🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر رویان استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر رویان استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: منوی تلویزیون و تنظیمات آن چگونه کار می کند؟
    پاسخ: بسته به نوع و مدل تلویزیون شما نواع متخلفی از تنظیمات وجود دارد که برای تنظیم صحصح همه آن ها نیاز به متخصص در این زمینه می باشد.
  2. سوال: علت خاموش و روشن شدن خود به خود تلویزیون چیست؟
    پاسخ: خرابی در برد پاور که باعث عدم انتقال ولتاژ خواهد شد می تواند مهمترین و یا حتی رایج ترین علت در رخداد این مشکل باشد.
  3. سوال: فلت تلویزیون چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: قطعه ای که برای ارتباط ستون های رنگی در ال سی دی و ال ای دی تلویزیون شما بکار می رود.
  4. سوال: علت بوی سوختگی در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: بوی سوختگی در تلویزیون مشکل جدی می تواند به بار آورده باشد که باید توسظ تکنسین های مجرب به سرعت رسیدگی شود.
  5. سوال: چرا تلویزیون من دیر روشن می شود؟
    پاسخ: خرابی بردپاور یا برد تغذیه می تواند چنین مشکلی را ایجاد کند که با تعویض یا در صورت امکان تعمیر آنها می توانیم مشکل را حل کنیم.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23240.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

تغییر اساسی لوگوی یاهو برای دومین بار در 25 سال گذشته

یاهو در همکاری با یک شرکت طراحی بزرگ از لوگوی جدید که قرار است «روحی تازه به هویت بصری این شرکت بدمد»، رونمایی کرد. لوگوی جدید یاهو را شرکت Pentagram طراحی کرده که سابقه ای ...

یاهو در همکاری با یک شرکت طراحی بزرگ از لوگوی جدید که قرار است «روحی تازه به هویت بصری این شرکت بدمد»، رونمایی کرد.

لوگوی جدید یاهو را شرکت Pentagram طراحی - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر رویان استان مازندران - کرده که سابقه ای طولانی در طراحی لوگو برای دیگر شرکت ها داشته و در کارنامه آن لوگوی بانک آمریکایی Citibank، خطوط هواپیمایی United Airlines، شرکت OMNY، شوی تلویزیونی The Daily Show و همچنین موزه Cooper Hewitt به چشم می خورند.

تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر رویان استان مازندران

سران یاهو قصد دارند با تغییر لوگو نوید تغییرات بزرگ را در آینده بدهند. لوگوی جدید از دید عده ای دیزاین ساده و چشم نوازی دارد. ولی عده ای دیگر می گویند طرح جدید هویت - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر رویان استان مازندران - لوگوی سال 2013 را ندارد.

دلایل آنها استفاده از حروف کوچک و فونت سن سریف Centra No. 2 است که آنرا بیشتر شبیه لوگوی استارتاپ ها کرده. رنگ پس زمینه نیز همان بنفشی است که اولین بار سال 2003 استفاده شده بود و تغییرات کمی داشته است.

تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر رویان استان مازندران
عده ای می - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر رویان استان مازندران - گویند لوگوی - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر رویان استان مازندران - سال 2013 - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر رویان استان مازندران - هویت بیشتری داشت

بزرگ ترین تغییر در - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر رویان استان مازندران - لوگوی جدید تغییر علامت تعجب و افزایش زاویه آن است. تندتر شدن زاویه باعث شده تا علامت تعجب کمی با نوشته یاهو ناهماهنگ باشد. نکته جالب اینکه حرف y و علامت تعجب هر دو با زاویه 22.5 درجه طراحی شده اند که به گفته طراح حس هیجان و پویایی را به بیننده القا می کند. یاهو قصد دارد با این تغییر به دنیا نشان بدهد که هنوز نفس می کشد.

اما نکته جالب دیگر شباهت زیاد لوگوی جدید یاهو با لوگوی اسنپ است. اگر دقت کنید - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر رویان استان مازندران - زاویه علامت تعجب در هر دو لوگو تقریباً یکسان بوده و تایپ فیس آنها نیز به یکدیگر شبیه است:

تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر رویان استان مازندران
فونت لوگوی - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر رویان استان مازندران - اسنپ (Futura) شباهت زیادی با فونت لوگوی جدید یاهو (Centra No. 2) دارد

یاهو اوایل سال 2010 برای - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر رویان استان مازندران - به دست آوردن محبوبیت از دست رفته «مریسا میر» (Marissa Mayer) را به عنوان مدیرعامل جدید به خدمت گرفت و شرکت هایی همچون تامبلر و فلیکر را خرید. تلاش ها برای نجات یاهو نتیجه بخش نبودند؛ فلیکر و تامبلر از این شرکت جدا شدند و یاهو نیز دیگر نشانی از یک شرکت فناوری بزرگ ندارد.

یاهو علاوه بر رونمایی از - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر رویان استان مازندران - لوگوی جدید آپدیت جدیدی را نیز برای اپلیکیشن میل معرفی کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone