تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر شهرضا استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باید بعد از جابجایی عمودی یخچال باید یخچال را چند ساعت خاموش کنیم؟
    پاسخ: خیر، در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد و یخچال کج نشود احتیاجی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
  2. سوال: علت کپک زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال، خرابی سنسور ها یا خرابی دمپر یا فن از عواملی هستند که میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  3. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند ، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  4. سوال: وظیفه شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال نقش تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با دستوری که از برد صادر میشود و با ارسال ولتاژ برق بوبین شیربرقی عمل کرده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
  5. سوال: چقدر طول میکشد تا مخزن خالی یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را به برق بزنید حدودا 12 ساعت طول میکشد تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از 12 ساعت عملیات ساخت یخ شروع شده و معمولا 48 تا 72 ساعت طول میکشد تا مخزن یخساز کاملا پر بشود. البته فشار آب و حجم مواد غذایی داخل فریزر و باز و بسته شدن درب در طول روز نیز میتواند بر سرعت یخسازی موثر باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27245.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

هکرها اطلاعات محرمانه اداره گمرک آمریکا را به سرقت بردند

هکرها با نفوذ به سیستم های کامپیوتری وابسته به اداره گمرک و حفاظت مرزی آمریکا (CBP) اطلاعات حساسی مانند تصاویر مسافران و پلاک خودروهای عبوری را به سرقت بردند. این اطلاعات روی سرور یکی از ...

هکرها با نفوذ به سیستم های کامپیوتری وابسته به اداره گمرک و حفاظت مرزی آمریکا (CBP) اطلاعات حساسی مانند تصاویر مسافران و پلاک خودروهای عبوری را به سرقت بردند.

این اطلاعات روی سرور یکی از شرکت های طرف قرارداد CBP قرار داشته است. اگرچه نام این شرکت مشخص نیست ولی از شرکت Perceptrics به عنوان قربانی اصلی هکرها اسم برده می شود. اداره CBP در بیانیه ای اعلام کرد شرکت مورد بحث پروتکل ها و قوانین امنیتی اجباری را زیر پا گذاشته و اطلاعات - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر شهرضا استان اصفهان - فوق را به سرورهای خودش انتقال داده است.

نشانه های اولیه هک سرورهای Perceptics بیش از یک ماه قبل یعنی - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر شهرضا استان اصفهان - 13 اردیبهشت دیده شده بود. اطلاعات به سرقت رفته شامل تصاویری از خودروها - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر شهرضا استان اصفهان - به همراه صدها گیگابایت آرشیو ایمیل است. هکرها تا سطحی نفوذ کردند که حتی به آرشیو موزیک MP3 یکی از کاربران هم دست یافتند.

تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر شهرضا استان اصفهان

تقریباً یک هفته بعد یعنی دهم خرداد بود که اداره گمرک و حفاظت مرزی آمریکا متوجه شد شرکت طرف قرارداد آنها، اطلاعات و فایل های مورد بحث را به شبکه خودش منتقل کرده است. این اقدام به معنای نقض کامل قوانین و سیاست های امنیتی CBP بوده و عواقب سختی را برای آنها به همراه خواهد داشت.

به گفته سخنگوی اداره CBP هنوز هیچ نشانه ای مبنی بر انتشار غیر قانونی اطلاعات فوق در فضای دارک وب یا اینترنت مشاهده نشده است. تمامی تجهیزات مرتبط با این - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر شهرضا استان اصفهان - شرکت که در فرایند نفوذ نقش داشته اند، از مدار خارج شده و فعالیت دیگر شرکت های طرف قرارداد نیز با دقت مورد ارزیابی قرار گرفته است.

با این حال بروز این واقعه، سیاست های امنیتی و راهکارهای نظارتی CBP را زیر سؤال می برد. آنها به تازگی پروژه جاه طلبانه تشخیص چهره در تمام - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر شهرضا استان اصفهان - فرودگاه های آمریکا را کلید زده اند اما چنین سهل انگاری هایی، پایگاه داده چهره افراد به هدف اصلی هکرها تبدیل خواهد نمود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone