تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر شهسوار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خنک نکردن فریزر چیست؟
    پاسخ: علت خنک نبودن فریزر به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی موتور یخچال ، گاز ، فن و قطعات دیفراست اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  2. سوال: قیمت موتور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: قیمت موتور یخچال با توجه به نوع و ابعاد یخچال متفاوت بوده و قدرت موتور بر حسب پارامتر اسب بخار دسته بندی میشود. مهم ترین خصوصیت موتورحجم جابجایی و توان موتور میباشد که با توجه به مارک موتور و نوع سیم پیچ قیمت های متفاوتی دارد.
  3. سوال: بابت تعمیر یخچال چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر یخچال به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: آیا باز کردن طولانی مدت درب یخچال باعث از بین رفتن گاز یخچال میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در درون لوله ها و موتور یخچال جریان داشته و به محیط بیرونی ارتباطی ندارد و باز ماندن درب یخچال مشکلی در قسمت گاز یخچال ایجاد نمیکند.
  5. سوال: دمای محیط نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: دمای استاندارد محل نصب یخچال بین 5 تا 35 درجه سانتی گراد میباشد و نصب یخچال در محیط هایی با دمای کمتر یا بیشتر از دمای ذکر شده میتواند باعث آسیب به یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17121.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

نتایج درخشان گرافیک مجتمع اپل M1 در بنچمارک‌: قوی‌تر از کارت GTX 1050 Ti

اپل چند روز پیش از چیپ M1 مبتنی بر ARM با GPU مجهز به حداکثر ۸ هسته رونمایی کرد که طبق جدیدترین نتایج بنچمارک، عملکرد بهتری نسبت به کارت‌های گرافیک انویدیا جی‌فورس GTX 1050 Ti ...

اپل چند روز پیش از چیپ M1 مبتنی بر ARM با GPU مجهز به حداکثر ۸ هسته رونمایی کرد که طبق جدیدترین نتایج بنچمارک، عملکرد بهتری نسبت به کارت‌های گرافیک انویدیا جی‌فورس GTX 1050 Ti و رادئون RX 560 دارد.

چیپ M1 اهمیت بسیار بالایی برای اپل دارد چرا که پس از چندین سال شاهد حذف پردازنده‌های اینتل از کامپیوترهای مک خواهیم بود. این تراشه با لیتوگرافی ۵ نانومتری توسعه پیدا کرده و از ۸ هسته پردازشی شامل ۴ هسته قدرتمند «Firestorm» و ۴ هسته با مصرف انرژی بهینه «Icestorm» بهره می‌برد و GPU آن حداکثر دارای ۸ هسته است.

اپل اطلاعات زیادی به جز ۸ هسته و همچنین ۱۲۸ واحد اجرایی (EU) درباره GPU این چیپ خود در اختیار رسانه‌ها قرار نداده و همچنین از - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر شهسوار استان مازندران - فرکانس آن اطلاعاتی نداریم. قدرت این GPU به ۲.۶ ترافلاپس می‌رسد که تفاوتی با کارت گرافیک رادئون RX 560 ندارد و کمی از جی‌فورس GTX 1650 با قدرت ۲.۹ ترافلاپس ضعیف‌تر است.

اخیرا نتایج بنچمارک GFXBench 5.0 چیپ - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر شهسوار استان مازندران - M1 - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر شهسوار استان مازندران - اپل منتشر شده که اگرچه بهترین معیار برای بررسی عملکرد - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر شهسوار استان مازندران - آن محسوب نمی‌شود، اما یک دید کلی به ما می‌دهد. یک کاربر ناشناس این چیپ را تحت API متال - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر شهسوار استان مازندران - اپل مورد آزمایش قرار داده که نتایج آن برای جی‌فورس GTX 1650 در دسترس - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر شهسوار استان مازندران - نیست، - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر شهسوار استان مازندران - اما نتایج جی‌فورس GTX 1050 Ti در اختیار ما قرار دارد.

تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر شهسوار استان مازندران

چیپ M1 توانسته با اختلاف تقریبا - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر شهسوار استان مازندران - زیادی کارت گرافیک انویدیا - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر شهسوار استان مازندران - را شکست دهد و نماینده AMD یعنی رادئون RX 560 نیز نتوانسته عملکرد بهتری نسبت به GTX 1050 Ti از خود نشان دهد. اگرچه این دو کارت گرافیک با توجه به استانداردهای کنونی قدیمی محسوب می‌شوند، اما یک گرافیک مجتمع توانسته دو کارت گرافیک دسکتاپ ۷۵ واتی را شکست دهد.

چیپ M1 درون سه محصول اپل شامل مک بوک پرو ۱۳ اینچی با قیمت پایه ۱۲۹۹ دلار، مک بوک ایر با قیمت پایه ۹۹۹ دلار و مک مینی با قیمت پایه ۶۹۹ دلار قرار گرفته و در آینده شاهد استفاده از آن در محصولات دیگری مانند آی‌مک - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر شهسوار استان مازندران - با طراحی جدید خواهیم بود. با توجه به نتایج بنچمارک، این چیپ در - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر شهسوار استان مازندران - زمینه گیمینگ عملکرد قابل قبولی از خود نشان خواهد داد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone