کند و باتری قابل تعویض آن هم با یکبار شارژ تا ۳۵ دقیقه انرژی را تامین - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر کوچصفهان استان گیلان - می کند. تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر کوچصفهان استان گیلان

کمپانی چینی برای RoboMaster S1 یک اپ اختصاصی هم توسعه داده که کاربردی بیش از یک کنترلر معمولی دارد. کاربر با استفاده از این اپ و برنامه نویسی به زبان هایی نظیر پایتون و اسکرچ می تواند S1 را به گونه ای برنامه ریزی کند که یک مسیر ویژه را دنبال کرده یا دستورالعملی - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر کوچصفهان استان گیلان - خاص را انجام دهد.

همانطور که گفتیم S1 برای - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر کوچصفهان استان گیلان - اهداف آموزشی طراحی شده و به صورت سرهم نشده به دست کاربر می رسد؛ در نتیجه خریدار باید با صرف حدود ۲.۵ ساعت زمان آن را مونتاژ کند. این ربات از امروز و با قیمت ۴۹۹ دلار عرضه خواهد شد اما DJI برای دانش آموزان و - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر کوچصفهان استان گیلان - آموزگاران تخفیف هایی را در نظر گرفته است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone