تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر قروه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر یخچال من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  2. سوال: در صورت تکرار خرابی یخچال باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی یخچال شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده ، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  3. سوال: نقش کمپرسور در یخچال چیست؟
    پاسخ: کمپرسور یا همان موتور یخچال وظیفه متراکم کردن و افزایش فشار گاز را بر عهده دارد که به تبع آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش نموده و با عبور از لوله موئی به دلیل کاهش ناگهانی فشار دمای آن افت شدیدی نموده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
  4. سوال: یخچال هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: یخچال فریزر باید به صورت مرتب و سالیانه سرویس دوره ای شده و کندانسور آن تمیز شود و عملکرد فن کندانسور بررسی شود. همچنین فیلتر تصفیه آب یخچال را باید هر 6 ماه یکبار تعویض کنید.
  5. سوال: فریزر خنک نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: علت خنک نبودن فریزر به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی موتور یخچال ، گاز ، فن و قطعات دیفراست اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27254.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

توصیه جف بزوس به کارآفرین‌ها: به آنچه تغییر نمی‌کند فکر کنید

«جف بزوس»، مدیرعامل فروشگاه اینترنتی آمازون و شرکت فضایی بلو اُورجین، در افتتاحیه کنفرانس «re:MARS» در مورد موضوعات مختلفی با تمرکز بر هوش مصنوعی صحبت کرد اما یک توصیه‌ی او برای کارآفرین‌هایی که به دنبال ...

«جف بزوس»، مدیرعامل فروشگاه اینترنتی آمازون و شرکت فضایی بلو اُورجین، در افتتاحیه کنفرانس «re:MARS» در مورد موضوعات مختلفی با تمرکز بر هوش مصنوعی صحبت کرد اما - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر قروه استان کردستان - یک توصیه‌ی او برای کارآفرین‌هایی که به دنبال ساختن موفقیت پایدار هستند بیشتر به چشم آمد: «به آن چیزی فکر کنید که قرار نیست تغییر کند.»

بزوس گفت که معمولاً از او پرسیده می‌شود که از نظرش، چه چیزهایی قرار است در دهه آینده مشمول تغییرات گسترده شوند، در حالی که پرسیدن - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر قروه استان کردستان - این سوال که در - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر قروه استان کردستان - دهه آینده چه چیزی هنوز بدون تغییر باقی خواهند ماند، سوال مهم‌تری است و می‌تواند دید ارزش‌مندتری - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر قروه استان کردستان - را برای متولد شدن کسب‌وکارها ایجاد کند:

«پاسخ به چنین سوالی می‌تواند به شما اجازه دهد تا با اعتماد به نفس تمام تمرکز و انرژی‌تان را صرفش کنید و سود داشته باشید. لازم هم نیست تحقیقات گسترده‌ای انجام دهید؛ چیزهایی که تغییر نمی‌کنند آنقدر بزرگ و ساختاری هستند که خودتان آنها را می‌شناسید.»

جف بزوس گفت که بیشتر ایده‌های اینچنینی پیرامون نیازهای - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر قروه استان کردستان - مشتریان هستند. برای - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر قروه استان کردستان - مثال مشتریان آمازون به شکل مشخص قیمت پایین، ارسال سریع‌تر کالا و تنوع بالای محصول را می‌خواهند. با همین مثال، او به کارآفرین‌‌های تازه‌کار توصیه کرد که باید بر نیاز مشتری تمرکز کنند: «راهی را پیدا کنید که مشتری از خدمات شما لذت ببرد.»

از سوی دیگر مدیرعامل آمازون اعتقاد دارد که یک کارآفرین باید درباره کسب‌وکارش هیجان داشته باشد؛ در غیر این صورت بازی را به رقبایی که با اشتیاق بیشتر در زمین بازی حضور دارند، می‌بازد:

«باید قدرت ریسک داشته باشید. اگر کسب‌وکاری را راه‌اندازی کنید و در آن ریسکی هم نکنید، احتمالاً جایی دیگر، شخصی دیگر دارد همان کار را بهتر از - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر قروه استان کردستان - شما انجام - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر قروه استان کردستان - می‌دهد. حتی در آمازون، ما همیشه در حال ریسک - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر قروه استان کردستان - کردن هستیم چرا که وقتی یک شرکت بزرگ می‌شود، ریسک‌های آن هم باید به همان اندازه بزرگ - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر قروه استان کردستان - شوند. باید به شکل واقعی تلاش کنید و در این راه شکست هم زیاد می‌خورید.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone