تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر چمخاله استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا جابجایی یخچال وقتی دستگاه روشن است خطرناک است؟
    پاسخ: خیر در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد ایرادی ندارد اما برای اطمینان خاطر بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
  2. سوال: آیا بعد از جابجایی میتوانیم بلافاصله یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: حتما بعد از جابجایی و اسباب کشی و در صورت کج شدن یخچال باید یخچال به مدت 8 الی 12 ساعت خاموش باشد.
  3. سوال: جمع شدن آب کف جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: علت جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عمدتا گرفتگی لوله دیفراست میباشد که بر اثر ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میشود و یخ زدگی قسمت زیرین اواپراتور سبب سرریز شدن آب حاصل از دیفراست به زیر کشو ها میگردد. همچنین در مواردی خرابی المنت یا سنسور دیفراست نیز باعث بروز چنین ایرادی در یخچال میگردد.
  4. سوال: کارشناسی که برای تعمیر یخچال مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  5. سوال: آیا یخچال و فریزر دو موتور جدا از هم دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال ها از یک کمپرسور استفاده شده است که وظیفه آن تولید سرما در قسمت فریزر و در قسمت یخچال میباشد. در اکثر یخچال ها سرمای قسمت یخچال از طریق داکت هوا از فریزر تامین میشود. در موارد خیلی کمی در یخچال ها از دو کمپرسور جدا از هم استفاده شده است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27240.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

فیبرکربن چگونه صنعت خودروسازی را دگرگون می کند

تقریبا خودروی اسپرت امروزی را پیدا نخواهید کرد که از این ماده بسیار سبک وزن در حداقل یکی از بخش های آن استفاده نشده باشد. اما دلیل اصلی که خودروسازان فیبرکربن را به این اندازه ...

تقریبا خودروی اسپرت امروزی را پیدا نخواهید کرد که از این ماده بسیار سبک وزن در حداقل یکی از بخش های آن استفاده نشده باشد. اما دلیل اصلی که خودروسازان فیبرکربن را به این اندازه دوست دارند در چیست و آینده این ماده چه خواهد بود؟

اول به این - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر چمخاله استان گیلان - پرسش پاسخ دهیم که این ماده گران قیمت دقیقا از چه چیزی ساخته - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر چمخاله استان گیلان - می شود. فیبرها (الیاف) گرافیت هایی همچون کربن را می سازند و - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر چمخاله استان گیلان - خود فیبرها از موادی همچون پلی آکریلونیتریل (polyacrylonitrile) یا PAN - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر چمخاله استان گیلان - که یک نوع پلاستیک است ساخته می شود. - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر چمخاله استان گیلان - به عبارت بهتر فیبرکربن از آکریلونیتریل ساخته شده است.

تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر چمخاله استان گیلان

PAN های فیبر تا 300 درجه سانتی گراد حرارت داده می شوند تا تمام ناخالصی های آن به جز کربن از بین برود و در ادامه با - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر چمخاله استان گیلان - حرارت بیشتر فیبرهای کربنی تولید می شود.

این پروسه تولید نیاز به مقدار بسیار زیادی انرژی دارد در نتیجه فیبرکربن ماده ارزان قیمتی نخواهد بود و حتی دوست دار محیط زیست هم نخواهد بود زیرا - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر چمخاله استان گیلان - همچون - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر چمخاله استان گیلان - آلومینیوم قابلیت بازیافت در موادهای با درجه بالا را ندارد.

سپس فیبرها بر روی بوبین های بزرگی همچون رول پنبه بهم دیگر بافته می شوند. بافت فیبر در ابتدا سیاه و براق رنگ است و می توان آن را به شکل های مختلفی بافت اما نوع اصلی آن بافت ساده است که حالتی توری مانند دارد. از این مرحله به بعد می توان از این فیبرکربن استفاده های مختلفی کرد.

تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر چمخاله استان گیلان

فیبر با رزین پخته نشده آغشته می شود و در این مرحله آن را prepreg نام گذاری کرده - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر چمخاله استان گیلان - اند. سپس باید آن را در دمای کم ذخیره کرد و همانند یک خیاط می توان - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر چمخاله استان گیلان - برش های مختلفی بر روی آن ایجاد کرد. - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر چمخاله استان گیلان - سپس آن را در قالب های که از قبل آماده شده اند می خواباندند تا قطعه نهایی تولید شود. جهت بافت ماده مذکور توسط مهندسین طراحی با توجه به نوع و کاربرد قطعه می تواند متفاوت باشد. در بخش های اصلی ساختار خودرو همچون تیوب شاسی خودروهای سوپراسپرت و یا خودروهای فرمول 1، جهت بافت بستگی به جهتی دارد که نیروهای مختلف به آن وارد می شود.

سپس قالب ها در یک کیسه سیلیکونی قرار می گیرد و هوای آن تخلیه می شود تا لایه های فیبر به هم دیگر فشرده شوند. سپس فیبرکربن در یک - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر چمخاله استان گیلان - اتوکلاو (یک کوره تحت فشار) در دمای 120 تا 180 درجه سانتی گراد و تحت فشار 2 تا 6 بار می پزد.

این روشی است که یک شاسی خودروی فرمول 1 ساخته می شود. اگر - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر چمخاله استان گیلان - اتوکلاو در دسترس نباشد فیبرکربن را در یک کیسه با خالی - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر چمخاله استان گیلان - کردن هوای آن قرار - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر چمخاله استان گیلان - می دهند تا در یک کوره معمولی در دمای 60 تا 100 درجه سانتی گراد بپزد.

تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر چمخاله استان گیلان

روش گران قیمت تر تولید برای برخی از موارد خاص همچون تکمیل ساخت شاسی مونوکوک خودروهای سوپر اسپرت (همچون مک لارن 720S) به صورت پرس گرم است. مشابه با قالب استفاده شده - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر چمخاله استان گیلان - برای شکل دادن انواع مختلف فلز همچون پنل های بدنه آلومینیومی، قالب های فولادی به صورت دقیق ساخته می شوند. فیبرکربن خشک شده در قالب - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر چمخاله استان گیلان - قرار داده می شود و پرس می شود سپس رزین با فشار 10 تا 20 بار تزریق و سپس قالب را حرارت می دهند. - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر چمخاله استان گیلان - زمانی که قطعه شکل نهایی خود را گرفت می توان آن را در کوره پخت به این روش تولید RTM می گویند که نه تنها روش سریع تری برای تولید است بلکه امکان ساخت - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر چمخاله استان گیلان - قطعات به صورت تولید انبوه را ممکن می سازد به گونه ای که می توان در طول یکسال هزاران قطعه فیبرکربنی تولید کرد.

یکی از پیشرفته ترین روش های تولید فیبرکربن، فورج کاری کامپوزیت است. فیبرها در طول های کوچک در حدود 5 سانتی متر بریده می شوند و با مخلوط سازی آن با رزین، به درون یک قالب تزریق و فشرده (فورج) می شوند.

به طور مثال شرکت بی ام و از روش متفاوتی برای تولید فیبرکربن استفاده می کند. برای ساخت فیبرها (الیاف) کربنی به پلی آکریلونیتریل نیاز است که آن را پیش ساز فیبرکربن نام گذاری کرده اند. بی ام و استفاده گسترده ای از این ماده برای تولید بخش های مختلف سری I خود می کند. هر رول پلی آکریلونیتریل که در Moses Lake ایالت واشنگتون آمریکا تولید می شود شامل 100 هزار الیاف فیبر کربنی است.

بنابراین می توان اینطور جمع بندی کرد که در دنیای که ایمنی و کاهش وزن از اهمیت بالایی برخوردار است، استفاده از فیبرکربن حداقل برای ساخت خودروهای چابک و اسپرت می تواند بسیار حائز اهمیت باشد. از این رو خودروسازان نامدار که - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر چمخاله استان گیلان - مدل های اسپرت و چابک را در سبد محصولات خود دارند، عملا در شرایط فعلی انتخابی بهتر از استفاده از فیبرکربن را پیش روی خود نمی بینند و بنابراین - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر چمخاله استان گیلان - صنعت ساخت خودروهای اسپرت به تدریج در حال تبدیل شدن به صنعتی مبتنی بر فیبرکربن است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone