🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر مرند زنجان استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر مرند زنجان استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: برد اینورتر چه کاربردی و نقشی در تلویزیون دارد؟
    پاسخ: در واقع این قطعه وظیفه روشن کنندگی بک لایت ها یا همان لامپ تصاویر را بر عهده دارد.
  2. سوال: آیا شروع و پایان تعمیرات نیاز به پروسه زمانی زیادی خواهد داشت؟
    پاسخ: تکنسین های متخصص ما در نهایت توان در سریع ترین حالت ممکن تعمیرات شما را به پایان خواهند رسانید.
  3. سوال: تلویزیون های سی آر تی چه مدل از انواع تلویزیون ها هستند؟
    پاسخ: نمایشگر های قدیمی هستند که از لامپ های شعه کاتدی تشکیل شده اند.
  4. سوال: چرا تلویزیون من شبکه های HD یا SD را پخش نمی کند؟
    پاسخ: شبکه های مختلف اچ دی سیگنال های جدید ارائه می دهند که برای دریافت آن نیاز به آپدیت دربافت کننده خودیا تعویض آن دارید.
  5. سوال: آمپلی فایر در تلویزیون چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: یک تقویت کننده صدا می باشد که روی برد اصلی قرار می گیرد و در واقع صدای خروجی برد را برای بلندگو ها تقویت می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29475.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

شارپ Aquos Zero، سبک وزن ترین گوشی ۶ اینچی دنیا عرضه شد

گوشی هوشمند شارپ Aquos Zero به صورت رسمی وارد بازار تایوان شد. شارپ ادعا می‌کند که این گوشی، سبک وزن ترین گوشی ۶ اینچی دنیاست. این گوشی از بریدگی صفحه نمایش برخوردار است، از اسنپدراگون ...

گوشی هوشمند شارپ Aquos Zero به صورت رسمی وارد بازار تایوان شد. شارپ ادعا می‌کند که این گوشی، سبک وزن ترین گوشی - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر مرند زنجان استان زنجان - ۶ اینچی دنیاست. این گوشی از بریدگی صفحه نمایش برخوردار است، از اسنپدراگون ۸۴۵ بهره می‌برد و دارای دوربین پشتی بسیار قدرتمندی است.

گوشی یاد شده تنها ۱۴۶ گرم وزن دارد و از صفحه نمایش اولد ۶.۲ اینچی سبک بهره‌مند شده که به صورت انحصاری توسط شارپ به تولید رسیده است. شاسی - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر مرند زنجان استان زنجان - با دوام این گوشی با استفاده - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر مرند زنجان استان زنجان - از آلیاژ منیزیم تولید شده است.

تلفن هوشمند Aquos Zero دارای باتری ۳۱۳۰ میلی آمپر ساعتی خواهد بود و کیفیت تصویر ۲۹۹۲ در ۱۴۴۰ پیکسلی را ارائه می‌دهد.

از - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر مرند زنجان استان زنجان - دیگر ویژگی‌های مهم این گوشی می‌توان به استفاده از رم - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر مرند زنجان استان زنجان - ۶ گیگابایتی اشاره کرد. استفاده از دو آی‌سی برای شارژ در این تلفن هوشمند می‌تواند جلوی داغ شدن گوشی در حین شارژ شدن را بگیرد. موضوعی که در هنگام انجام بازی‌های سنگین - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر مرند زنجان استان زنجان - می‌تواند بسیار لذت بخش باشد.

تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر مرند زنجان استان زنجان

حافظه‌ی داخلی این گوشی ۱۲۸ گیگابایت است و از - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر مرند زنجان استان زنجان - حافظه‌ی میکرو SD پشتیبانی نمی‌کند. سیستم عامل مورد استفاده‌ی این گوشی بر مبنای اندروید 9 خواهد بود که شارپ در آن رابط کاربری شخصی سازی شده خودش را به کار برده است.

پنل پشتی - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر مرند زنجان استان زنجان - این گوشی دارای لنز ۲۲.۶ فوق عریض با دیافراگم f/1.9 است و دوربین جلویی ۸ مگاپیکسل با دیافراگم f/2.2 خواهد بود. شارپ از تکنولوژی تشخیص چهره در هر دو دوربین جلویی و پشتی استفاده کرده است.

این گوشی تنها یک درگاه برای سیم کارت دارد و از اتصالات SIM، 4G  LTE، WIFI 802.11ac، بلوتوث نسخه‌ی 5 و NFC پشتیبانی می‌کند. در پنل پشتی Aquos Zero حسگر اثر انگشت نیز تعبیه شده است. در انتها باید به استفاده‌ی این گوشی از تکنولوژی دالبی اتموس نیز اشاره کنیم.

این گوشی به تازگی در تایوان با قیمت حدودی ۶۴۸ دلار به بازار آمده و هنوز مشخص نیست که در نقاط دیگر دنیا هم به فروش برسد یا خیر.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone