تعمیرات یخچال می تگ در شهر کبودرآهنگ استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: دلیل زود خراب شدن مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال، خرابی سنسور ها یا خرابی دمپر یا فن از عواملی هستند که میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  3. سوال: آیا باز کردن طولانی مدت درب یخچال باعث از بین رفتن گاز یخچال میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در یک سیکل بسته درون لوله ها قرار داشته و باز ماندن درب یخچال ارتباطی به نشتی گاز یخچال ندارد.
  4. سوال: آیا جابجا کردن یخچال در هنگام روشن بودن دستگاه ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
  5. سوال: علت یخ زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال ، چیدمان ناصحیح مواد غذایی ، خرابی سنسور محیطی یخچال ، خرابی برد ، خرابی دمپر انتقال هوا میتوانند باعث یخ زدن مواد غذایی در یخچال شوند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13155.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

سرمایه‌گذاری ۱ میلیارد یورویی اپل در یک مرکز جدید توسعه فناوری بی‌سیم در آلمان

اپل از سرمایه گذاری یک میلیارد یورویی در بازه سه ساله در یک مرکز طراحی چیپ مدرن در مونیخ خبر داد که بر توسعه فناوری‌های بی‌سیم مثل 5G تمرکز خواهد کرد. اپل می‌گوید این مرکز ...

اپل از سرمایه گذاری یک میلیارد یورویی در بازه سه ساله در یک مرکز طراحی چیپ مدرن - تعمیرات یخچال می تگ در شهر کبودرآهنگ استان همدان - در مونیخ خبر داد که بر توسعه فناوری‌های بی‌سیم مثل 5G تمرکز خواهد کرد.

اپل می‌گوید - تعمیرات یخچال می تگ در شهر کبودرآهنگ استان همدان - این مرکز که European - تعمیرات یخچال می تگ در شهر کبودرآهنگ استان همدان - Silicon Design Center نام دارد، صدها شغل جدید در مونیخ ایجاد خواهد کرد. - تعمیرات یخچال می تگ در شهر کبودرآهنگ استان همدان - پایتخت ایالت باواریا هم اکنون نیز بزرگترین قطب - تعمیرات یخچال می تگ در شهر کبودرآهنگ استان همدان - مهندسی اپل در قاره اروپا به شمار رفته و - تعمیرات یخچال می تگ در شهر کبودرآهنگ استان همدان - حدود ۱۵۰۰ مهندس از ۴۰ کشور در زمینه‌های مختلفی همچون طراحی مدیریت انرژی و چیپست در آن فعالیت - تعمیرات یخچال می تگ در شهر کبودرآهنگ استان همدان - می‌کنند. مرکز جدید بر توسعه فناوری‌های ارتباطی و وایرلس از جمله فناوری 5G تمرکز خواهد کرد.

تعمیرات یخچال می تگ در شهر کبودرآهنگ استان همدان

تیم - تعمیرات یخچال می تگ در شهر کبودرآهنگ استان همدان - کوک، مدیرعامل اپل، در این رابطه گفت: «من از تمام چیزهایی که تیم‌های مهندسی ما در مونیخ کشف خواهند کرد هیجان زده‌ام. از دستاوردهای جدید در فناوری 5G گرفته تا توسعه نسل جدید تکنولوژی‌هایی که انرژی، سرعت و ارتباطات را برای دنیا به ارمغان می‌آورند. مونیخ چندین دهه خانه اپل بوده و ما از مردم شهر و آلمان به خاطر اینکه ما - تعمیرات یخچال می تگ در شهر کبودرآهنگ استان همدان - را همراهی کردند تشکر کنیم.»

مرکز مورد بحث که مساحتی برابر با ۳۰ هزار متر مربع داشته - تعمیرات یخچال می تگ در شهر کبودرآهنگ استان همدان - و - تعمیرات یخچال می تگ در شهر کبودرآهنگ استان همدان - در منطقه‌ای به نام «Karlstrasse» در مرکز مونیخ واقع شده، پذیرای واحد سلولی (Cellular) اپل و بزرگترین مرکز تحقیق و توسعه اروپا برای محصولات نیمه‌هادی وایرلس موبایل خواهد بود. تیم‌های این مرکز روی توسعه 5G و تکنولوژی‌های آینده تمرکز کرده و وظیفه ساخت، بکارگیری و بهینه‌سازی مودم‌های بی‌سیم - تعمیرات یخچال می تگ در شهر کبودرآهنگ استان همدان - برای محصولات اپل را بر عهده خواهند داشت.

اپل می‌گوید تیم‌های این شرکت اواخر سال ۲۰۲۲ در مرکز یاد شده مستقر می‌شوند و می‌افزاید انرژی آن مثل تمام دفاتر اپل در دنیا به طور ۱۰۰ درصد از منابع تجدیدپذیر تأمین خواهد شد.

اپل اضافه می‌کند - تعمیرات یخچال می تگ در شهر کبودرآهنگ استان همدان - که تاکنون بیش از ۱۵ - تعمیرات یخچال می تگ در شهر کبودرآهنگ استان همدان - میلیارد یورو برای بیش از ۷۰۰ شرکت آلمانی در اندازه‌های مختلف هزینه کرده که - تعمیرات یخچال می تگ در شهر کبودرآهنگ استان همدان - شامل Infineon (تولید کننده چیپ)، - تعمیرات یخچال می تگ در شهر کبودرآهنگ استان همدان - Varta (سازنده باتری) و شرکت DELO می‌شوند که وظیفه تأمین رزین (Resin) فیس آیدی محصولات این شرکت از جمله آیفون ۱۲ را بر عهده دارد.

- تعمیرات یخچال می تگ در شهر کبودرآهنگ استان همدان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر کاشین نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
سلام روزتون بخیر احیانا مرکز شما شهرک جهاد کبودرآهنگ برای یخچال می تگ تعمیرکار داره؟
پاسخ: بله در شهرک جهاد شهر کبودرآهنگ خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone