🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر تکاب استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر تکاب استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا تلویزیون من صدا دارد اما تصویر ندارد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی از جمله مشکل در بلندگوها ، خرابی کیت صدا و ... می تواند باعث ایجاد چنین مشکلی شود که تعمیر آن نیاز به حضور متخصص می باشد.
  2. سوال: تلویزیون پلاسما چیست؟
    پاسخ: این تلویزیون ها از گاز یونیزه شده یا همان پلاسما برای نمایش پیکسل ها استفاده می کنند.
  3. سوال: چرا تلویزیون من به اینترنت متصل نمی شود؟
    پاسخ: دلایل مختلفی می تواند وجود داشته باشد نیاز است مودم خود را بررسی کنید و از داشتن بسته اینترنتی فعال اطمینان حاصل کنید.
  4. سوال: آمپلی فایر در تلویزیون چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: یک تقویت کننده صدا می باشد که روی برد اصلی قرار می گیرد و در واقع صدای خروجی برد را برای بلندگو ها تقویت می کند.
  5. سوال: چرا تصویر تلویزیون در قسمت های مختلف تاریک و روشن می شود؟
    پاسخ: عوامل مختلف ایراد در پنل و یا اتصالات کابل و آنتن سبب چنین اتفاقی خواهند شد که نیاز است برای پیدا کردن مشکل و رفع آن دستگاه را به تکنسین ماهر بسپاریم.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40182.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

مایکروسافت به نقض دو پتنت در ساخت هدست هولولنز متهم شد

به نظر می رسد که مایکروسافت اخیراً با مانعی بزرگ در ساخت هولولنز مواجه شده است. سازندگان این هدست واقعیت افزوده که از زمان معرفی سر و صدای زیادی به پا کرده، اخیراً از سوی ...

به نظر می رسد که مایکروسافت اخیراً با مانعی بزرگ در ساخت هولولنز مواجه شده است. سازندگان این هدست واقعیت افزوده که از زمان - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - معرفی سر و صدای زیادی به پا کرده، اخیراً از سوی کمپانی HoloTouch به نقض حقوق یک پتنت متهم شده اند. کمپانی ساکن کنتیکت می گوید هولولنز مایکروسافت، حقوق دو پتنت مربوط به تکنولوژی تصویرسازی هولوگرافیک که به یک دهه پیش تعلق دارند را نقض کرده است.

HoloTouch حالا به دنبال برگزاری دادگاه و دریافت غرامت (که رقم دقیق آن مشخص نشده) بوده و مدعی شده که مایکروسافت «با آگاهی» نسبت به این موضوع، حقوق پتنت هایش را زیر پا گذاشته است.

کمپانی مورد اشاره در مستندات خود آورده که در - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - سال 2006، برای همکاری با مایکروسافت به - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - سراغ این شرکت رفت - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - اما - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - هیچگاه پاسخی دریافت نکرد. پس از این، کمپانی غول نرم افزار پتنت مخصوص به خود را در سال 2013 ثبت کرد و در آن به پتنت های HoloTouch به عنوان «ترفند پیشین» اشاره کرده که نشان می دهد از وجودشان آگاه بوده. HoloTouch می گوید در سال 2015 مجدداً به سراغ مایکروسافت رفت تا درباره فروش لایسنس به توافق برسد اما باز هم به موفقیت نرسید.

همانطور که پیش تر در پرونده های مشابه دیده ایم، صاحبان پتنت هایی از این دست می توانند ضرر مالی قابل توجهی به کمپانی های بزرگ بزنند. و اینطور که به نظر می رسد، HoloTouch قصد دارد به صورت همه - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - جانبه مایکروسافت را به چالش بکشد. گفتنی است که این کمپانی مدعی شده سایر کمپانی ها هم از تکنولوژی اش استفاده می کنند که - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - امکان - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - تعامل با ماشین ها را از طریق تصاویر هولوگرافیک مهیا می سازد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone