تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر مریوان استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیر یخچال من چقدر می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر یخچال به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  3. سوال: سوختن موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: عوامل متعددی میتواند باعث سوختن موتور یا همان کمپرسور یخچال شود. نوسانات برقی ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیف بودن کندانسور ، خرابی فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از اطراف و پشت ، کیپی لوله موئی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو عواملی هستند که میتوانند باعث شوند کمپرسور یخچال دچار آسیب گردد.
  4. سوال: هزینه کمپرسور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: در یخچال های مختلف با توجه به ظرفیت و حجم داخلی یخچال از قدرت های مختلف کمپرسور استفاده میگردد که بر حسب اسب بخار این قدرت ها نام گذاری میگردد. قیمت موتور یخچال با توجه به قدرت موتورها و مارک آن ها متفاوت میباشد.
  5. سوال: آیا یخچال و فریزر موتور های جداگانه دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال های موجود در بازار از یک موتور استفاده شده است که وظیفه تولید سرما هم در قسمت فریزر و هم در قسمت یخچال بر عهده همان موتور بوده و در بیشتر مدل ها سرمای یخچال از طریق دمپر از فریزر تامین میگردد. در موارد بسیار نادری در یخچال ها از دو موتور مجزا استفاده شده است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27235.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

گلکسی Xcover 4s جدید سامسونگ با استاندارد نظامی معرفی شد

اگر سری جان سخت گلکسی Xcover سامسونگ با طراحی خشن، مشخصات خوب و قیمت معقول را به خاطر نمی آورید تقصیری ندارید. این سری از محصولات سامسونگ هیچگاه توجه لازم را دریافت نکردند و برای ...

اگر سری جان سخت گلکسی Xcover سامسونگ با طراحی - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر مریوان استان کردستان - خشن، مشخصات خوب و قیمت معقول را به خاطر نمی آورید تقصیری ندارید. این سری از - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر مریوان استان کردستان - محصولات سامسونگ هیچگاه توجه لازم را دریافت نکردند و برای آن ها تبلیغات گسترده ای هم انجام نشد. علاوه بر این پس از - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر مریوان استان کردستان - عرضه آخرین مدل آن ها به نام Xcover 4 در سال 2017، سامسونگ به کلی این محصولات را فراموش کرد.

در کنار آن گلکسی اس 8 اکتیو هم معرفی شده بود - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر مریوان استان کردستان - که آن هم مربوط به سال 2017 می شود. اما به نظر زمانش رسیده تا سامسونگ جایگزین Xcover 4 را با نام Xcover 4s - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر مریوان استان کردستان - معرفی کند. البته به نظر این تلفن جان سخت تنها در - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر مریوان استان کردستان - یکی از کشورهای اروپایی عرضه خواهد شد.

این موبایل به اندروید 9.0 مجهز شده است

اما ظاهر این دستگاه متاسفانه هیچ تفاوتی با برادر بزرگترش ندارد. این موبایل از همان حاشیه های بزرگ چند سال پیش، صفحه نمایش TFT و 5 اینچی با رزولوشن 1280 در 720 - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر مریوان استان کردستان - پیکسل و دکمه های سه گانه زیر صفحه نمایش استفاده می کند. ظرفیت باتری اش هم 2800 میلی آمپر، رم سه گیگابایت و ضخامتش 9.7 میلی متر است.

تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر مریوان استان کردستان

در داخل اما شاهد بهبودهایی در زمینه سخت افزار هستیم. پردازش این موبایل بر عهده چیپست هشت هسته ای 7885 اگزینوس بوده و از آخرین نسخه پایدار اندروید 9.0 - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر مریوان استان کردستان - استفاده می کند. این چیپست میان رده در دستگاه - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر مریوان استان کردستان - هایی مانند گلکسی A8 و +A8 مدل 2018 نیز استفاده شده و عملکرد قابل قبولی دارد.

گلکسی Xcover 4s با یک دوربین 16 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f1.7 همراه شده و مثل قبل از استاندارد IP68 برای جلوگیری از نفوذ آب و گرد و - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر مریوان استان کردستان - خاک و استاندارد نظامی برای مقاومت در برابر ضربه نیز برخوردار است. این یعنی مدل جدید گلکسی Xcover - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر مریوان استان کردستان - سامسونگ در برابر سقوط، شک و تغییرات درجه حرارت آسیب نخواهد دید.

این موبایل از ماه آینده با قیمت حدودا 300 یورو در ایتالیا عرضه خواهد شد اما هنوز مشخص نیست - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر مریوان استان کردستان - شاهد حضورش در بازارهای دیگر هم خواهیم بود یا نه.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone