تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر سرعین استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  2. سوال: زمان تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال چند ماه یکبار است؟
    پاسخ: میزان مصرف از آبریز و یخساز یخچال و کیفیت و رسوب آب منطقه بر عملکرد فیلتر یخچال تاثیرگذار است. بهترین زمان برای تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال هر 6 ماه یکبار میباشد. تعویض دیر هنگام فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی و یخساز و شلنگ های یخچال شود.
  3. سوال: آیا باز گذاشتن درب یخچال به موتور یخچال آسیب میزند؟
    پاسخ: باز بودن یخچال به مدت طولانی باعث از بین رفتن سرمای داخل محیط یخچال شده و به تبع آن یخچال باید با توان بیشتری کار کند تا سرمای از دست رفته را جبران کند. باز ماندن طولانی مدت یخچال مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال گردد.
  4. سوال: علت برفک زدن فریزر چیست؟
    پاسخ: علت ایجاد برفک داخل فریزر میتواند به دلیل باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خراب شدن و پارگی و دفرمگی لاستیک فریزر باشد. خرابی یکی از قطعات برفک زدای یخچال نیز میتواند از دلایل بروز چنین ایرادی در یخچال شود
  5. سوال: علت کپک زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال، خرابی سنسور ها یا خرابی دمپر یا فن از عواملی هستند که میتواند باعث بروز این ایراد شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27250.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

مایکروسافت دوباره یک تریلیون دلاری شد؛ اختلاف فاحش با رقبا

ممکن است فکر کنید شرکت سازنده ویندوز بود که هفته پیش یک کامپیوتر شش هزار دلاری و استند هزار دلاری معرفی کرد، زیرا سهام مایکروسافت طی پنج بازه نقل و انتقالات اخیر هفت درصد رشد ...

ممکن است فکر کنید شرکت سازنده ویندوز بود که هفته پیش یک کامپیوتر شش هزار دلاری و استند هزار دلاری - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر سرعین استان اردبیل - معرفی کرد، زیرا سهام مایکروسافت طی پنج بازه نقل و انتقالات اخیر هفت درصد رشد - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر سرعین استان اردبیل - کرده و - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر سرعین استان اردبیل - برای دومین بار به بیش از یک تریلیون دلار رسیده - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر سرعین استان اردبیل - است.

مایکروسافت با نزدیک ترین رقبایش 100 میلیارد دلار فاصله دارد.

در طی مدت زمان مشابه سهام آلفابت و فیسبوک به ترتیب دچار افت 3.5 و 2.9 درصدی شدند. اپل نیز با وجود رشد 9 درصدی هنوز 18.2 درصد با رکوردی که مهر پارسال ثبت کرد فاصله دارد. همه این - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر سرعین استان اردبیل - اتفاقات باعث شده اند مایکروسافت با نزدیک ترین رقبای حال حاضرش یعنی اپل و آمازون بیش از صد میلیارد دلار فاصله داشته باشد.

گفته شده این نتایج به دلیل تاثیر نگرفتن مایکروسافت از قوانین سخت گیرانه حال حاضر وزارت دادگستری آمریکا برای شرکت های بزرگ تکنولوژی این کشور - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر سرعین استان اردبیل - به علت رفتارهای انحصارطلبانه ، و فعالیت های پر رنگش در حوزه سرویس دهی به شرکت هاست که باعث می شود کمتر تحت تاثیر رکود بازار قرار بگیرد.

تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر سرعین استان اردبیل

«الکس زوکین»، تحلیلگر شرکت - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر سرعین استان اردبیل - سرمایه گذاری Piper Jaffray در این باره گفته:

موقعیت مایکروسافت با توجه به تقسیم سرمایه اش در حوزه هایی فراتر از IT، برای حفظ ارزش سهام مشتریان در مقابل رکوردهای اقتصادی بهتر از همیشه است. با این همه به گفته آن ها هیچ ضعف یا رکودی در اقتصاد مشاهده نشده است. - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر سرعین استان اردبیل - راهکار فعلی ما برای - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر سرعین استان اردبیل - سهام مایکروسافت «بخر و فراموشش کن» است زیرا به نظر این شرکت در میانه رشدی قابل توجه قرار دارد.

در حال حاضر 36 تحلیل گر خرید سهام مایکروسافت را پیشنهاد کرده اند و پیش بینی می کنند سهامش هفت درصد دیگر هم رشد کرده و از 131.4 دلار - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر سرعین استان اردبیل - کنونی به 143 دلار برسد. با این حال دو تحلیگر دیگر فروش سهام این شرکت را توصیه می کنند و - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر سرعین استان اردبیل - یک نفر هم صبر کردن را بهترین تصمیم می داند.

مایکروسافت سومین شرکت آمریکایی بود که ارزشش به یک تریلیون دلار رسید، اما از وقتی موفق به انجام این کار شد - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر سرعین استان اردبیل - همواره عنوان باارزش ترین شرکت تکنولوژی آمریکایی را به دوش کشیده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone