تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر کاشمر استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای مختلفی استفاده میشود گاز R12 و R134 که از خانواده گاز فرئون میباشند گاز اشتعالزایی نیستند و فاقد خطر جانی میباشند اما در حجم بالا میتواند به محیط زیست و لایه اوزون آسیب برساند. اما گاز R600 از خانواده گاز بوتان بوده و اشتعالزا میباشد و باید در گاز گیری یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
  2. سوال: علت بوی بد داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: علت بوی بد داخل یخچال میتواند با باقی ماندن طولانی مدت برخی مواد غذایی داخل یخچال باشد. برای جلوگیری از ایجاد بوی بود در یخچال حتما مواد غذایی را داخل ظروف در بسته نگه دارید و یخچال را به طور مرتب هر هفته تمیز کنید و مواد رو به خرابی را از یخچال خارج نمایید.
  3. سوال: نقش کمپرسور در یخچال چیست؟
    پاسخ: نقش کمپرسور یا همان موتور یخچال متراکم نمودن و افزایش فشار گاز در سیکل میباشد که به سبب آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش مینماید و با عبور از لوله موئی به واسطه افت ناگهانی فشار دمای آن کاهش پیدا کرده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
  4. سوال: فاصله استاندارد یخچال از طرفین باید چقدر باشد؟
    پاسخ: فاصله استاندارد یخچال از دیوار پشت حداقل 10 سانتی متر و از اطراف باید حداقل 5 سانتی متر باشد تا اجازه گردش جریان هوا اطراف یخچال وجود داشته باشد.
  5. سوال: علت کپک زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال، خرابی سنسور ها یا خرابی دمپر یا فن از عواملی هستند که میتواند باعث بروز این ایراد شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27241.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

انتشار تصاویر واقعی از پیکسل های بعدی گوگل

با توجه به نزدیک تر شدن زمان معرفی پیکسل های جدید گوگل ، روز به روز شاهد درز اطلاعات بیشتری درباره مشخصات و ظاهر آن ها هستیم. در همین راستا امروز عکس های بیشتری از ...

با توجه به نزدیک تر شدن زمان معرفی پیکسل های جدید گوگل ، روز به روز شاهد درز اطلاعات بیشتری درباره مشخصات و ظاهر آن ها هستیم.

در همین راستا امروز - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر کاشمر استان خراسان - عکس های - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر کاشمر استان خراسان - بیشتری از این موبایل منتشر شده که با اینکه دستگاه را در قاب های محافظ برای لو نرفتن - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر کاشمر استان خراسان - طراحی - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر کاشمر استان خراسان - گوشی نشان می دهند، در جلوی آن شاهد بریدگی صفحه نمایش برای دوربین سلفی هستیم. البته اندازه این بریدگی نشان می دهد این قسمت احتمالا میزبان دو دوربین سلفی باشد. علاوه بر این حاشیه پایین صفحه نمایش نیز تا حدودی کوچک تر شده است.

این تغییر احتمالا به خاطر حذف بلندگوی استریو از - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر کاشمر استان خراسان - جلوی موبایل و منتقل شدنش به زیر دستگاه رخ داده است. در کل حاشیه های دور صفحه نمایش - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر کاشمر استان خراسان - با نسل قبل تفاوت چندانی ندارند.

این تصاویر تقریبا به رندرهایی که اخیرا از این دستگاه منتشر شده بود شباهتی ندارند زیرا شکاف بلندگوی مکالمات آن مدل به طور قابل توجهی از لبه بالایی دستگاه فاصله داشت؛ در حالی که مدل نشان داده - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر کاشمر استان خراسان - شده در - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر کاشمر استان خراسان - عکس ها چنین شکافی ندارد. در یکی از تصاویر پیکسل جدید در کنار مدلی قدیمی تر قرار گرفته که - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر کاشمر استان خراسان - به نظر می رسد پیکسل 2 XL باشد، در - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر کاشمر استان خراسان - نتیجه عکس ها احتمالا مربوط به نسخه بزرگتر پیکسل های جدید گوگل هستند.

در راستای رندرهای قبلی، امروز تصاویر دیگری منتشر شده که ظاهرا نمونه های پیکسل های جدید گوگل برای سازندگان لوازم جانبی باشند. - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر کاشمر استان خراسان - مشخصات ظاهری این بلوک های آلومینیومی با رندرهای دیروز کاملا تطابق - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر کاشمر استان خراسان - دارند و در آن ها نیز شاهد آرایش مربعی دوربین های اصلی هستیم.

تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر کاشمر استان خراسان

شایعه شده گوگل سه - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر کاشمر استان خراسان - تیم مختلف - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر کاشمر استان خراسان - و مستقل را مسئول طراحی پیکسل های جدید کرده و در نهایت مدیران این کمپانی یکی از طرح - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر کاشمر استان خراسان - ها را برای محصول نهایی انتخاب - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر کاشمر استان خراسان - خواهند کرد. به نظر این شرکت چنین تصمیمی را برای جلوگیری از تکرار طراحی هایی مانند پیکسل های قبلی در پیش گرفته، موبایل هایی که یکی از آن ها دارای ناچی غول آسا بود و دیگری حاشیه های صفحه نمایشش چنین وضعیتی داشتند.

در نتیجه احتمال دارد رندرهایی که دیروز - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر کاشمر استان خراسان - دیدیم حاصل کار یکی دیگر از این گروه ها باشند. به نظر باید تا مهرماه منتظر بمانیم تا ببینیم کدام یک از این طرح ها راهشان را به محصولات نهایی باز خواهند کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone