🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر نی ریز استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر نی ریز استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیر ماکروفر من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه سولاردام نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  2. سوال: فیوز در مایکروویو چه وظیفه ای را بر عهده دارد؟
    پاسخ: وظیفه فیوز در مایکروویو این است که از ورود ولتاژ اضافی و خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری کند.
  3. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: علت نچرخیدن سینی مایکروفر چه میتواند باشد؟
    پاسخ: برای نچرخیدن سینی مایکروویو دلایل مختلفی وجود دارد که ایراد در موتور گردان، ریل، سینی، میکروسوییچ درب،کوبلن و یا برد دستگاه باشد که میتواند باعث نچرخیدن سینی شود و باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروویو و با وسایل مربوط بررسی شود.
  5. سوال: به چه علت موقع روشن شدن مایکروفر فیوز میپرد؟
    پاسخ: خرابی قسمت های ولتاژ مایکروویو و یا اتصالی داخلی مایکروویو در قسمت میکرووسوییچ درب میتواند علت پریدن فیوز بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36414.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

نگاه نزدیک به موبایل هولوگرافیک Hydrogen One

یکی از مورد انتظارترین موبایل های ۲۰۱۸ بی تردید Red Hydrogen One است که علی رغم معرفی در ماه های گذشته تا کنون تصاویر مستدلی از آن ارائه نشده، حالا اما این کمپانی برای نمایش نمونه ...

یکی از مورد انتظارترین موبایل های ۲۰۱۸ بی تردید Red Hydrogen One است که علی رغم معرفی در ماه های گذشته تا کنون تصاویر مستدلی از آن ارائه نشده، حالا اما این کمپانی - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر نی ریز استان فارس - برای نمایش نمونه های - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر نی ریز استان فارس - اولیه Hydrogen One رویدادی را در - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر نی ریز استان فارس - استودیو خود برگزار کرده است.

مهمترین ویژگی اسمارت فون RED نمایشگر ۵.۷ اینچی هولوگرافیک آن است که طبق ادعای سازنده از لحاظ رزولوشن تصویر قابل - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر نی ریز استان فارس - رقابت با نمایشگر رتینای اپل بوده و با بهره گیری از فناوری نانو محتوای خود را در حالت های 2D معمولی، هولوگرافیک با نمای همزمان، حالت سه بعدی و بازی های تعاملی به نمایش بگذارد.

نخستین موبایل هوشمند ساخت RED قابلیت ثبت تصاویر 4V را دارد و علاوه بر دید ۳۶۰ درجه امکان مشاهده پشت اشیایی که توسط دوربین به ثبت نرسیده را نیز فراهم می کند. از دیگر مشخصات Hydrogen One می توان به  چیپست اسنپدراگون 835، باتری قدرتمند 4500 میلی آمپر ساعتی و درگاه سیم کارت هیبرید اشاره - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر نی ریز استان فارس - کرد.

تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر نی ریز استان فارس تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر نی ریز استان فارس تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر نی ریز استان فارس تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر نی ریز استان فارس تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر نی ریز استان فارس تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر نی ریز استان فارس تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر نی ریز استان فارس

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone