🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر در شهر هریس استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر در شهر هریس استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فن در مایکروفر چه نقشی دارد؟
    پاسخ: وظیفه فن خنک کردن مگنترون است . بعضی از مدل ها دارای فن کانوکشن هستند که عمل پخش گرما در قسمت های دیگر ماکرووفر را انجام میدهند.
  2. سوال: محکم بسته شدن درب مایکروفر چه آسیبی به مایکروفر میزند؟
    پاسخ: محکم بستن درب مایکروفر باعث خرابی میکروسوییچ های درب دستگاه و شکستن زبانه درب دستگاه میگردد.
  3. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی مگنترون مایکروفر است؟
    پاسخ: خیر، نوسانات برقی نمیتواند آسیبی به مگنترون برساند زیرا مگنترون مستقیما با برق ورودی ارتباطی ندارد.
  4. سوال: دلیل خرابی لامپ مایکروفر چیست؟
    پاسخ: محکم بسته شدن درب دستگاه و یا چربی گرفتن دستگاه و نوسانات برقی میتواند باعث خرابی لامپ مایکروویو بشود.
  5. سوال: علت نچرخیدن سینی مایکروفر چه میتواند باشد؟
    پاسخ: برای نچرخیدن سینی مایکروویو دلایل مختلفی وجود دارد که ایراد در موتور گردان، ریل، سینی، میکروسوییچ درب،کوبلن و یا برد دستگاه باشد که میتواند باعث نچرخیدن سینی شود و باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروویو و با وسایل مربوط بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19055.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

نمایشگاه تلکام ۹۹ اسفند ماه در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود

نمایشگاه بین المللی مخابرات و فناوری اطلاعات (تلکام ۹۹) در تاریخ ۵ تا ۸ اسفندماه سال جاری در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد. نمایشگاه بین المللی مخابرات و فناوری اطلاعات (تلکام ۹۹) با ...

نمایشگاه بین المللی مخابرات و فناوری اطلاعات (تلکام ۹۹) در - تعمیرات مایکروفر در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - تاریخ ۵ تا ۸ اسفندماه سال جاری در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

نمایشگاه بین المللی مخابرات و فناوری اطلاعات - تعمیرات مایکروفر در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - (تلکام ۹۹) با شعار «عرضه و تقاضای فناوری برای  جهش تولید» - تعمیرات مایکروفر در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - در تاریخ ۵ تا ۸ اسفندماه سال جاری در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

سندیکای صنعت مخابرات ایران طی نامه‌ای به مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین المللی جمهوری اسلامی ایران و وزارتخانه‌های ارتباطات - تعمیرات مایکروفر در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - و فناوری اطلاعات و صنعت، معدن و تجارت - تعمیرات مایکروفر در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - و صندوق - تعمیرات مایکروفر در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - نوآوری و شکوفایی خواستار مشارکت و حضور فعال در این نمایشگاه مهم شده است تا فعالیت‌های بخش فاوا در حوزه‌ی عرضه و تقاضا به بهترین نحو به نمایش گذاشته شود.

گفتنی است این نمایشگاه بلافاصله پس از رویداد بومی سازی زیرساخت اطلاعاتی شبکه‌ی ملی اطلاعات که در روزهای ۳ و - تعمیرات مایکروفر در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - ۴ اسفند - تعمیرات مایکروفر در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - در محل پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات برقرار خواهد بود.

تعمیرات مایکروفر در شهر هریس استان آذربایجان شرقی

شایان ذکر است که امسال به خاطر شیوع ویروس کرونا تقریبا تمامی رویدادهای ICT در جهان و ایران به شکل مجازی در آمدند و برپایی نمایشگاه فیزیکی را در دورانی که هنوز واکسیناسیون سراسری صورت نگرفته، به تعویق انداختند.

با این وجود سندیکای صنعت مخابرات ایران در حال برپایی این نمایشگاه به صورت فیزیکی است. آذرماه امسال از سوی سرپرست معاونت نمایشگاهی شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی اعلام شد که  با هماهنگی های صورت گرفته با ستاد ملی کرونا و موافقت وزارت بهداشت نمایشگاه های تخصصی در مناطق زرد و نارنجی برگزار می شود و - تعمیرات مایکروفر در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - به نظر می‌رسد از منظر قانونی برپایی این نمایشگاه مشکلی نداشته باشد.

شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی تاکید کرده پروتکل های بهداشتی چهارگانه که با کنترل و تأیید ستاد ملی کرونا به کلیه - تعمیرات مایکروفر در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - دست اندرکاران صنعت نمایشگاهی ابلاغ شده و با دقت در زمان برگزاری نمایشگاه اعمال خواهد شد. این شرکت همچنین تاکید داشته از سوی عوامل ذیربط ستاد ملی کرونا نیز غربالگری لازم صورت خواهد پذیرفت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone