🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر سرعین استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر سرعین استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: برد اینورتر تلویزیون چیست ؟
    پاسخ: در واقع این قطعه وظیفه روشن کنندگی بک لایت ها یا همان لامپ تصاویر را بر عهده دارد.
  2. سوال: نصب تلویزیون بر روی دیوار چگونه انجام می شود؟
    پاسخ: بله می تواند خطر آفرین باشد که توصیه می شود اینکار را به متخصصین با تجربه در این حوزه واگذار کنید.
  3. سوال: تلویزیون پلاسما چیست؟
    پاسخ: یکی از تفاوت های اصلی آن ها میزان شدیدتر روشنایی در تلویزون ها LCD و LED می باشد که شاید برای چشمان آسیب زا باشد
  4. سوال: چرا کانل های تلویزیون من پاک شده است؟
    پاسخ: عدم دریافت همه کانال ها در تلویزون شما می تواند اغلب به دلیل مشکل در آنتن و دریافت کننده شما باشد.
  5. سوال: آیا ساعت خاصی برای مراجعه تکنسین وجود دارد؟
    پاسخ: بعد از تماس تکنسین با شما ، می توانید هر زمانی که در منزل حضور دارید را با تکنسین هماهنگ کنید و ایشان در زمان تعیین شده از سمت شما خدمت خواهند رسید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15877.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

معرفی بازی The Gardens Between‏؛ زمان همه‌چیز را حل می‌کند

وقتی لیست بهترین اپلیکیشن‌ها و بازی‌های گوگل پلی در سال ۲۰۲۰ مشخص شد، بازی The Gardens Between بیست و پنجمین جایزه‌اش را در گروه بهترین بازی‌های خلاقانه سال دریافت کرد و همین بهانه‌ای شد تا سری به ...

وقتی لیست بهترین اپلیکیشن‌ها و بازی‌های گوگل پلی در سال ۲۰۲۰ مشخص شد، بازی The Gardens Between بیست و پنجمین جایزه‌اش را در گروه بهترین بازی‌های خلاقانه سال دریافت کرد و همین بهانه‌ای شد تا سری به این بازی جذاب بزنیم - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر سرعین استان اردبیل - که نشریه‌ی گاردین آن را یک «شاهکار» توصیف کرده و گیم اسپات هم آن را پر از لحظات جادویی می‌داند.

قبلا درباره‌ی بازی‌ Sky: - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر سرعین استان اردبیل - Children of the Light صحبت کرده بودیم و می‌شود گفت که The Gardens Between هم همان فضای لطیف، آرامش بخش و پر رمز و راز را دارد که با داستانی خلاقانه ترکیب شده و یک شاهکار را به وجود آورده است.

تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر سرعین استان اردبیل

بازی The Gardens Between درباره‌ی دو دوست به نام‌های Arina و Frendt است که در همسایگی هم زندگی می‌کنند و یک روز با شروع شدن طوفان، از دنیایی متفاوت سر در می‌آورند که پر - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر سرعین استان اردبیل - از جزایر زیباست. این جزیره‌ها از خاطرات ساخته شده‌اند و وقتی پای خاطرات گذشته در میان است یعنی زمان نقش پررنگی در بازی خواهد داشت،‌ آن‌قدر پررنگ که تقریبا می‌توانیم بگوییم زمان جوهره‌ی این بازی است.

شما کاراکترهای بازی را به صورت مستقیم کنترل نمی‌کنید و قرار است خط زمانی داستان را به دست بگیرید. یعنی با عقب یا جلو بردن زمان ترتیب اتفاقات مختلف را طوری تنظیم کنید که پازل‌ها حل بشوند که همین مکانیزم - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر سرعین استان اردبیل - باعث شده که با گیم‌پلی بسیار جذاب - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر سرعین استان اردبیل - و متفاوتی روبرو باشید.

بازی به همین دلیل کنترل‌های ساده‌ای دارد که به راحتی می‌توان با آن ارتباط برقرار کرد. مدت زمان گیم‌پلی هم کوتاه است و با توجه به اینکه داستان بی‌وقفه روایت می‌شود، پایان زیبای بازی زودتر از آنچه انتظارش را دارید فرا می‌رسد. کمی ناامیدکننده است، اما همان - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر سرعین استان اردبیل - تایم کوتاهی که به بازی مشغول هستید آنقدر شما را - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر سرعین استان اردبیل - شیفته اتمسفر استثنایی‌اش می‌کند که بعید است دلتان نخواهد یک بار دیگر بازی را از ابتدا شروع کنید.

تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر سرعین استان اردبیل

در گیم‌پلی The Gardens Between، علاوه بر زمان یک عامل مهم دیگر هم در حل کردن پازل‌ها موثر است و آن یک فانوس جادویی است که می‌شود نور داخل آن را به منبع‌های نور دیگر منتقل کرد تا یک پل جادویی برای کاراکترها ساخته شود. این پل جادویی کمک می‌کند تا از موانع موجود در جزیره‌ها رد بشوید و بتوانید به مجسمه‌ی سنگی هر مرحله برسید.

مجسمه‌ی سنگی، سازه‌ای است یک منبع نوری دارد و وقتی نور فانوس را به آن منتقل کنید پازل جزیره - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر سرعین استان اردبیل - حل می‌شود، شما بخشی از خاطرات‌تان را پس می‌گیرید و به مرحله‌ی بعدی می‌روید. بازی به همین شکل دنبال می‌شود و هر چقدر به جلو می‌روید، پازل‌های سخت‌تری را باید حل کنید. اما پازل‌ها آنقدری سخت و - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر سرعین استان اردبیل - بی‌منطق نیستند که در رد کردن آن‌ها به چالش بزرگی بر بخورید و همین روند منطقی و تعادل در درجه سختی باعث شده - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر سرعین استان اردبیل - که شیرینی بازی را به خوبی بچشید.

بازی قابلیت ذخیر‌ه‌ی ابری دارد بنابراین اگر بازی را روی موبایل تجربه می‌کنید و دوست دارید گاهی هم روی پلتفرم‌های دیگر بازی را ادامه بدهید، مانعی وجود نخواهد داشت. فضاسازی بازی هم با تقریب خوبی بی‌نقص است زیرا علاوه بر طراحی بصری چشم‌نواز و گرافیک مناسب، توجه ویژه‌ای برای موسیقی پس‌زمینه هم صرف شده که کاملا شما را درگیر فضای ساده و پر از جزئیات بازی می‌کند.

در مجموع اگر طرفدار حل پازل‌ها - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر سرعین استان اردبیل - هستید،‌ بازی The Gardens Between را حتما در لیست‌تان قرار دهید و خودتان را از این تجربه ناب و لذتبخش محروم نکنید.

تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر سرعین استان اردبیل

The Gardens Between‏

سازنده: THE VOXEL AGENTS قیمت: 4.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر سرعین استان اردبیل - iOS حجم: 756.9/417 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر افسانه نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
شرکت شما سمت شریعتی سرعین برای تلویزیون هایسنس تعمیرکار داره
پاسخ: بله در شریعتی شهر سرعین خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone