تعمیرات یخچال می تگ در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  2. سوال: نقش سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست مانند یک خبرچین عمل نموده و برد دستگاه را از وضعیت المنت با خبر میکند. در واقع سنسور دیفراست یک مقاومت NTC بوده که در قبال تغییرات دمایی عملکرد منفی دارد و با افزایش دما مقاومت آن کاهش میابد. به تبع این تغییرات مقاومت ولتاژ عبوری و بازگشتی از سنسور دیفراست به برد یخچال تغییر نموده و برد دستگاه متوجه میشود که دمای اواپراتور در چه وضعیتی میباشد و دستور قطع یا ادامه کار المنت را صادر میکند.
  3. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی یخچال شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده ، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  4. سوال: بوی بد یخچال را چگونه از بین ببریم؟
    پاسخ: اگر داخل یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین روش برای از بین بردن این بو این است که تمام مواد درون یخچال را خالی نموده و بعد از تمیز کردن درون یخچال ، فضای درونی دستگاه را با کمک محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز کنید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل طبقات یخچال قرار دهید. بعد از گذشت چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد یخچال خواهید بود.
  5. سوال: دلیل یخ زدگی مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال ، چیدمان ناصحیح مواد غذایی ، خرابی سنسور محیطی یخچال ، خرابی برد ، خرابی دمپر انتقال هوا میتوانند باعث یخ زدن مواد غذایی در یخچال شوند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27173.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

مک او اس کاتالینا از آیپد به عنوان نمایشگر ثانویه استفاده می کند

اپل دقایقی پیش از سیستم عامل مک کاتالینا رونمایی کرد و حالا با معرفی اپلیکیشن Sidecar، امکان استفاده از آیپد به عنوان نمایشگر ثانویه را به کاربران ارائه کرده است. ویژگی جدید که برای استفاده ...

اپل دقایقی پیش از سیستم عامل مک کاتالینا رونمایی کرد و حالا با معرفی اپلیکیشن - تعمیرات یخچال می تگ در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - Sidecar، امکان استفاده از آیپد به عنوان نمایشگر ثانویه را به کاربران ارائه کرده است.

ویژگی جدید که برای استفاده از آن به سیستم عامل های کاتالینا در کامپیوتر مک و iOS 13 در آیپد نیاز است، به کاربر اجازه می دهد آیپد خود را به صورت باسیم یا بی سیم به رایانه متصل کرده - تعمیرات یخچال می تگ در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - و از آن به عنوان نمایشگر ثانویه استفاده کند.

تعمیرات یخچال می تگ در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی

کاربران می‌توانند از آیپد به عنوان صفحه طراحی استفاده کنند

قابلیت مورد بحث - تعمیرات یخچال می تگ در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - خصوصاً برای کاربران حرفه ای مانند تدوین - تعمیرات یخچال می تگ در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - کنندگان فیلم یا گرافیست ها کاربردی بوده و نیاز - تعمیرات یخچال می تگ در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - به خرید نمایشگر اضافه را برطرف می کند. البته چنین قابلیتی پیش از این با استفاده از - تعمیرات یخچال می تگ در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - نرم افزارهای شخص ثالث مانند Duet Display و Luna Display در دسترس - تعمیرات یخچال می تگ در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - بود اما حالا به صورت پیش فرض توسط خود کمپانی به کاربران ارائه شده است.

علاوه بر استفاده از آیپد به عنوان نمایشگر ثانویه، کاربران حالا می توانند از این تبلت به عنوان صفحه طراحی هم استفاده کرده و با یک اپل پنسیل، ایده های خود را مستقیماً در نرم افزارهایی که از چنین قابلیتی پشتیبانی می کنند (هر اپلیکیشنی که با پدهای لمسی Wacom و Intuous سازگار است)، طراحی نمایند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone