🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر هشتپر استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر هشتپر استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا هنگام پخش تصاویر، رنگ ها در هم آمیخته و نا هماهنگ است؟
    پاسخ: ایراد در پیکسل ها و سوختگی آنها، ضربه به پنل تلویزیون، گرما و یا سرمای بیش از حد، اتصال نادرست کابل ها و ... از جمله اتفاق هایی است که سبب پیدایش این مشکل در تلویزیون می شوند.
  2. سوال: علت بوی سوختگی در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: خرابی و سوختن هر قطعه ای در تلویزیون مانند برد های پاور، برد تیکان، مین برد و ... می تواند بوی ناشی از سوختگی را انتشار دهد.
  3. سوال: چقدر هزینه بابت تعمیرات و یا قطعات باید بپردازم؟
    پاسخ: هزینه های اعلامی از سوی تکنسین ها کاملا زیر نظر مصوبه می باشد و از این بابت جای هیچ نگرانی نخواهید داشت.
  4. سوال: عوامل پر اهمیت در کارکرد صحیح دستگاه من چیست؟
    پاسخ: اطلاع از نحوه عملکرد دستگاه خود می تواند از مشکلات مختلف ناشی از استفاده نادرست از دستگا جلوگیری کند.
  5. سوال: آیا نصب تلویزیون روی دیوار خطرناک است؟
    پاسخ: بستگی به نوع و اندازه تلویزیون شما نصب آن روی دیوار توسط تکنسین های متخصص ما با امنیت کامل قابل انجام است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15880.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

گوگل دقت موقعیت‌یابی اندروید در مناطق شهری را افزایش می‌دهد

برخی مواقع نقشه‌هایی مانند گوگل مپس موقعیت ما را اشتباه تشخیص می‌دهند که مسلما آزاردهنده است. حالا گوگل با بروزرسانی جدید اندروید و فریمورک Play Services می‌خواهد بدون ارتقای ماهواره‌های GPS چنین مشکلی را تا ...

برخی مواقع نقشه‌هایی مانند گوگل مپس موقعیت ما را اشتباه تشخیص - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر هشتپر استان گیلان - می‌دهند که مسلما آزاردهنده است. حالا گوگل با بروزرسانی جدید اندروید و فریمورک Play Services می‌خواهد بدون ارتقای ماهواره‌های GPS چنین مشکلی را تا جای ممکن کاهش دهد.

سیستم‌های ماهواره‌ای ناوبری جهانی مانند GPS آمریکا، گلوناس روسیه و بیدو چین می‌توانند شما یا دستگاه شما را ببینند، اما برای اینکار به خط دید مستقیم از ماهواره تا زمین نیاز - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر هشتپر استان گیلان - دارند. چنین موضوعی مشکلات مخصوص به خود را ایجاد می‌کند.

این سیستم‌ها در برخی - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر هشتپر استان گیلان - موقعیت‌ها عملکرد مناسبی - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر هشتپر استان گیلان - ندارند - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر هشتپر استان گیلان - که تنها محدود به محیط‌های داخلی و سربسته نمی‌شود. اگر در یک منطقه شهری - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر هشتپر استان گیلان - با تعداد بالایی ساختمان، بخصوص ساختمان‌های بلند زندگی کنید، این خط دید موردنیاز ماهواره مسدود می‌شود. رادیوهای GPS و نرم افزار مورد استفاده در گوشی‌ها و کامپیوتر‌ها سعی می‌کنند محل قرارگیری شما را حدس بزنند، اما اگر اطلاعات دریافتی از ماهواره‌ها دقیق نباشند، نتیجه نهایی هم مناسب نخواهد بود.

حالا گوگل - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر هشتپر استان گیلان - برای این مشکل یک راه‌حل پیدا کرده که نیازی به بلوتوث یا اشتراک موقعیت شما با دستگاه‌های دیگر ندارد. این غول جستجوی اینترنتی بجای اینکار، از نقشه‌های سه‌بعدی که هم اکنون به - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر هشتپر استان گیلان - علت «Google Earth - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر هشتپر استان گیلان - 3D» در اختیار دارد، برای اصلاح و تکمیل داده‌های GPS که از ماهواره - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر هشتپر استان گیلان - دریافت می‌شود، استفاده می‌کند.

تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر هشتپر استان گیلان

ضمنا گوگل از یادگیری ماشینی هم در این فرایند استفاده می‌کند تا خطاهای سمت اشتباه خیابان را تا ۷۵ درصد کاهش دهد که البته میزان - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر هشتپر استان گیلان - واقعی آن بستگی به گوشی کاربر دارد.

در حالی که با یک ایده جالب روبه‌رو هستیم، نقص‌هایی هم دارد. برای مثال اگر گوشی اندرویدی شما تشخیص دهد در حال پیاده‌روی هستید، - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر هشتپر استان گیلان - چنین قابلیتی فعال می‌شود و در حال رانندگی کارایی نخواهد داشت. علاوه بر این، تنها در صورتی که نقشه سه‌بعدی شهر محل سکونت شما در اختیار گوگل باشد می‌توانید از چنین قابلیتی بهره ببرید.

این قابلیت به عنوان بخشی از بروزرسانی دسامبر - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر هشتپر استان گیلان - در اختیار کاربران پیکسل ۵ و پیکسل 4a 5G قرار می‌گیرد. سایر گوشی‌های مجهز به اندروید ۸.۰ و نسخه‌های جدیدتر، از اوایل سال آینده به چنین ویژگی دسترسی پیدا می‌کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone