تعمیرات یخچال کنمور در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسینی که برای یخچال من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  2. سوال: یخچال هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله یخچال باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و کندانسور و فن آن تمیز گردد و فیلتر های تصفیه آب ساید بای ساید باید 6 ماه یکبار تعویض شود.
  3. سوال: دلیل روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: ابتدا باید برق ورودی یخچال و محافظ برق را بررسی نمایید و در صورتی که در این قسمت ها مشکلی وجود نداشت ممکن است خرابی برد الکترونیکی یا خرابی سنسور یخچال از علت های روشن نشدن یخچال باشند.
  4. سوال: علت یخ زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال ، چیدمان ناصحیح مواد غذایی ، خرابی سنسور محیطی یخچال ، خرابی برد ، خرابی دمپر انتقال هوا میتوانند باعث یخ زدن مواد غذایی در یخچال شوند.
  5. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای مختلفی استفاده میشود گاز R12 و R134 که از خانواده گاز فرئون میباشند گاز اشتعالزایی نیستند و فاقد خطر جانی میباشند اما در حجم بالا میتواند به محیط زیست و لایه اوزون آسیب برساند. اما گاز R600 از خانواده گاز بوتان بوده و اشتعالزا میباشد و باید در گاز گیری یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27190.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

پوشش زنده دیجیاتو: کنفرانس توسعه دهندگان WWDC 2019 اپل [تماشا کنید]

اپل امروز دنیای تکنولوژی را به تسخیر خود در می آورد. کنفرانس سالانه توسعه دهندگان اپل یا همان WWDC قرار است رأس ساعت 21:30 امشب به وقت تهران در مرکز همایش های مک انری در ...

اپل امروز دنیای تکنولوژی را به تسخیر خود در می آورد. کنفرانس سالانه توسعه دهندگان اپل یا همان WWDC قرار است رأس ساعت 21:30 امشب به وقت تهران در مرکز همایش های - تعمیرات یخچال کنمور در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - مک انری در شهر سن خوزه در ایالت کالیفرنیا برگزار می شود تا جدیدترین دستاوردهای این شرکت - تعمیرات یخچال کنمور در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - را در حوزه نرم افزاری و احتمالاً سخت افزاری شاهد باشیم.

چه انتظاری از WWDC 2019 داریم؟ در این پست سعی کردیم - تعمیرات یخچال کنمور در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - به این سؤال پاسخ دهیم ولی مثل همیشه وقتی پای اپل در میان است، هیچ چیزی قطعی نیست. به احتمال زیاد نسخه جدید سیستم عامل موبایلی اپل یعنی iOS 13 با دارک مورد در راه است. پروژه ای مرموز به نام Marzipan که اجرای اپ های iOS روی مک را تسهیل می کند هم می تواند بخشی از این مراسم را به خود اختصاص دهد.

نسخه جدیدی از کامپیوتر دسکتاپ قدرتمند مک پرو و نمایشگر جدید 31.6 اینچی با رزولوشن 6K هم بخشی از محصولات جدید سخت افزاری اپل در این مراسم هستند. البته اپل همیشه چند - تعمیرات یخچال کنمور در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - برگ دیگر را هم رو می کند؛ فقط باید - تعمیرات یخچال کنمور در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - منتظر ماند و دید.

امشب رأس ساعت 21:30 با دیجیاتو - تعمیرات یخچال کنمور در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - همراه شوید تا کنفرانس WWDC 2019 اپل را به شکل زنده تماشا کنیم و در مورد آخرین دستاوردهای اپل حرف بزنیم. در این برنامه «مانی - تعمیرات یخچال کنمور در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - قاسمی» سردبیر دیجیاتو و «امیر مستکین» دبیر ارشد دیجیاتو با شما همراه خواهند بود. این برنامه را می توانید در ادامه مشاهده کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone