تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر نوشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فاصله استاندارد یخچال از طرفین باید چقدر باشد؟
    پاسخ: یخچال باید از پشت با دیوار حداقل 10 سانتی متر فاصله داشته باشد و از طرفین بهتر است 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  2. سوال: فریزر خنک نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: خنک نکردن فریزر به عوامل متعددی از جمله کمپرسور ، گاز ، فن و قطعات دیفراست ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  3. سوال: درجه مناسب یخچال در فصول مختلف چیست؟
    پاسخ: درجه مناسب و استاندارد یخچال در تمام فصول برای یخچال 3+ و برای فریزر 19- میباشد ، اما این درجات با توجه به نیاز و سلیقه شما قابل تغییر بوده و هیچ اجباری به قرار دادن دمای یخچال روی این درجه ها وجود ندارد.
  4. سوال: آیا یخچال و فریزر دو موتور جدا از هم دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال ها از یک کمپرسور استفاده شده است که وظیفه آن تولید سرما در قسمت فریزر و در قسمت یخچال میباشد. در اکثر یخچال ها سرمای قسمت یخچال از طریق داکت هوا از فریزر تامین میشود. در موارد خیلی کمی در یخچال ها از دو کمپرسور جدا از هم استفاده شده است.
  5. سوال: چقدر زمان میبرد تا باکس یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را تازه به برق میزنید 12 ساعت زمان نیاز است تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از آن یخساز شروع به تولید یخ نموده و حدودا دو الی سه روز زمان میبرد تا مخزن یخساز پر شود. فشار آب منزل و حجم مواد غذایی درون فریزر و باز و بسته کردن درب یخچال در طول روز نیز در سرعت ساخت یخ موثر است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17118.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

نخستین رندرها و بنچمارک‌های وان پلاس از مشخصات سخت‌افزاری قدرتمند خبر می‌دهد

نخستین رندرهای فاش شده CAD از وان پلاس 9 طراحی ظاهری احتمالی دستگاه را تاحدی نشان می‌دهد. انتظار می‌رود آخرین گوشی هوشمند وان پلاس با نمایشگر بزرگ‌تر از نسل قبلی به همراه حفره دوربین سلفی ...

نخستین رندرهای - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر نوشهر استان مازندران - فاش - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر نوشهر استان مازندران - شده CAD از وان پلاس 9 طراحی ظاهری احتمالی دستگاه را - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر نوشهر استان مازندران - تاحدی نشان می‌دهد. انتظار می‌رود آخرین گوشی هوشمند وان پلاس با نمایشگر بزرگ‌تر از نسل قبلی به همراه حفره دوربین سلفی روی نمایشگر و دوربین سه گانه، اواخر اسفندماه و زودتر از موعد معمول همیشگی - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر نوشهر استان مازندران - رونمایی شود.

از سوی دیگر دستگاهی با کد نام مشابه - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر نوشهر استان مازندران - وان پلاس 9 پرو نیز در بنچمارک گیک‌بنچ رویت شده است. به نظر می‌رسد - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر نوشهر استان مازندران - وان پلاس 9 با چیپست اسنپدراگون 875 رونمایی شود.

رندرهای به اشتراک گذاشته شده، پنل جلویی و پشتی - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر نوشهر استان مازندران - گوشی را نشان می‌دهند و تصویری از بقیه زوایای گوشی به اشتراک گذاشته نشده است.

تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر نوشهر استان مازندران

باتوجه به تصاویر فاش‌شده، بریدگی مربوط به دوربین سلفی در گوشه سمت چپ بالای دستگاه همانند وان پلاس 8T دیده می‌شود. به نظر می‌رسد وان پلاس 9 از نمایشگر بزرگتر 6.65 اینچی که کمی بزرگ‌تر از نمایشگر 6.55 اینچی وان پلاس 8T است، بهره ببرد.

دکمه پاور طبق معمول در سمت راست و دکمه‌های تنظیم صدا نیز در سمت چپ قرار دارند. در پنل پشتی دستگاه نیز دوربین سه گانه با چینش عمودی به همراه فلاش در - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر نوشهر استان مازندران - سمت راست آنها دیده می‌شود. پیشتر شایعه‌ شده بود که وان پلاس 9 با چهار دوربین در پنل پشتی معرفی خواهد شد.

به نظر می‌رسد وان پلاس 9 از چیپست اسنپدراگون 875 با نمایشگر 120 هرتز و - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر نوشهر استان مازندران - باتری 5000 میلی آمپرساعتی و فناوری شارژ سریع 65 وات در دسترس کاربران قرار گیرد.

از سوی دیگر شماره مدل‌های گوشی‌های هوشمند سری وان پلاس 9 هفته گذشته فاش شد. یکی از این شماره مدل‌ها یعنی «LuBan LE2117» - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر نوشهر استان مازندران - مربوط به وان پلاس 9 پرو در گیک‌بنچ رویت شده است.

تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر نوشهر استان مازندران

این گوشی هوشمند با نسخه اندروید 11 و 8 گیگابایت رم دارد و اسم رمز «lahaina» از چیپست هشت هسته‌ای با فرکانس کاری 1.80 گیگاهرتز بهره می‌برد و توانسته است در بنچمارک امتیاز تک هسته‌ای 1122 و در تست چند هسته‌ای امتیاز - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر نوشهر استان مازندران - 2733 را از آن خود کند.

یکی از کاربران شبکه اجتماعی ویبو - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر نوشهر استان مازندران - با بررسی بیشتر، ادعا می‌کند که این گوشی هوشمند با چیپست اسنپدراگون - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر نوشهر استان مازندران - 875 رونمایی خواهد شد. چهار هسته این پردازنده هشت هسته‌ای با فرکانس 1.80 گیگاهرتز و سه هسته آن با فرکانس 2.42 گیگاهرتزی و هسته اصلی - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر نوشهر استان مازندران - آن با فرکانس 2.84 - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر نوشهر استان مازندران - گیگاهرتز کار می‌کنند.

درنهایت باید منتظر باشیم ببینیم طی هفته‌های آتی چه اطلاعات بیشتری از وان پلاس 9 به اشتراک گذاشته خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone