🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: برای تعمیرات نیاز هست دستگاه را به کارگاه یا محل تعمیرات انتقال دهیم؟
    پاسخ: تعمیرات تلویزیون شما در نهایت امکان در منزل و به صورت تعمیر در محل انجام خواهد گرفت .
  2. سوال: نقش برد تغذیه در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: برد تغذیه منبع ولتاژ تلویزیون می باشد که ولتاژ اصلی را به ولتاژ مستیقیم یا دی سی تبدیل می کند.
  3. سوال: چرا تلویزیون من به صورت خودکار خاموش و روشن می شود؟
    پاسخ: خرابی در برد پاور که باعث عدم انتقال ولتاژ خواهد شد می تواند مهمترین و یا حتی رایج ترین علت در رخداد این مشکل باشد.
  4. سوال: چرا تلویزیون من خطوط افقی یا عمودی بر رو ی تصاویر ایجاد می کند؟
    پاسخ: یکی از مشکلات رایج در تلویزیون ها می باشد که میتواند مشکلات فنی دستگاه و یا مشکلات ساده تری مثل خرابی کابل گیرنده سبب این اتفاق شوند.
  5. سوال: آیا نصب تلویزیون روی دیوار خطرناک است؟
    پاسخ: بله می تواند خطر آفرین باشد که توصیه می شود اینکار را به متخصصین با تجربه در این حوزه واگذار کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41387.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

قیمت آیفون 8 و 8 پلاس در بازار ایران کاهش یافت

با عرضه مدل‌های جدید آیفون، اشتیاق وصف ناپذیری در بین طرفدارن اپل برای خرید این محصولات بوجود می‌آید و واسطه‌ها از این شوق و نبود نمایندگان رسمی اپل در ایران سؤاستفاده کرده و قیمت‌های گزافی ...

با عرضه مدل‌های جدید آیفون، اشتیاق وصف ناپذیری در بین طرفدارن اپل برای خرید این محصولات بوجود می‌آید و واسطه‌ها از این شوق و نبود نمایندگان رسمی اپل در ایران سؤاستفاده کرده و قیمت‌های گزافی برای فروش این محصول - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - ارائه می‌کنند.

اما همانطور که هفته پیش مسئولین اشاره کرده بودند، با گذشت یک هفته و رسیدن موبایل‌های غیرقاچاق توسط نمایندگان دارای مجوز، این قیمت‌ها کاهش فراوانی نموده است. البته عدم خلاقیت اپل در توسعه و طراحی آیفون‌هایی که جدیداً وارد کشورمان شده‌اند، یکی از دلایلی است که امسال شاهد کاهش زودهنگام قیمت آیفون در بازار ایران هستیم، چراکه به نظر می‌رسد خریداران ایرانی نیز مانند سایر خریداران جهانی استقبال سردی از طراحی تکراری آیفون داشته‌اند و در انتظار آیفون ۱۰ هستند.

در لیست زیر با اشاره به قیمت‌های رسمی ارائه شده توسط اپل به مقایسه آنها با نرخ میانگین قیمت فعلی بازار می‌پردازیم، لازم به ذکر است که میانگین ارائه شده از طریق تماس با فروشندگان مختلف شرح تهران جمع آوری و محاسبه شده است.

تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی

جالب است بدانید که هفته قبل آیفون ۸ پلاس با حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی، به قیمت ۶ میلیون تومان در بازار موجود بود و نسخه ۶۴ گیگابایتی این موبایل هم - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - با مبلغی معادل ۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسید.

از طرف دیگر نسخه ۲۵۶ گیگابایتی آیفون ۸، قیمتی برابر ۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان داشت و نسخه ۶۴ گیگابایتی این تلفن همراه با قیمت ۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان در بازار به فروش می‌رفت.

همانطور که پیش‌تر گفتیم دست واسطه‌ها قیمت‌های متفاوتی با بازار جهانی برای ایرانیان در مورد محصولات اپل رقم می‌زند که امیدواریم با عملی شدن طرح رجیستری موبایل و همچنین اقدمات مثبت اخیر در - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - آسان‌سازی روند واردات موبایل، این تفاوت ها روزبه‌روز کمتر شده و کاربران بتوانند با آسودگی خاطر - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - بیشتری به خرید تلفن‌های همراه مورد نظر خود بپردازند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر شهباز نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
سلام و عرض ادب آیا اطراف کوی فرهنگیان اسکو تعمیرات دارید.
پاسخ: بله در کوی فرهنگیان شهر اسکو خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone