تعمیرات یخچال امرسان در شهر رویان استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا یخچال فریزر به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: یخچال فریزر باید به صورت مرتب و سالیانه سرویس دوره ای شده و کندانسور آن تمیز شود و عملکرد فن کندانسور بررسی شود. همچنین فیلتر تصفیه آب یخچال را باید هر 6 ماه یکبار تعویض کنید.
  2. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  3. سوال: یخساز فقط یخ خرد میدهد و یخ درشت نمیدهد ، علت چیست؟
    پاسخ: استفاده کردن کم از یخ ساز و یا قطعی برق باعث چسبیدن قالب های یخ در داخل مخزن به یکدیگر شده و گیربکس یخ ریز قدرت جدا کردن یخ ها به صورت قالبی را نخواهد داشت و در نتیجه یخ ها به صورت خرد خارج میشوند. همچنین خرابی سلونوئید یخساز میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  4. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: بهتر است یخچال به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار یخچال میباشد از یک ورق فویل آلومینیوم به عنوان عایق استفاده نمایید.
  5. سوال: دلیل خرابی شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه آب ، تعویض دیر هنگام فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار بیش از حد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها میتواند باعث آسیب به شیربرقی یخچال گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13397.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

تیم کوک می‌گوید ۲۰۲۰ نوآورترین سال در تاریخ اپل بود

تیم کوک مدیر عامل کمپانی اپل، به تازگی با یکی از دانشجویان ارشد دانشگاه پست و ارتباطات پکن مصاحبه‌ای انجام داده و طی این مصاحبه از سال ۲۰۲۰ به عنوان نوآورترین سال در تاریخ اپل یاد ...

تیم کوک مدیر عامل کمپانی اپل، به تازگی با یکی از دانشجویان ارشد دانشگاه پست و ارتباطات پکن مصاحبه‌ای انجام داده و طی این مصاحبه از سال ۲۰۲۰ به عنوان نوآورترین سال در تاریخ اپل یاد کرده است.

اپل در سال ۲۰۲۰ موفق شد طیف عظیمی از محصولات جدید خود را به بازار جهانی عرضه کند. سری موبایل‌های آیفون ۱۲، آیپدهای جدید، اپل واچ سری ۶ و سری SE و البته کامپیوترهای مک مجهز به اپل سیلیکون از محصولات جدید اپل در سال ۲۰۲۰ بودند. تیم کوک با این وجود از سال گذشته به عنوان نوآورترین سال - تعمیرات یخچال امرسان در شهر رویان استان مازندران - کاری اپل یاد می‌کند اما خاطرنشان می‌کند که نوآوری هیچ فرمول مشخصی ندارد.

تعمیرات یخچال امرسان در شهر رویان استان مازندران

«هی شیجی» دانشجوی ارشدی که با کوک - تعمیرات یخچال امرسان در شهر رویان استان مازندران - مصاحبه می‌کرد در ادامه از او در رابطه با استرس و روندی که اپل هر ساله برای عرضه محصولات جدید خود طی می‌کند سوال پرسید. کوک - تعمیرات یخچال امرسان در شهر رویان استان مازندران - در پاسخ به این سوال گفت: «کنار هم قرار گرفتن افرادی که از مهارت، سابقه و اشتیاق متنوعی برخوردار هستند، باعث می‌شود تا آن‌ها بهترین کار خود را انجام دهند و در کمپانی اپل یک به علاوه یک همیشه بیشتر از دو بوده است.»

او در همین زمینه توضیح داد:

«ما در - تعمیرات یخچال امرسان در شهر رویان استان مازندران - اپل یک فرهنگ خلاقیت و یک فرهنگ همکاری داریم و زمانی که این دو در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند نوآوری‌های عظیمی به وجود می‌آید. در واقع در این کار افرادی را کنار یکدیگر قرار می‌دهیم که علاوه بر مهارت و سابقه متفاوت، دید متفاوتی نسبت به جهان دارند. برخی از آن‌ها ممکن است سخت‌افزار باشند، برخی نرم افزار. حتی برخی از آن‌ها ممکن است نوازنده و هنرمند باشند. اما - تعمیرات یخچال امرسان در شهر رویان استان مازندران - همه آن‌ها با یک هدف مشترک در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند و آن هدف مشترک طراحی یک محصول فوق‌العاده‌ است.»

تجارت اپل در کشور چین یکی از بنیادی‌ترین بخش این کمپانی محسوب می‌شود. طبق - تعمیرات یخچال امرسان در شهر رویان استان مازندران - گزارش سه ماهه چهارم این کمپانی در سال ۲۰۲۰، ۱۸ میلیون گوشی آیفون ۱۲ در چین به فروش رسید که به عقیده‌ تیم کوک این میزان فروش خارق‌العاده است. شیجی که در چین زندگی می‌کند، در ادامه مصاحبه خود از کوک پرسید «آیا در - تعمیرات یخچال امرسان در شهر رویان استان مازندران - آینده می‌توان منتظر قابلیت‌های آیفون براساس بازخورد مشتریان چینی بود؟» کوک در پاسخ - تعمیرات یخچال امرسان در شهر رویان استان مازندران - به این سوال به چند گزینه - تعمیرات یخچال امرسان در شهر رویان استان مازندران - از جمله حالت تاریک iOS 13، بارکدخوان، صفحه کلیدهای خاص و شبکه 5G اشاره کرد.

تعمیرات یخچال امرسان در شهر رویان استان مازندران

آن‌ها در ادامه مصاحبه از مواردی از جمله استفاده افراد مسن از موبایل آیفون، سفرهای گذشته کوک به چین، اهمیت تحصیلات و دسترسی به آن در سراسر جهان و افرادی که هنوز به دنبال یافتن شغل موردعلاقه خود هستند صحبت کردند.

- تعمیرات یخچال امرسان در شهر رویان استان مازندران -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone