تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر صومعه سرا استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: بوی بد یخچال را چگونه از بین ببریم؟
    پاسخ: در صورتی که یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین راه حل این است که تمام مواد غذایی داخل یخچال را خارج نموده و پس از تمیز کردن داخل یخچال ، فضای داخلی دستگاه را با استفاده از محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز نمایید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل فویل آلومینیوم قرار داده و در درون طبقات یخچال بگذارید. پس از چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد داخل یخچال خواهید بود.
  2. سوال: چقدر طول میکشد تا مخزن خالی یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را به برق بزنید حدودا 12 ساعت طول میکشد تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از 12 ساعت عملیات ساخت یخ شروع شده و معمولا 48 تا 72 ساعت طول میکشد تا مخزن یخساز کاملا پر بشود. البته فشار آب و حجم مواد غذایی داخل فریزر و باز و بسته شدن درب در طول روز نیز میتواند بر سرعت یخسازی موثر باشد.
  3. سوال: چند ساعت بعد از جابجایی یا اسباب کشی باید یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: معمولا باید بعد از جابجایی بین 8 تا 12 ساعت یخچال خاموش باشد و بعد از آن اقدام به روشن کردن یخچال نمایید.
  4. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت یخچال چیست؟
    پاسخ: عمدتا صدایی شبیه صدای جیرجیرک که از پشت یخچال شنیده میشود میتواند مربوط به خرابی فن کندانسور باشد که دلیل آن خراب شدن بوش فن و کارکرد ناصحیح فن یخچال میباشد. در صورت شنیدن صدای غیرطبیعی از یخچال حتما کمپرسور وفن یخچال را بررسی نمایید و در صورت مشاهده ایراد در فن کندانسور در سریعترین ضمان جهت رفع این ایراد اقدام کنید زیرا عملکرد نادرست فن کندانسور میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال شود.
  5. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های قدیمی بعد از مدتی کارکرد در اواپراتور یخچال شاهد انباشته شدن حجم زیادی برفک بودیم و به تبع آن سرمای یخچال کاهش پیدا میکرد و برای حل این مشکل باید یخچال را برای مدتی از برق کشیده و اقدام به برفک زدایی مینمودیم. در یخچال های نوفراست عمل برفک زدایی به صورت مداوم و چندین بار در طول شبانه روز انجام شده و از انباشته شدن برفک جلوگیری مینماید. در این سیستم از المنت ، ترموفیوز و سنسور دیفراست اضافه شده که یک مجموعه هماهنگ با برد دستگاه هستند و برفک زدایی را به صورت اتوماتیک انجام میدهند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27175.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

اپلیکیشن‌ های آی او اس با Catalyst روی مک اجرا می‌ شوند

اپل دقایقی پیش در کنفرانس WWDC اعلام کرد که حالا اپلیکیشن‌های iOS امکان اجرا روی مک او اس را پیدا کرده‌اند. مک او اس «کاتالینا» که پاییز امسال از راه می‌رسد، امکانی در اختیار توسعه‌دهندگان ...

اپل دقایقی پیش در کنفرانس WWDC اعلام کرد که حالا اپلیکیشن‌های iOS امکان اجرا روی مک او اس را پیدا کرده‌اند. مک او اس «کاتالینا» که پاییز امسال از راه می‌رسد، امکانی در اختیار توسعه‌دهندگان قرار می‌دهد - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر صومعه سرا استان گیلان - که بتوانند اپلیکیشن‌های - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر صومعه سرا استان گیلان - آی او اس - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر صومعه سرا استان گیلان - را روی مک اجرا کنند.

اپل به لطف این نرم‌افزار واسط تا کنون اپلیکیشن‌های Voice Memos، Apple News، Stocks و Home - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر صومعه سرا استان گیلان - را برای مک او اس پورت کرده و حالا قصد دارد که Screen Time و اپلیکیشن‌های جدید گالری عکس، Notes و Reminders را هم به همین شیوه برای سیستم عامل دسکتاپ خود منتشر کند.

بد نیست بدانید که نسخه بعدی مک او اس به طور پیش فرض دارای یک اپلیکیشن بومی توییتر خواهد بود. مضاف بر این نرم‌افزار آیتونز در این نسخه جای خود را به سه اپلیکیشن مجزای Apple Music، Apple TV و Apple Podcasts داده است.

طبیعتا اجرای اپلیکیشن‌های iOS روی مک خبر خوبی برای توسعه‌دهندگان خواهد بود که بتوانند از این طریق محصولات خود را در اختیار - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر صومعه سرا استان گیلان - جمع گسترده‌تری از کاربران قرار دهند. اما باید منتظر بمانیم و ببینیم که کاربران از این ویژگی چطور استقبال خواهند کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone