تعمیرات یخچال یخساران در شهر میانه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  2. سوال: دلیل یخ زدگی مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، چیدمان نادرست مواد غذایی ، خرابی سنسور های یخچال ، اشکال در برد الکترونیکی ، خرابی داکت انتقال هوا عواملی هستند که ممکن است باعث ایجاد یخ زدگی در مواد غذایی درون یخچال شوند.
  3. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی ، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: جمع شدن آب کف جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: دلیل جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عموما گرفتگی لوله درین میباشد که به دلیل ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میگردد و یخ زدگی قسمت کف اواپراتور باعث لبریز شدن آب ناشی از دیفراست اواپراتور به زیر کشو ها میشود. در مواردی نیز ممکن است سوختن المنت یا سنسور دیفراست باعث بروز این مشکل در یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35227.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

گوگل اپلیکیشن مترجم را متحول می‌کند

به تازگی گوگل در وبلاگ رسمی‌اش، از تکنولوژی جدید ترجمه‌ی ماشینی برای سایت مترجم گوگل رونمایی نمود. این به روز رسانی جدید موجب می‌شود ترجمه آفلاین از ۵۹ زبان زنده‌ی جهان با استفاده از این ...

به تازگی گوگل در - تعمیرات یخچال یخساران در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - وبلاگ رسمی‌اش، از تکنولوژی جدید ترجمه‌ی ماشینی - تعمیرات یخچال یخساران در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - برای سایت مترجم گوگل رونمایی نمود. این به روز رسانی جدید - تعمیرات یخچال یخساران در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - موجب می‌شود ترجمه آفلاین از ۵۹ زبان زنده‌ی جهان با استفاده از این سایت پیشرفت - تعمیرات یخچال یخساران در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - بسیاری کرده و تقریباً با ترجمه آنلاینش برابری کند.

اصولاً زمانی که کاربر با گجت خود به اینترنت وصل می‌شود، اصولاً دیوایس یاد شده فعالیت زیادی برای ترجمه‌ی مطالب انجام نمی‌دهد. تنها اطلاعات را به حافظه‌ ابری می فرستد - تعمیرات یخچال یخساران در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - تا ترجمه‌ی ماشینی گوگل، وظیفه سنگین را به - تعمیرات یخچال یخساران در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - دوش گرفته و متن ترجمه شده را برای - تعمیرات یخچال یخساران در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - کاربر ارسال کند.

تعمیرات یخچال یخساران در شهر میانه استان آذربایجان شرقی

پیش از این گوشی کاربر با بکارگیری ترجمه آفلاین، سعی می‌کرد که با استفاده از تکنولوژی قدیمی ترجمه ماشینی عبارت محور، فرآیند ترجمه را به پایان برساند. با گذشت زمان، کاربران متوجه شدند که این تکنولوژی به خوبی ترجمه آنلاین نیست و از این سرویس قدری ناامید شدند.

حال به - تعمیرات یخچال یخساران در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - نظر می‌رسد که تکنولوژی جدید ترجمه‌ی ماشینی، شرایطی فراهم آورده که کاربران می‌توانند با تکیه بر آنها، ترجمه آفلاین مفیدتری را تجربه کنند. گوگل حتی ادعا می‌کند که کیفیت ترجمه آفلاین با استفاده از این تکنولوژی برای ۵۹ زبان زنده‌ی دنیا با ترجمه آنلاینش برابری می‌کند. ساکنین مانتین ویو در اثبات همین ادعا به مقایسه‌ی تکنولوژی جدید ترجمه آفلاین با تکنولوژی قدیمی آن و ترجمه‌ی آنلاین پرداخته‌اند:

تعمیرات یخچال یخساران در شهر میانه استان آذربایجان شرقی
از چپ به راست: ترجمه آفلاین با - تعمیرات یخچال یخساران در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - تکنولوژی قدیمی، ترجمه آفلاین با تکنولوژی جدید، ترجمه آنلاین

همانطور که میبینید ترجمه آفلاین جدید نسبت به گذشته موفق شده عملکرد بسیاری مطلوبتری از خود بر جای بگذارد و مفهوم عبارت یاد شده را به درستی بیان کند.

کاربران - تعمیرات یخچال یخساران در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - قادر خواهند بود طی هفته‌ی آینده از این تکنولوژی جدید ترجمه‌ی ماشینی برای ترجمه آفلاین با مترجم گوگل بهره ببرند. این آپدیت به صورت بسته‌هایی مجزا برای هر زبان عرضه خواهد شد که هر کدام از آنها تنها ۳۰ الی ۴۰ مگابایت حجم خواهند داشت.

 

تماشا کنید: هوش مصنوعی چگونه ما را زیر نظر می گیرد؟

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone