تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر ساری استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فریزر خنک نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: خنک نکردن فریزر به عوامل متعددی از جمله کمپرسور ، گاز ، فن و قطعات دیفراست ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  2. سوال: آیا باز کردن طولانی مدت درب یخچال باعث از بین رفتن گاز یخچال میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در یک سیکل بسته درون لوله ها قرار داشته و باز ماندن درب یخچال ارتباطی به نشتی گاز یخچال ندارد.
  3. سوال: یخچال هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله یخچال باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و کندانسور و فن آن تمیز گردد و فیلتر های تصفیه آب ساید بای ساید باید 6 ماه یکبار تعویض شود.
  4. سوال: آیا باید بعد از عقب یا جلو کشیدن یخچال ، دستگاه را چند ساعت از برق بکشیم؟
    پاسخ: خیر، در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد و یخچال کج نشود احتیاجی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
  5. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13394.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

فروش حافظه SSD در سال ۲۰۲۰ از هارد دیسک پیشی گرفت

درایو‌های حالت جامد یا همان حافظه SSD در سال ۲۰۲۰ سهم بیشتری از بازار را نسبت به درایوهای هارد دیسک به خود اختصاص دادند اما هارد دیسک‌ها همچنان از ظرفیت بسیار بیشتری برخوردار هستند. بر ...

درایو‌های حالت جامد یا همان حافظه SSD در سال ۲۰۲۰ سهم - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر ساری استان مازندران - بیشتری از بازار را نسبت به درایوهای هارد دیسک به خود اختصاص دادند اما هارد دیسک‌ها همچنان از ظرفیت بسیار بیشتری برخوردار هستند.

بر اساس برآوردهای شرکت تحقیقاتی «ترند فورس»، تولیدکنندگان سخت‌افزار در سال ۲۰۲۰ موفق به عرضه ۳۳۳.۱۲ میلیون اس‌اس‌دی شدند و میزان فروش خود را نسبت به سال گذشته ۲۰.۸ افزایش دهند. در حالی که درایو‌های HDD با ۱۸ درصد کاهش سالانه فروش ۲۵۹.۸۱ میلیون واحدی را تجربه کرده‌اند. با این - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر ساری استان مازندران - وجود می‌توان عنوان کرد که فروش درایو‌های - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر ساری استان مازندران - حافظه SSD در سال گذشته ۲۸ درصد بیشتر از درایوهای HDD بوده است.

تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر ساری استان مازندران

همچنین باید به این نکته اشاره کرد که درایو‌های هارد دیسک در مقایسه با درایو‌های اس‌اس‌دی همچنان از ظرفیت بسیار بیشتری برخوردار هستند. ظرفیت‌ - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر ساری استان مازندران - کل این درایوها ۱۰۱۸.۳۲ اگزابایت (یک - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر ساری استان مازندران - میلیارد گیگابایت) عنوان شده در حالی که ظرفیت‌ تمام درایو‌های اس‌اس‌دی حدود ۲۰۷.۳۹ اگزابایت است.

اگر به فروش سه - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر ساری استان مازندران - ماهه چهارم این محصولات نگاهی بیندازیم متوجه خواهیم شد که ۸۷.۴۵۳ میلیون حافظه SSD تنها در این مدت - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر ساری استان مازندران - زمان به بازار عرضه شده که بیشتر آن‌ها توسط کمپانی سامسونگ و وسترن دیجیتال بوده است. دیگر رقبای این دو کمپانی اس‌کی هاینیکس، کیوکسیا - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر ساری استان مازندران - و کینگستون هستند که میزان عرضه آن‌ها در سال گذشته - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر ساری استان مازندران - تنها به اندازه نصف درایو‌های وسترن دیجیتال بوده.

تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر ساری استان مازندران

درایو‌های اس‌اس‌دی طی چند سال گذشته به خوبی - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر ساری استان مازندران - توانستند به محبوبیت بسیار زیادی در بین انواع - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر ساری استان مازندران - مصرف‌کنندگان برسند. صرف نظر از ظرفیت نسبتا کم این درایو‌ها، سرعت بالای پردازش آن‌‌ها موجب شده بسیاری از کاربران - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر ساری استان مازندران - PC و لپ‌تاپ از این درایو‌ها استفاده کنند. آن‌ها در ابتدا با قیمت بسیار زیادی وارد بازار - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر ساری استان مازندران - شدند اما با وجود افزایش تولید و ظهور تولیدکنندگان بیشتر، در حال حاضر با قیمت مناسبی در دسترس مصرف‌کنندگان قرار گرفته - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر ساری استان مازندران - است. از جمله درایو‌های اس‌اس‌دی که در حال حاضر با قیمت مناسبی در بازار وجود دارد، می‌توان - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر ساری استان مازندران - به درایو SATA III 240GB Kingston اشاره کرد که تنها ۳۰ دلار قیمت‌گذاری شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone