تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر جوانرود استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فاصله استاندارد یخچال از طرفین باید چقدر باشد؟
    پاسخ: یخچال باید از پشت با دیوار حداقل 10 سانتی متر فاصله داشته باشد و از طرفین بهتر است 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  2. سوال: علت کپک زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال، خرابی سنسور ها یا خرابی دمپر یا فن از عواملی هستند که میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  3. سوال: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی چه آسیبی به یخچال میزند؟
    پاسخ: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی باعث خارج شدن سرمای موجود در کابین یخچال شده و به تبع آن موتور یخچال باید برای مدت بیشتری کارکند تا سرمای از دست رفته را تامین نماید. باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رساندن به کمپرسور یخچال بشود.
  4. سوال: علل سوختن کمپرسور یخچال چیست؟
    پاسخ: عوامل متعددی میتواند باعث سوختن موتور یا همان کمپرسور یخچال شود. نوسانات برقی ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیف بودن کندانسور ، خرابی فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از اطراف و پشت ، کیپی لوله موئی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو عواملی هستند که میتوانند باعث شوند کمپرسور یخچال دچار آسیب گردد.
  5. سوال: یخچال هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: یخچال فریزر باید به صورت مرتب و سالیانه سرویس دوره ای شده و کندانسور آن تمیز شود و عملکرد فن کندانسور بررسی شود. همچنین فیلتر تصفیه آب یخچال را باید هر 6 ماه یکبار تعویض کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27223.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

شرکت AMD کارت گرافیک رادئون 5700XT را معرفی کرد

شرکت AMD نسل جدید کارت گرافیک های خود را از خانواده Navi معرفی کرد. دو عضو اول این سری رادئون RX 5700 و رادئون RX 5700 XT نام دارند و نخستین محصولات این شرکت با ...

شرکت AMD نسل جدید کارت گرافیک های خود را از خانواده Navi معرفی - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر جوانرود استان کردستان - کرد. دو عضو اول - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر جوانرود استان کردستان - این سری رادئون - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر جوانرود استان کردستان - RX 5700 و رادئون RX 5700 XT نام دارند و نخستین محصولات این شرکت با معماری جدید محسوب می شوند.

شرکت AMD معماری Navi را چند روز قبل به شکل رسمی - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر جوانرود استان کردستان - معرفی کرد اما جزئیاتی را ارائه نداد. حالا در - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر جوانرود استان کردستان - جریان رویداد گیمینگ E3 دو محصول از خانواده RDNA به شکل رسمی معرفی شده اند؛ اولی محصول 449 دلاری رادئون RX 5700 XT است که قصد رقابت با انویدیا RTX 2070 را دارد، و دومی هم رادئون - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر جوانرود استان کردستان - RX 5700 است که با قیمت 379 دلار به جنگ انویدیا RTX 2060 می رود.

رادئون RX 5700 XT با 40 واحد پردازشی، حداکثر کلاک 1.9 گیگاهرتز و - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر جوانرود استان کردستان - قدرت پردازش 9.75 - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر جوانرود استان کردستان - ترافلاپس تا حدودی بهتر از RTX 2070 عمل می کند. شرکت AMD در مراسم رونمایی - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر جوانرود استان کردستان - نشان داد که این کارت - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر جوانرود استان کردستان - گرافیک حین اجرای بازی با رزولوشن 1440p حدود - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر جوانرود استان کردستان - 20 فریم بر ثانیه عملکرد بهتری نسبت به رقیبش دارد. مدل RX 5700 هم 32 واحد پردازشی دارد و با حداکثر فرکانس 1.7 گیگاهرتز کار می کند. مشخصات - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر جوانرود استان کردستان - این دو مدل در کنار دو - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر جوانرود استان کردستان - محصول از نسل قبلی را در جدول زیر می بینید:

تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر جوانرود استان کردستان

البته همان طور که می بینید این دو کارت گرافیک از محصولات میان رده AMD محسوب می شوند، چون این شرکت پیش از این پرچمدار رادئون VII را معرفی کرده بود. با این - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر جوانرود استان کردستان - حال بازار میان رده اهمیت زیادی برای AMD و دیگر غول دنیای گیمینگ یعنی انویدیا دارد تا سهم بیشتری را از سود بالای این بخش نصیب خود کنند.

از جمله ویژگی های جدید سری رادئون 5700 می توان به جعبه ابزار اپن سورس FidelityFX برای افزایش کیفیت بصری حین اجرای بازی ها - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر جوانرود استان کردستان - اشاره کرد. اگر بازی ها از FidelityFX پشتیبانی نکنند، باز هم قابلیت Radeon Image Sharpening به کمک آنها می آید تا تصاویر واضح تری را ارائه دهند. قابلیت Anti-Lag هم لگ بین پردازشگر گرافیکی و مانیتور را کاهش می دهد تا گیمرهای حرفه ای راحت تر به رقابت بپردازند.

گفتنیست هر دو مدل کارت گرافیک رادئون RX 5700 XT و RX 5700 از اواسط تیرماه وارد بازار خواهند شد. مدل 5700XT یک - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر جوانرود استان کردستان - نسخه ویژه هم دارد که حدود 50 دلار گران تر است و با حداکثر فرکانس 1.98 گیگاهرتز کار می کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone