تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر محمودآباد استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال نقش تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با دستوری که از برد صادر میشود و با ارسال ولتاژ برق بوبین شیربرقی عمل کرده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
  2. سوال: فریزر خنک نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: علت خنک نبودن فریزر به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی موتور یخچال ، گاز ، فن و قطعات دیفراست اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  3. سوال: در صورت تکرار خرابی یخچال باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی یخچال شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده ، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  4. سوال: آیا باید برای یخچال از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله ، با توجه به اینکه برد و موتور یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند ، بهتر است از یک محافظ استاندارد یخچال با حداقل 5 دقیقه زمان تاخیر استفاده نمایید.
  5. سوال: درجه مناسب یخچال در فصول مختلف چیست؟
    پاسخ: درجه مناسب و استاندارد یخچال در تمام فصول برای یخچال 3+ و برای فریزر 19- میباشد ، اما این درجات با توجه به نیاز و سلیقه شما قابل تغییر بوده و هیچ اجباری به قرار دادن دمای یخچال روی این درجه ها وجود ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27483.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

قاتل جدید پرچمداران معرفی شد: ردمی K20 پرو با اسنپدراگون 855 و دوربین 48 مگاپیکسلی

شیائومی بالاخره ردمی K20 و K20 پرو را معرفی کرد، گوشی هایی که به قاتل جدید پرچمداران معروف شده اند. این دو گوشی با وجود دوربین های حرفه ای 48 مگاپیکسلی، نمایشگرهای اولد و حسگر ...

شیائومی بالاخره ردمی K20 و K20 پرو را معرفی کرد، گوشی هایی که به قاتل جدید پرچمداران معروف شده اند. این دو گوشی با وجود دوربین های حرفه ای 48 مگاپیکسلی، نمایشگرهای اولد و حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر، قیمت بسیار مناسبی دارند و رقبا را به راحتی کنار می زنند.

همان طور که از اسم این دو گوشی - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر محمودآباد استان مازندران - می توان حدس زد، ردمی K20 پرو یک گوشی پرچمدار است و از چیپست اسنپدراگون 855 بهره می برد، در حالی که ردمی K20 به چیپست میان رده کوالکام یعنی اسنپدراگون 730 مجهز شده است.

تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر محمودآباد استان مازندران

نمایشگر 6.4 اینچی اولد این دو گوشی با رزولوشن فول اچ دی پلاس و نسبت تصویر 19.5:9، حاشیه بسیار اندکی دارد و به همین دلیل، دوربین سلفی به شکل کشویی از لبه بالایی بیرون می آید. ردمی K20 پرو با 6 یا 8 گیگابایت رم و 64، 128 - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر محمودآباد استان مازندران - یا 256 گیگابایت حافظه - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر محمودآباد استان مازندران - داخلی به بازار عرضه می شود.

تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر محمودآباد استان مازندران

دوربین 48 مگاپیکسلی اصلی این گوشی از سنسور جدید IMX586 سونی بهره می برد و در کنار - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر محمودآباد استان مازندران - آن یک دوربین 13 مگاپیکسلی با لنز فوق عریض و یک دوربین 8 مگاپیکسلی تله فوتو قرار گرفته - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر محمودآباد استان مازندران - اند. این گوشی توانایی ثبت ویدیوهای فوق آهسته با نرخ 960 فریم بر ثانیه را هم دارد. دوربین سلفی هر دو مدل هم 20 مگاپیکسلی است.

تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر محمودآباد استان مازندران

ردمی K20 پرو مثل اکثر پرچمداران امسال، باتری قدرتمند 4000 دارد و از شارژ سریع 27 واتی پشتیبانی می کند. به گفته سازنده، شارژر همراه این گوشی می تواند طی 30 دقیقه تا 58 درصد ظرفیت باتری را پر کند و شارژ کامل این گوشی هم فقط 74 دقیقه طول می کشد.

تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر محمودآباد استان مازندران

همان طور که گفتیم ردمی K20 از چیپست - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر محمودآباد استان مازندران - میان رده 8 نانومتری کوالکام یعنی اسنپدراگون 730 بهره می برد و اگرچه دوربین 48 مگاپیکسلی دارد، اما سنسور ضعیف تر - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر محمودآباد استان مازندران - IMX582 سونی در آن - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر محمودآباد استان مازندران - به کار رفته است. ظرفیت باتری این گوشی همان 4000 میلی آمپر ساعت است اما شارژ سریع آن به 18 وات محدود شده.

تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر محمودآباد استان مازندران

طبق اطلاعات موجود، ردمی K20 با پیکربندی 6/64 و 6/128 گیگابایتی به ترتیب با قیمت 290 و 330 دلار به فروش می رسد. ردمی - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر محمودآباد استان مازندران - K20 پرو هم با چهار پیکربندی مختلف عرضه می شود که مدل پایه با ترکیب 6/64 گیگابایتی حدود 360 دلار و بالاترین مدل با ترکیب 8/256 گیگابایتی حدود 435 دلار قیمت دارند. نسخه ویژه ای - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر محمودآباد استان مازندران - از این گوشی بر اساس فرنچایز محبوب اونجرز هم در راه است ولی هنوز قیمت آن مشخص نشده.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone