تعمیرات یخچال باکنشت در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: یخچال باید چقدر با دیوار فاصله داشته باشد؟
    پاسخ: فاصله استاندارد یخچال از دیوار پشت حداقل 10 سانتی متر و از اطراف باید حداقل 5 سانتی متر باشد تا اجازه گردش جریان هوا اطراف یخچال وجود داشته باشد.
  2. سوال: آیا اتصال یخچال ساید بای ساید به دستگاه تصفیه آب ایراد دارد؟
    پاسخ: در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب کم نباشد اتصال یخچال به تصفیه آب ایرادی ندارد اما اگر فشار آب کم باشد میتواند باعث ایجاد خرابی در شیربرقی یخچال شود.
  3. سوال: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی چه آسیبی به یخچال میزند؟
    پاسخ: باز بودن یخچال به مدت طولانی باعث از بین رفتن سرمای داخل محیط یخچال شده و به تبع آن یخچال باید با توان بیشتری کار کند تا سرمای از دست رفته را جبران کند. باز ماندن طولانی مدت یخچال مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال گردد.
  4. سوال: فیلتر یخچال را باید هرچند وقت یکبار تعویض کنیم؟
    پاسخ: میزان مصرف از آبریز و یخساز یخچال و کیفیت و رسوب آب منطقه بر عملکرد فیلتر یخچال تاثیرگذار است. بهترین زمان برای تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال هر 6 ماه یکبار میباشد. تعویض دیر هنگام فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی و یخساز و شلنگ های یخچال شود.
  5. سوال: چقدر زمان میبرد تا باکس یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را تازه به برق میزنید 12 ساعت زمان نیاز است تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از آن یخساز شروع به تولید یخ نموده و حدودا دو الی سه روز زمان میبرد تا مخزن یخساز پر شود. فشار آب منزل و حجم مواد غذایی درون فریزر و باز و بسته کردن درب یخچال در طول روز نیز در سرعت ساخت یخ موثر است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38979.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

سامسونگ قصد دارد 320 میلیون موبایل در سال 2018 به فروش برساند

بر اساس اطلاعاتی که در نشریه «Investor» کره جنوبی منتشر شده سامسونگ قصد دارد در سال 2018 به تعداد 320 میلیون دستگاه تلفن هوشمند را به فروش برساند. در سال 2017 نیز این کمپانی به ...

بر اساس اطلاعاتی که در نشریه «Investor» - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - کره جنوبی منتشر شده سامسونگ قصد دارد در سال 2018 به تعداد 320 - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - میلیون دستگاه تلفن هوشمند را به فروش برساند.

در - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - سال 2017 نیز این کمپانی - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - به همین میزان تلفن هوشمند را به فروش رسانده. به نظر می رسد این ثابت ماندن فروش به دلیل بازار اشباع شده موبایل ها باشد. بر اساس پیش بینی ها میزان فروش این شرکت کره ای بر اساس نوع موبایل ها در سال 2018 به - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - شرح زیر است:

  • 320 میلیون تلفن هوشمند
  • 40 میلیون تلفن غیر هوشمند
  • 20 میلیون تبلت
  • 5 میلیون دیوایس - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - پوشیدنی

اپل و هوآوی در جایگاه های دوم و سوم میزان فروش جهانی قرار دارند

در صورتی که سامسونگ موفق به این میزان فروش برای تلفن های هوشمند شود، می تواند همچنان رتبه اول بیشترین تعداد فروش این گجت ها در سطح دنیا را حفظ نماید. دو رقیب دیگر این شرکت کره ای که در رتبه های دوم و سوم میزان فروش - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - جهانی قرار دارند، اپل و هوآوی هستند که به ترتیب تخمین زده می شود فروشی 200 و 150 میلیون واحدی - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - را در سال 2018 تجربه کنند.

تعمیرات یخچال باکنشت در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی

پیشتر پیش بینی شده بود که فروش موبایل های سامسونگ - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - در سال 2018 کاهش یابد

هدف گذاری سامسونگ در حالی انجام شده که پیش از این تحلیلگران موسسه «Strategy Analytics» عملکرد ضعیف سامسونگ نسبت به سال 2017 را پیش بینی کرده بودند. بر این اساس پیش بینی شده بود طی سال 2018 فروش سامسونگ به 315 میلیون دستگاه کاهش یابد.

همچنین پیش بینی می شود سود این شرکت در دوره زمانی سه ماهه انتهایی سال 2017 به میزان 73 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش یابد و به 15 میلیارد دلار برسد.

انتظار می رود در سال جاری میلادی سامسونگ همچنان بیشتر تمرکز خود را بر تلفن های هوشمند پرچمدار قرار دهد. همچنین احتمالاً کمپانی یاد شده در - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - این سال تمرکز خود را بر توسعه موبایلی با نمایشگر تاشو می گذارد. البته پیش از این گزارش شده بود - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - که این تلفن هوشمند در سال 2019 به بازار عرضه خواهد شد. با این حال رونمایی آن تا انتهای سال 2018 نیز محتمل به نظر می رسد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone