🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر هشتپر استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر هشتپر استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا لباسشویی به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: لباسشویی باید به طور سالیانه سرویس و دیگ آن تمیز شود.
  2. سوال: علت خرابی پمپ اکوبابل چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نوسانات برقی و درست عمل نکردن برد میتواند باعث خرابی اکوبابل شود.
  3. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر لباسشویی من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  4. سوال: فضای داخلی لباسشویی هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: لازم است هر 3 ماه یک بار فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  5. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند استفاده از مایع نامناسب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی المنت میتواند علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11887.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

نخستین ایرباد استارتاپ Nothing با قیمت ۹۹ دلار و قابلیت حذف نویز فعال از راه می‌رسد

استارتاپ «Nothing» اولین ایرباد کاملا بی‌سیم خود با نام Nothing Ear (1) را در تاریخ ۵ مرداد (۲۷ ژوئیه) با قیمت ۹۹ دلار و قابلیت حذف نویز فعال (ANC) معرفی می‌کند. به گفته این شرکت، ...

استارتاپ «Nothing» - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر هشتپر استان گیلان - اولین ایرباد کاملا بی‌سیم خود با نام Nothing Ear (1) را در تاریخ ۵ مرداد (۲۷ ژوئیه) با قیمت ۹۹ دلار و قابلیت حذف نویز - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر هشتپر استان گیلان - فعال (ANC) معرفی می‌کند.

به گفته این شرکت، هر ایرباد به سه میکروفن مجهز خواهد بود تا کاربران بتواند به خوبی از قابلیت حذف نویز فعال استفاده کنند. پس از رونمایی، ایرباد مذکور ابتدا در انگلیس، هند، اروپا و آمریکای شمالی عرضه خواهد شد.

«کارل پی»، بنیان‌گذار استارتاپ Nothing تاریخ رونمایی این ایرباد را تایید کرده است. پیشتر وی در توییتی اعلام کرده - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر هشتپر استان گیلان - بود که نخستین - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر هشتپر استان گیلان - ایرباد کاملا بی‌سیم این شرکت با تاخیر رونمایی خواهد شد و حالا وی تاریخ رونمایی رسمی را تایید کرده - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر هشتپر استان گیلان - است.

تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر هشتپر استان گیلان

این ایرباد با قابلیت - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر هشتپر استان گیلان - حذف نویز امید آن را دارد که بتواند - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر هشتپر استان گیلان - به عنوان رقیبی برای ایرپاد پرو ۲۴۹ دلاری اپل ظاهر شود. در حال حاضر هدفون‌های بی‌سیم میان‌رده بسیاری در بازار از قابلیت حذف نویز برخوردار هستند.

این در حالی است که هدفون بی‌سیم با قابلیت حذف نویر فعال Soundcore Liberty ایر ۲ پرو با قیمت ۱۳۰ دلار و نسل دوم ایرباد اکو آمازون نیز با قابلیت ANC‌ با قیمت پایه ۱۲۰ دلار در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. تنوع ایربادهای بی‌سیم با قابلیت حذف نویز زیاد است و - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر هشتپر استان گیلان - قیمت‌های متنوعی نیز دارند.

گفتنی - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر هشتپر استان گیلان - است اطلاعات زیادی در مورد مشخصات این ایرباد کاملا بی‌سیم به اشتراک گذاشته نشده. ایرباد مذکور جزو اولین دسته محصولات استارتاپ  Nothing محسوب می‌شود و باید دید این شرکت در - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر هشتپر استان گیلان - آینده چه محصولات دیگری را به سبد خود اضافه خواهد کرد. کارل پی امیدوار است که بتواند اکوسیستمی از دستگاه‌های متصل ایجاد کند که بصورت یکپارچه با یکدیگر در ارتباط باشند. این اتفاق در صورتی رخ - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر هشتپر استان گیلان - می‌دهد که این شرکت - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر هشتپر استان گیلان - تنوعی از - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر هشتپر استان گیلان - محصولات داشته باشد تا بتواند چنین اکوسیستمی - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر هشتپر استان گیلان - را بین آنها برقرار کند.

در نهایت باید دید کارل پی قصد دارد اولین ایرباد بی‌سیم - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر هشتپر استان گیلان - استارتاپ Nothing را با چه مشخصاتی در تاریخ پنجم مردادماه معرفی و در دسترس کاربران قرار دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone