تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر مینودشت استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسینی که برای یخچال من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  2. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: یخچال باید دور از منابع حرارتی نصب شود اما در صورتی که ناچار به نصب یخچال در کنار اجاق گاز هستید از یک عایق حرارتی مابین یخچال و اجاق گاز استفاده کنید تا از انتقال حرارت به یخچال جلوگیری شود.
  3. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای مختلفی استفاده میشود گاز R12 و R134 که از خانواده گاز فرئون میباشند گاز اشتعالزایی نیستند و فاقد خطر جانی میباشند اما در حجم بالا میتواند به محیط زیست و لایه اوزون آسیب برساند. اما گاز R600 از خانواده گاز بوتان بوده و اشتعالزا میباشد و باید در گاز گیری یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
  4. سوال: دلیل وجود بوی بد درون یخچال چیست؟
    پاسخ: علت بوی بد داخل یخچال میتواند با باقی ماندن طولانی مدت برخی مواد غذایی داخل یخچال باشد. برای جلوگیری از ایجاد بوی بود در یخچال حتما مواد غذایی را داخل ظروف در بسته نگه دارید و یخچال را به طور مرتب هر هفته تمیز کنید و مواد رو به خرابی را از یخچال خارج نمایید.
  5. سوال: سوختن موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: علت های مختلفی میتوانند باعث سوختن کمپرسور یخچال شود. نوسانات برق ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیفی و گرد و خاک در کندانسور ، کارکرد ناصحیح فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از طرفین ، کیپ شدن لوله کپی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو علت هایی هستند که باعث می شوند موتور یخچال دچار خرابی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17119.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

کوالکام دریافت مجوز فروش چیپ‌های 4G به هواوی از دولت آمریکا را تایید کرد

کوالکام به واسطه دریافت مجوز از دولت آمریکا می‌تواند برخی از چیپ‌های 4G موبایل را به هواوی بفروشد. سخنگوی کوالکام در گفتگو با خبرگزاری رویترز اعلام کرد: «ما مجوز فروش برخی از محصولات را گرفتیم ...

کوالکام به واسطه دریافت - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر مینودشت استان گلستان - مجوز از - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر مینودشت استان گلستان - دولت آمریکا می‌تواند برخی از چیپ‌های 4G موبایل را به هواوی بفروشد.

سخنگوی کوالکام در گفتگو - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر مینودشت استان گلستان - با خبرگزاری رویترز اعلام کرد: «ما مجوز فروش برخی از محصولات را گرفتیم که شامل محصولات 4G - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر مینودشت استان گلستان - هم می‌شود.» کوالکام و بیشتر شرکت‌های نیمه‌هادی در آمریکا پس از اجرا شدن تحریم‌های جدید علیه هواوی در اواخر شهریور ماه، اجازه فروش قطعه به این شرکت را ندارند.

سخنگوی کوالکام از فاش کردن نوع محصولات 4G - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر مینودشت استان گلستان - که این شرکت می‌تواند به هواوی بفروشد خودداری کرد، اما گفت که همه آن‌ها مربوط به دیوایس‌های همراه می‌شوند. وی افزود کوالکام از دولت آمریکا درخواست مجوزهای دیگر را هم کرده که در نوبت بررسی هستند.

تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر مینودشت استان گلستان

کوالکام بزرگ‌ترین تأمین کننده چیپ‌های موبایل - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر مینودشت استان گلستان - در دنیا به شمار می‌رود ولی با این وجود هواوی وابستگی کمی به این کمپانی آمریکایی داشته است. هواوی معمولاً موبایل‌های پرچمدارش را به چیپست‌های سری کرین (Kirin) مجهز می‌کند که خودش سازنده آن‌هاست و از چیپ‌های کوالکام در موبایل‌های ارزان - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر مینودشت استان گلستان - قیمت استفاده می‌کند.

هواوی قصد داشت چیپ‌های موبایل را خودش طراحی کند ولی تحریم‌های جدید ایالات متحده دسترسی این شرکت به نرم افزارهای طراحی و ساخت چیپ را مسدود کرد. تحلیلگران صنعت معتقدند چیپ‌هایی که هواوی پیش از اجرای تحریم‌های جدید انبار کرده احتمالاً اوایل سال ۲۰۲۱ تمام خواهند شد و کسب و کار موبایل این شرکت با مشکل جدی مواجه خواهد شد.

برخی تحلیلگران می‌گویند این مجوز «تأثیر کمی» بر کسب و کار هواوی خواهد گذاشت چون کوالکام به واسطه آن فقط می‌تواند چیپ‌های 4G را به - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر مینودشت استان گلستان - هواوی بفروشد، این در حالیست که کاربران در حال مهاجرت به موبایل‌های - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر مینودشت استان گلستان - 5G - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر مینودشت استان گلستان - هستند. به گفته تحلیلگران در حال حاضر مشخص نیست دولت آمریکا به کوالکام مجوز فروش چیپ‌های 5G را می‌دهد یا خیر.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone