🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر مرند زنجان استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر مرند زنجان استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت صدای بدون کیفیت و خش دار در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: مشکل در آمپلی فایر اسپیکر ها و خرابی مگنت آن از عوامل ایجاد چنین مشکلی هستند.
  2. سوال: مشکل در پورت های تلویزون چه مشکلاتی را به وجود می آورد؟
    پاسخ: ایراد در هر پورت تلویزیون خود به تنهایی بخشی از کاربرد و کارکرد تلویزیون شما را مختل خواهد کرد.
  3. سوال: علت تار بودن و عدم تشخیص رنگ ها در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری مختلف سبب این اتفاق هستند. نیاز هست تنظیمات رنگ را در تلویزیون خود بررسی کنید.
  4. سوال: فریم تلویزیون چیست؟
    پاسخ: در همه تلویزیون ها اطراف پنل و دور تلویزیون را فریمی یا یک قاب به شکل های مختلف احاطه کرده است است که در حفظ امنیت دستگاه و شکل گیزی آن نقش بسزایی دارد.
  5. سوال: آیا شروع و پایان تعمیرات نیاز به پروسه زمانی زیادی خواهد داشت؟
    پاسخ: تکنسین های متخصص ما در نهایت توان در سریع ترین حالت ممکن تعمیرات شما را به پایان خواهند رسانید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34839.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

گلکسی نوت 9 در دستان مدیرعامل سامسونگ مشاهده شد

در حالی که هنوز چند هفته به معرفی گلکسی نوت 9 سامسونگ باقی مانده، اخیراً این گوشی در دستان مدیر عامل سامسونگ، دی جِی کو مشاهده شده است. البته این تصویر جزئیات زیادی را نشان ...

در حالی - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر مرند زنجان استان زنجان - که هنوز چند هفته به معرفی گلکسی نوت 9 سامسونگ باقی مانده، اخیراً این گوشی در دستان مدیر عامل سامسونگ، دی جِی کو مشاهده شده است.

البته این تصویر جزئیات زیادی را نشان نمی دهد، با این حال گوشی داخل قابی قرار داده شده که با طراحی متفاوت دوربین ها و حسگر اثر انگشت قرار گرفته در پشت دستگاه هماهنگی دارد.

انتظار - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر مرند زنجان استان زنجان - می رود گلکسی نوت 9 از حیث طراحی شباهت های بسیاری - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر مرند زنجان استان زنجان - به گلکسی نوت 8 داشته باشد، با این حال به نظر می رسد در بخش جلویی شاهد کاهش اندکی از حاشیه پایینی - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر مرند زنجان استان زنجان - نمایشگر باشیم.

گلکسی نوت - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر مرند زنجان استان زنجان - 9 احتمالاً قرار است در رنگ های متنوع مشکی نیمه شب، بنفش یاسی (اسطوخدوسی)، خاکستری تیتانیومی، آبی و قهوه ای عرضه شود. همچنین شاید برخی از نسخه ها با رنگ قلمی متفاوت عرضه شوند، احتمالاً شاهد همراه شدن قلمی طلایی رنگ با نسخه آبی گلکسی نوت 9 باشیم.

تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر مرند زنجان استان زنجان

در مورد مشخصات سخت افزاری انتظار می رود گلکسی نوت 9 با - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر مرند زنجان استان زنجان - چیپست اگزینوس 9810 (بر اساس برخی گزارشات 9820) که اکنون در سری گلکسی اس 9 نیز تعبیه شده همراه شود. البته مطابق معمول این بار هم نسخه های بهره مند از چیپست اسنپدراگون برای ایالات متحده در نظر گرفته خواهد شد؛ - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر مرند زنجان استان زنجان - احتمالاً اسنپدراگون 845. رم در نظر گرفته شده برای این گوشی 6 گیگابایت به همراه 64 گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود و احتمال می رود شاهد عرضه مدلی با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی در برخی از بازارها از جمله چین باشیم.

از حیث نرم افزاری - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر مرند زنجان استان زنجان - احتمالاً شاهد اندروید 8.1 در کنار آخرین نسخه از رابط کاربری اختصاصی سامسونگ خواهیم بود. علاوه بر این بر اساس گزارش های منتشر شده گلکسی نوت 9 از یک باتری پر ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعتی بهره مند خواهد بود.

بر اساس گمانه زنی ها قیمت در نظر گرفته شده برای گلکسی نوت 9 در آمریکا از حدود 960 دلار شروع خواهد شد. این پرچمدار قرار است در 18 مرداد ماه به طور رسمی معرفی شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone