تعمیرات یخچال امرسان در شهر رامسر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا جابجا کردن یخچال در هنگام روشن بودن دستگاه ایراد دارد؟
    پاسخ: خیر در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد ایرادی ندارد اما برای اطمینان خاطر بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
  2. سوال: دلیل وجود بوی بد درون یخچال چیست؟
    پاسخ: علت بوی بد داخل یخچال میتواند با باقی ماندن طولانی مدت برخی مواد غذایی داخل یخچال باشد. برای جلوگیری از ایجاد بوی بود در یخچال حتما مواد غذایی را داخل ظروف در بسته نگه دارید و یخچال را به طور مرتب هر هفته تمیز کنید و مواد رو به خرابی را از یخچال خارج نمایید.
  3. سوال: آیا باز کردن طولانی مدت درب یخچال باعث از بین رفتن گاز یخچال میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در درون لوله ها و موتور یخچال جریان داشته و به محیط بیرونی ارتباطی ندارد و باز ماندن درب یخچال مشکلی در قسمت گاز یخچال ایجاد نمیکند.
  4. سوال: بوی بد یخچال را چگونه از بین ببریم؟
    پاسخ: در صورتی که یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین راه حل این است که تمام مواد غذایی داخل یخچال را خارج نموده و پس از تمیز کردن داخل یخچال ، فضای داخلی دستگاه را با استفاده از محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز نمایید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل فویل آلومینیوم قرار داده و در درون طبقات یخچال بگذارید. پس از چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد داخل یخچال خواهید بود.
  5. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13396.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

چگونه یک لیست سفارشی در اکسل بسازیم؟

اگر از وارد کردن داده‌‌های تکراری خسته شده‌اید، می‌توانید یک لیست سفارشی در اکسل بسازید و البته با اینکار، ریسک خطا کردن را هم کاهش می‌دهید. با تنظیم یک لیست پیش از موعد و استفاده ...

اگر از وارد کردن داده‌‌های تکراری خسته شده‌اید، می‌توانید یک لیست سفارشی در اکسل بسازید و البته با اینکار، ریسک خطا کردن را هم کاهش می‌دهید. با تنظیم یک لیست پیش از موعد و استفاده از تکمیل خودکار، می‌توانید در زمان هم - تعمیرات یخچال امرسان در شهر رامسر استان مازندران - صرفه‌جویی کنید.

مایکروسافت اکسل به چندین لیست سفارشی مجهز شده که شامل مواردی مانند روزهای هفته یا ماه‌های سال می‌شود و همین - تعمیرات یخچال امرسان در شهر رامسر استان مازندران - موضوع استفاده از ویژگی‌هایی مانند تکمیل خودکار را ساده‌تر می‌کند. شما به سادگی یک کلمه مانند روز هفته یا ماه را وارد کرده و آن را درگ می‌کنید تا یک لیست تکمیل شود.

لیست سفارشی در اکسل - تعمیرات یخچال امرسان در شهر رامسر استان مازندران - که توسط شما ساخته می‌شود هم چنین ویژگی دارد. بنابراین زمانی که لیستی از داده‌ها را وارد می‌کنید، می‌توانید به سادگی - تعمیرات یخچال امرسان در شهر رامسر استان مازندران - یکی از آن‌ها را تایپ کرده و سپس با استفاده از قابلیت تکمیل خودکار، بقیه لیست را پر کنید. علاوه بر این، امکان استفاده از لیست‌های سفارشی در سایر ورک‌بوک‌های اکسل هم وجود دارد.

ایجاد یک لیست سفارشی در اکسل

موارد مختلفی را - تعمیرات یخچال امرسان در شهر رامسر استان مازندران - می‌توانید به یک لیست سفارشی در اکسل اضافه کنید. برای کسب و کارها، یک لیست سفارشی - تعمیرات یخچال امرسان در شهر رامسر استان مازندران - برای محصولات، کارکنان یا مناطق کارایی بالایی دارد. با این حال امکان استفاده از آن برای موارد دیگر مانند مواد موردنیاز برای برنامه‌های غذایی یا اقلام موجود در لیست خرید هم وجود دارد.

داده‌های موردنظرتان را انتخاب کرده و سپس وارد ورک‌بوک و تنظیمات شوید. در ویندوز به مسیر File > Options بروید و از نوار سمت چپ، گزینه Advanced را انتخاب کنید. در منوی سمت راست اسکرول کنید تا به - تعمیرات یخچال امرسان در شهر رامسر استان مازندران - بخش - تعمیرات یخچال امرسان در شهر رامسر استان مازندران - General برسید. در اینجا روی گزینه «Edit Custom Lists» کلیک کنید.

تعمیرات یخچال امرسان در شهر رامسر استان مازندران

در سیستم عامل مک او اس به مسیر Excel > Preferences بروید. در بخش Formulas and Lists، روی گزینه «Custom Lists» کلیک کنید.

تعمیرات یخچال امرسان در شهر رامسر استان مازندران

از - تعمیرات یخچال امرسان در شهر رامسر استان مازندران - انتخاب گزینه «New List» در بخش «Custom Lists» مطمئن شوید. در ادامه، داده‌های لیست خود را در باکس «List Entries» وارد کنید. برای هریک از آن‌ها، کلید Enter یا Return را فشار دهید تا هرکدام از داده‌ها در یک خط جداگانه به نمایش گذاشته شوند.

تعمیرات یخچال امرسان در شهر رامسر استان مازندران

روی گزینه Add کلیک کنید تا لیست داده‌های شما در باکس Custom Lists ظاهر شوند. اگر دیگر با این بخش کاری ندارید، روی گزینه OK در - تعمیرات یخچال امرسان در شهر رامسر استان مازندران - ویندوز کلیک کنید یا در مک او اس به راحتی پنجره لیست‌های سفارشی را - تعمیرات یخچال امرسان در شهر رامسر استان مازندران - ببندید.

تعمیرات یخچال امرسان در شهر رامسر استان مازندران

وارد کردن لیست داده‌ها از سلول‌ها

اگر هم اکنون یک لیست از داده‌ها درون صفحه گسترده (Spreadsheet) دارید، می‌توانید با استفاده از ویژگی Import، آن‌ را به یک لیست سفارشی در اکسل تبدیل کنید. امکان استفاده مجدد از این لیست بدون - تعمیرات یخچال امرسان در شهر رامسر استان مازندران - نیاز به ورود دوباره داده‌ها وجود دارد.

اگر پنجره Custom Lists را بسته‌اید، با استفاده از روش بالا دوباره به سراغ آن بروید. در نوار مربوط به Import، محدوده سلول‌های شامل داده‌های موردنظرتان را تایپ کنید. بجای اینکار می‌توانید از نشانگر ماوس برای درگ این لیست استفاده کنید و در نهایت روی گزینه Import کلیک کنید.

تعمیرات یخچال امرسان در شهر رامسر استان مازندران

با این کار، داده‌ها را در باکس Custom Lists - تعمیرات یخچال امرسان در شهر رامسر استان مازندران - مشاهده خواهید کرد.

تعمیرات یخچال امرسان در شهر رامسر استان مازندران

در پایان در ویندوز روی گزینه OK کلیک کنید و در مک او اس هم پنجره را ببندید.

استفاده از لیست سفارشی در اکسل

یکی از موارد کاربردی درباره لیست سفارشی در اکسل، - تعمیرات یخچال امرسان در شهر رامسر استان مازندران - امکان استفاده - تعمیرات یخچال امرسان در شهر رامسر استان مازندران - از آن در هر صفحه گسترده یا ورک‌بوک است. به سلول موردنظرتان بروید و یکی از آیتم‌ها را تایپ کنید تا لیست پر شد.

تعمیرات یخچال امرسان در شهر رامسر استان مازندران

ویرایش و حذف یک لیست سفارشی در اکسل

شاید پس از مدتی بخواهید لیست سفارشی خود را با افزودن یا حذف - تعمیرات یخچال امرسان در شهر رامسر استان مازندران - داده‌ها، ویرایش کنید. حتی این احتمال وجود دارد که پس از مدتی دیگر به یک لیست نیاز - تعمیرات یخچال امرسان در شهر رامسر استان مازندران - نداشته باشید و بخواهید برای همیشه آن را حذف کنید. برای چنین کارهایی - تعمیرات یخچال امرسان در شهر رامسر استان مازندران - باید دوباره وارد بخش Custom Lists شوید.

برای ویرایش - تعمیرات یخچال امرسان در شهر رامسر استان مازندران - یک لیست سفارشی، آن را از باکس Custom Lists انتخاب کرده و تغییرات موردنظرتان را در بخش List Entries اعمال کنید و در نهایت روی گزینه Add کلیک کنید. - تعمیرات یخچال امرسان در شهر رامسر استان مازندران - با اینکار یک لیست جدید ساخته نمی‌شود و تنها لیست کنونی شما بروزرسانی خواهد شد.

تعمیرات یخچال امرسان در شهر رامسر استان مازندران

برای حذف یک لیست سفارشی، آن را در باکس Custom Lists انتخاب کرده و - تعمیرات یخچال امرسان در شهر رامسر استان مازندران - سپس روی گزینه Delete کلیک کنید. در نهایت برای تایید حذف این لیست، باید در پنجره جدید - تعمیرات یخچال امرسان در شهر رامسر استان مازندران - روی گزینه OK کلیک کنید.

تعمیرات یخچال امرسان در شهر رامسر استان مازندران

اگر وارد کردن داده‌های تکراری در صفحه گسترده اکسل برای شما تبدیل به کاری خسته‌کننده شده، می‌توانید از لیست سفارشی استفاده کنید تا کارها ساده‌تر شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone