تعمیرات یخچال میدیا در شهر بندرترکمن استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا یخچال و فریزر دو موتور جدا از هم دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال ها از یک کمپرسور استفاده شده است که وظیفه آن تولید سرما در قسمت فریزر و در قسمت یخچال میباشد. در اکثر یخچال ها سرمای قسمت یخچال از طریق داکت هوا از فریزر تامین میشود. در موارد خیلی کمی در یخچال ها از دو کمپرسور جدا از هم استفاده شده است.
  2. سوال: آیا میشود یخچال ساید بای ساید را به دستگاه تصفیه آب وصل نمود؟
    پاسخ: در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب کم نباشد اتصال یخچال به تصفیه آب ایرادی ندارد اما اگر فشار آب کم باشد میتواند باعث ایجاد خرابی در شیربرقی یخچال شود.
  3. سوال: دلیل جمع شدن آب زیر کشو جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: دلیل جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عموما گرفتگی لوله درین میباشد که به دلیل ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میگردد و یخ زدگی قسمت کف اواپراتور باعث لبریز شدن آب ناشی از دیفراست اواپراتور به زیر کشو ها میشود. در مواردی نیز ممکن است سوختن المنت یا سنسور دیفراست باعث بروز این مشکل در یخچال شود.
  4. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد ، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: یخساز فقط یخ خرد میدهد و یخ درشت نمیدهد ، علت چیست؟
    پاسخ: استفاده کردن کم از یخ ساز و یا قطعی برق باعث چسبیدن قالب های یخ در داخل مخزن به یکدیگر شده و گیربکس یخ ریز قدرت جدا کردن یخ ها به صورت قالبی را نخواهد داشت و در نتیجه یخ ها به صورت خرد خارج میشوند. همچنین خرابی سلونوئید یخساز میتواند باعث بروز این ایراد شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17120.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

سند حمایت از کودکان در رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر منتشر می‌شود

اولین نشست اینترنت امن برای کودکان با همکاری ساترا و مرکز نوآوری حکمرانی و کارآفرینی اجتماعی هیوادِ نو و با حضور فعالین حوزه خانواده، آموزش و تربیت برگزار شد. در این نشست اعلام شد سند ...

اولین نشست اینترنت امن برای کودکان با همکاری ساترا و مرکز نوآوری حکمرانی و کارآفرینی اجتماعی هیوادِ نو و با حضور فعالین حوزه خانواده، آموزش و تربیت برگزار شد. در این نشست اعلام - تعمیرات یخچال میدیا در شهر بندرترکمن استان گلستان - شد سند حمایت از حقوق کودکان در - تعمیرات یخچال میدیا در شهر بندرترکمن استان گلستان - رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر به زودی منتشر خواهد - تعمیرات یخچال میدیا در شهر بندرترکمن استان گلستان - شد.

سرپرست اداره کل تنظیم و تدوین مقررات ساترا در خصوص نقش و اهمیت و مسئولیت حمایت از حقوق کودکان در فضای مجازی و تنظیم‌گری - تعمیرات یخچال میدیا در شهر بندرترکمن استان گلستان - در تدوین مقررات کودکان و رده‌بندی سنی اظهار داشت که ساترا درباره حمایت از کودکان یک «احساس وظیفه» دارد و در اینباره قصد - تعمیرات یخچال میدیا در شهر بندرترکمن استان گلستان - دارد تا - تعمیرات یخچال میدیا در شهر بندرترکمن استان گلستان - تلاش‌های مستمری انجام دهد. «زهرا روشن - تعمیرات یخچال میدیا در شهر بندرترکمن استان گلستان - دل» با اشاره به موضوع ضابطه‌مندی درباره نحوه دسترسی این رده‌بندی سنی به فضای مجازی گفت: «در آینده‌ای نزدیک چگونگی حمایت از کودکان از طریق الزامات سند حمایت از کودکان و ابزارهای پیش‌بینی‌شده مانند امکان کنترل فعالیت کودک توسط - تعمیرات یخچال میدیا در شهر بندرترکمن استان گلستان - والدین منتشر می‌شود.»

روشن‌دل می‌گوید که ساترا در سند - تعمیرات یخچال میدیا در شهر بندرترکمن استان گلستان - حمایت از کودکان در رسانه‌های - تعمیرات یخچال میدیا در شهر بندرترکمن استان گلستان - صوت و تصویر فراگیر علاوه بر ضوابط محتوایی و حفظ محرمانگی و حریم خصوصی الزاماتی مانند ایجاد ابزار کنترل والدین، جداسازی دسترسی کودک و بزرگسال به محتوای یک رسانه (موضوعی که دی ماه سال گذشته توسط معاون مرکز ملی فضای مجازی مطرح شده بود)، حساب مخصوص کودکان، فرایند گزارش دهی ویژه، تفکیک قابل شناخت محتوای تبلیغات تجاری و تناسب تبلیغات و ممنوعیت‌های تبلیغات را پیش‌بینی کرده است. وی در - تعمیرات یخچال میدیا در شهر بندرترکمن استان گلستان - ادامه علاوه بر تأکید به افزایش سواد رسانه‌ای در این زمینه به ضرورت رعایت رده‌بندی سنی به صورت مشترک بین همه پلتفرم‌ها اشاره کرد.

بسیاری از مواردی که روشن‌دل از آنها صحبت می‌کند پیش‌تر در سند اولیه‌ای برای با عنوان سند حمایتی و برنامه اقدام توسعه خدمات فضای مجازی کودک و نوجوان که توسط وزارت ارتباطات منتشر شده بود، ذکر شده است. به عنوان مثال در پیوست چهارم این پیش نویس (قابل دانلود از این لینک) به چندین نرم‌افزار برای کنترل و نظارت والدین بر اینترنت کودکان اشاره شده بود و به برنامه‌هایی چون انارستان، دنیای درسا، سانیار و شقایق اشاره شده بود که - تعمیرات یخچال میدیا در شهر بندرترکمن استان گلستان - جملگی آنها نوعی برنامه کنترل و - تعمیرات یخچال میدیا در شهر بندرترکمن استان گلستان - نظارت هستند.

سرپرست اداره ‌کل تدوین مقررات در - تعمیرات یخچال میدیا در شهر بندرترکمن استان گلستان - ادامه گفت: «در حال حاضر 9 رسانه صوت و تصویر فراگیر با محتوای تخصصی کودک وجود دارد که این عدد درحال افزایش است. همچنین رسانه‌های بزرگسال محوری هم با ارائه محتوای کودک در این زمینه فعال هستند.» تعمیرات یخچال میدیا در شهر بندرترکمن استان گلستان

بر اساس آخرین اعلام - تعمیرات یخچال میدیا در شهر بندرترکمن استان گلستان - وزارت ارتباطات درباره حوزه کودک، در سال ۹۷ بیش از 66 درصد کودکان 3 تا 5 سال از وسایل الکترونیکی مانند تلفن همراه و تبلت استفاده می کرده اند. طبیعتاً - تعمیرات یخچال میدیا در شهر بندرترکمن استان گلستان - در سال جاری این آمار - تعمیرات یخچال میدیا در شهر بندرترکمن استان گلستان - بیشتر شده است و به نظر می‌رسد  اگر شرکت های فعال در حوزه فناوری اطلاعات بتوانند از این آمار ارزشمند استفاده کنند، آینده روشن تری را هم از نظر اقتصاد دیجیتال و هم از نظر امنیت پیش روی نسل آینده - تعمیرات یخچال میدیا در شهر بندرترکمن استان گلستان - خواهیم داشت.

همچنین باید گفت با وجود تکلیف شدن سهم حداقل ۱۵ - تعمیرات یخچال میدیا در شهر بندرترکمن استان گلستان - درصدی محتوای کودک و نوجوان در سند معماری کلان شبکه ملی اطلاعات (مصوبه مرکز ملی فضای مجازی) به نظر می‌رسد. درباره صیانت از کودکان در فضای مجازی، وزارت ارتباطات نیز در سالهای گذشته اقدامات متعددی انجام داد که برخی از آنها مانند رویداد کودک آنلاین به ثمر نشستند. نمایشگاه مطبوعات سال - تعمیرات یخچال میدیا در شهر بندرترکمن استان گلستان - ۹۶ بود که اولین بار درباره طرح صیانت از کودکان در فضای مجازی توسط «محمدجواد آذری جهرمی» صحبت‌هایی شد . وزیر ارتباطات - تعمیرات یخچال میدیا در شهر بندرترکمن استان گلستان - دراینباره به دیجیاتو گفته بود: «موضوع کودک و فضای مجازی واقعا مساله‌ای نیست که سر آن کوتاهی صورت بگیرد و هرچه از اهمیت آن و تاثیراتش در کشور و نسل آینده بگوییم، کم است. این موضوع نه حکومتیست و نه جای مخالفت دارد، بلکه صرفا باید همه در کنار یکدیگر برای تحقق آن چاره بیندیشند و از - تعمیرات یخچال میدیا در شهر بندرترکمن استان گلستان - کنار آن ساده گذر - تعمیرات یخچال میدیا در شهر بندرترکمن استان گلستان - نکنند. دیر اقدام - تعمیرات یخچال میدیا در شهر بندرترکمن استان گلستان - کردن در این مساله مانند موارد دیگر شوخی‌بردار - تعمیرات یخچال میدیا در شهر بندرترکمن استان گلستان - نیست و ممکن است توسعه و رشد یک نسل را ناخوداگاه نابود کند.»

تعمیرات یخچال میدیا در شهر بندرترکمن استان گلستان

خاطرنشان می‌شود دردسری که چندی - تعمیرات یخچال میدیا در شهر بندرترکمن استان گلستان - پیش بر سر مجموعه آپارات آمد و مدیرعامل آن را در معرض حکم - تعمیرات یخچال میدیا در شهر بندرترکمن استان گلستان - قضایی قرار داد به واسطه انتشار ویدیویی گفتگومحور با - تعمیرات یخچال میدیا در شهر بندرترکمن استان گلستان - کودکان بود که به زعم عده‌ای از کارشناسان، بر روحیه این کودکان تاثیر منفی و - تعمیرات یخچال میدیا در شهر بندرترکمن استان گلستان - مخرب داشت. انتظار می‌رود با برپایی چنین سندی، ساز و کار برنامه‌های - تعمیرات یخچال میدیا در شهر بندرترکمن استان گلستان - تولید شده با حضور کودکان در رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر مشخص شده تا این قبیل مشکلات دوباره رخ ندهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone