🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر بوکان استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر بوکان استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا تلویزیون من به اینترنت متصل نمی شود؟
    پاسخ: مشکلات در شبکه اینترنتی مثل آی پی و رمزنادرست و اشتباه در مک آدرس می تواند باعث عدم اتصال تلویزیون شما به اینترنت باشد.
  2. سوال: آیا نصب تلویزیون روی دیوار خطرناک است؟
    پاسخ: بله می تواند خطر آفرین باشد که توصیه می شود اینکار را به متخصصین با تجربه در این حوزه واگذار کنید.
  3. سوال: تلویزیون پلاسما چیست؟
    پاسخ: یکی از تفاوت های اصلی آن ها میزان شدیدتر روشنایی در تلویزون ها LCD و LED می باشد که شاید برای چشمان آسیب زا باشد
  4. سوال: کابل فلت چه نقشی در تلویزیون دارد؟
    پاسخ: کابل فلت رابط تصویر با مین برد می باشد که امروزه در اکثر وسایل هوشمند نمایشی کاربرد دارد.
  5. سوال: آیا تضمینی برای حفظ حریم شخصی و امنیت من وجود دارد؟
    پاسخ: تمام کارشناسان و تعمیرکاران ما کاملا با تایید مدارک از سوی مراجع قانونی و نظارتی همراه هستند و از بابت جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41388.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

ایلان ماسک از برنامه های خود برای سفر به مریخ می گوید

تقریباً یک سال از طرح برنامه سفر به مریخ و مسکونی سازی این سیاره توسط میلیاردر و کارآفرین آمریکایی «ایلان ماسک» می گذرد و حالا مدیر عامل SpaceX اطلاعات بیشتری در این باره منتشر کرده ...

تقریباً یک سال از طرح برنامه سفر به مریخ و مسکونی سازی این سیاره توسط میلیاردر و کارآفرین آمریکایی «ایلان ماسک» می گذرد و حالا - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - مدیر عامل - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - SpaceX اطلاعات بیشتری در این باره منتشر کرده است.

تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر بوکان استان آذربایجان غربی

ماسک که - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - سال گذشته طی کنگره بین المللی فضانوردی در شهر «گوادالاخارا» مکزیک - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - درباره راکت ها و روش های حمل انسان به مریخ توضیحاتی را ارائه کرده بود، به تازگی اعلام کرده که برنامه های اسپیس اکس اندکی تغییر کرده اند.

ابعاد فضاپیمای مخصوص اسپیس اکس برای سفر به مریخ کاهش می یابد

وی مشخصاً اظهار داشته که ابعاد فضاپیماهای مورد استفاده برای کاهش هزینه های تولید کوچک تر شده، و طراحی جدید به کمپانی اجازه می دهد از فضاپیماها برای سفرهای تفریحی در مدار زمین نیز استفاده کند. ایلان ماسک گفته احتمالاً از این طریق سرمایه لازم برای انجام سفر به مریخ تأمین خواهد شد که یکی از نکات کلیدی دیزاین جدید است.

همچنین کاهش قطر فضاپیمای مخصوص اسپیس اکس برای سفر به مریخ باعث شده کمپانی بتواند با استفاده از تجهیزات موجود در خطوط تولید، آن را ساخته و نیاز - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - به احداث کارخانه جدید برطرف شود.

گفتنی است ایلان ماسک قصد دارد روز جمعه در کنگره بین المللی فضانوردی 2017 - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - که در «آدلاید» استرالیا برگزار می شود، از طرح جدید خود رونمایی کرده و جزئیات بیشتری را در اختیار رسانه ها قرار دهد.

تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر بوکان استان آذربایجان غربی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر امیر علی نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
سلام و عرض ادب وقت بخیر روستای حمامیان بوکان تعمیرات دارید.
پاسخ: بله در روستای حمامیان شهر بوکان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone