تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر تربت جام استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: جمع شدن آب کف جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: دلیل جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عموما گرفتگی لوله درین میباشد که به دلیل ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میگردد و یخ زدگی قسمت کف اواپراتور باعث لبریز شدن آب ناشی از دیفراست اواپراتور به زیر کشو ها میشود. در مواردی نیز ممکن است سوختن المنت یا سنسور دیفراست باعث بروز این مشکل در یخچال شود.
  2. سوال: آیا میشود یخچال ساید بای ساید را به دستگاه تصفیه آب وصل نمود؟
    پاسخ: اتصال یخچال ساید بای ساید در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب مناسب باشد بلامانع است ، اما در صورتی که فشار آب کم باشد ممکن است باعث آسیب رسیدن به شیربرقی یخچال گردد.
  3. سوال: یخساز فقط یخ خرد میدهد و یخ درشت نمیدهد ، علت چیست؟
    پاسخ: استفاده کردن کم از یخ ساز و یا قطعی برق باعث چسبیدن قالب های یخ در داخل مخزن به یکدیگر شده و گیربکس یخ ریز قدرت جدا کردن یخ ها به صورت قالبی را نخواهد داشت و در نتیجه یخ ها به صورت خرد خارج میشوند. همچنین خرابی سلونوئید یخساز میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  4. سوال: صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به چیست؟
    پاسخ: معمولا صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به خرابی فن کندانسور میباشد که علت آن خرابی بوش فن و کارکرد نامناسب فن یخچال میگردد. در صورت شنیدن صدایی مشابه حتما در صدد بررسی فن کندانسور و رفع ایراد در اولین فرصت باشید. زیرا از کار افتادن فن کندانسور تبعات زیادی داشته و باعث آسیب به کمپرسور یخچال میگردد.
  5. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص ، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27207.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

هواوی یک میلیون دستگاه با سیستم عامل اختصاصی خودش عرضه کرده است

به گزارش منابع موثق هواوی موفق به عرضه یک میلیون موبایل هوشمند با سیستم عامل اختصاصی خودش به نام «هونگ منگ» شده است. به گزارش گروه امنیتی روزنبالت، این دستگاه ها برای تست بودند و ...

به گزارش منابع موثق هواوی موفق به عرضه یک میلیون موبایل هوشمند با سیستم عامل اختصاصی خودش به نام - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر تربت جام استان خراسان - «هونگ منگ» شده است. به گزارش گروه امنیتی روزنبالت، این دستگاه ها برای تست بودند و مشخص نیست نمونه های تکمیل شده بودند یا خیر. در همین گزارش آمده از قابلیت های مهم سیستم عامل هواوی سازگاری با تمام - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر تربت جام استان خراسان - برنامه های اندروید و افزایش امنیت دستگاه - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر تربت جام استان خراسان - برای محافظت از اطلاعات کاربران - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر تربت جام استان خراسان - است.

در وبسایت وبسایت China Daily نقل و قولی از «یو چنگ دونگ»، مدیر عامل گروه محصولات مصرفی هواوی آمده که می گوید:

سیستم عامل ساخت هواوی پاییز امسال یا بهار آینده در دسترس است و روی موبایل ها، کامپیوترها، تبلت ها، پوشیدنی های هوشمند و هر چیزی که از سیستم عامل پشتیبانی کند قابل نصب خواهد بود.

سیستم عامل هواوی از تمام برنامه های اندروید پشتیبانی خواهد - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر تربت جام استان خراسان - کرد

با اینکه ایالات متحده تحریم های هواوی را 90 روز دیگر هم - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر تربت جام استان خراسان - به تعویق - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر تربت جام استان خراسان - انداخت، به نظر نمی رسد این شرکت برنامه ای برای صبر کردن داشته باشد و می خواهد - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر تربت جام استان خراسان - سیستم عاملی را که چندین سال مشغول کار روی آن بوده به - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر تربت جام استان خراسان - زودی منتشر کند. هواوی سنترال، وبسایتی که عمدتا به پوشش اخبار مربوط به این شرکت می پردازد در خبری آورده نام تجاری «هونگ منگ» از همین حالا در بازارهایی مانند کانادا، اروپا، کره جنوبی و مکزیک به ثبت رسیده است.

تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر تربت جام استان خراسان

البته نام تجاری هونگ منگ تا حدودی عجیب به نظر می رسد و بهتر است هواوی از اسمی عادی تر برای سیستم عاملش استفاده کند. این نام که به چینی رویای قرمز معنی می شود به شخصیتی داستانی به نام Vast Mist هم اشاره دارد. در نتیجه می توان منتظر اسامی چون Vast OS یا Mist OS هم بود.

بنابر برخی گزارشات سیستم عامل هواوی به - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر تربت جام استان خراسان - هیچ عنوان نهایی نیست

البته در گزارشات دیگری هم آماده که سیستم عامل هواوی به هیچ عنوان نهایی نیست و بزرگترین ضعفش هم پشتیبانی از تمام برنامه های اندروید است. با وجود عقب افتادن تحریم ها هواوی - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر تربت جام استان خراسان - خیلی هم زمان در اختیار ندارد زیرا برطرف کردن نواقص این چنینی زمان بسیار زیادی می طلبد، در نتیجه مهندسان این شرکت باید هرچه سریعتر سیستم عامل را منتشر کرده و ایرادات اصلی اش را بعدا برطرف کنند.

تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر تربت جام استان خراسان

با وجود تمام این تلاش ها مشخص نیست کاربران غربی چه زمانی حاضر به استفاده - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر تربت جام استان خراسان - از موبایلی شوند که از سرویس های گوگل بی بهره - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر تربت جام استان خراسان - است، تا آن زمان احتمالا مسئولیت حفظ برند هواوی بر عهده کاربران چینی خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone