تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر خمینی شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: بابت تعمیر یخچال چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  2. سوال: آیا باید بعد از جابجایی عمودی یخچال باید یخچال را چند ساعت خاموش کنیم؟
    پاسخ: خیر، در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد و یخچال کج نشود احتیاجی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
  3. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر یخچال را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند ، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  4. سوال: چقدر طول میکشد تا مخزن خالی یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را به برق بزنید حدودا 12 ساعت طول میکشد تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از 12 ساعت عملیات ساخت یخ شروع شده و معمولا 48 تا 72 ساعت طول میکشد تا مخزن یخساز کاملا پر بشود. البته فشار آب و حجم مواد غذایی داخل فریزر و باز و بسته شدن درب در طول روز نیز میتواند بر سرعت یخسازی موثر باشد.
  5. سوال: دلیل زود خراب شدن مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، خرابی سنسور ها یا خرابی داکت هوا یا فن از میتواند باعث کاهش سرما در یخچال و کپک زدن مواد غذایی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24382.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

مراسم اختتامیه دومین مرحله کمپین بلندپروازی علی بابا برگزار شد

مراسم اختتامیه دومین دوره از کمپین بلندپروازی که مانند سال گذشته از اوایل مرداد ماه سال جاری توسط شرکت تبلیغات و بازاریابی برندیست برگزار شده بود، عصر روز سه شنبه 12 شهریور ماه با حضور ...

مراسم اختتامیه - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر خمینی شهر استان اصفهان - دومین دوره از کمپین بلندپروازی که مانند سال گذشته از اوایل مرداد ماه سال جاری توسط شرکت تبلیغات و بازاریابی برندیست برگزار شده بود، عصر روز سه شنبه 12 شهریور ماه با حضور مدیران ارشد - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر خمینی شهر استان اصفهان - لوفت‌هانزا، علی بابا، شرکت تبلیغات و بازاریابی برندیست، اصحاب - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر خمینی شهر استان اصفهان - رسانه، اینفلوئنسرهای گردشگری در محل دفتر «روز اول علی بابا» برگزار و برندگان این کمپین پس از قرعه‌کشی مشخص شدند.

تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر خمینی شهر استان اصفهان

در این مراسم اعلام - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر خمینی شهر استان اصفهان - شد - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر خمینی شهر استان اصفهان - که بیش از ده میلیون نفر از کمپین تبلیغاتی بلندپروازی علی بابا بازدید - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر خمینی شهر استان اصفهان - کردند و هدف از برگزاری این کمپین زنده کردن حس تغییر در زندگی و شکستن مرزها توسط ملت ایران اعلام - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر خمینی شهر استان اصفهان - شد. «مسعود طباطبایی» مدیر عامل شرکت علی بابا در ابتدای این مراسم با اشاره به رشد علی بابا در سالی که از لحاظ اقتصادی برای همه سخت بوده، اعلام کرد که آنها دوست داشتن این رشد را در مردم و کاربران هم حس کنند و - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر خمینی شهر استان اصفهان - ببینند:

«خوشحالیم که هدف - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر خمینی شهر استان اصفهان - این کمپین محقق شده است و آمار حضور شرکت‌کنندگان در کمپین بلندپروازی، موید این موضوع که هدف ما برای زنده کردن حس تغییر در زندگی و شکستن مرزها و محدودیت‌ها محقق شده است.»

تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر خمینی شهر استان اصفهان

«شاهر مراد» مدیر شرکت هواپیمایی - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر خمینی شهر استان اصفهان - لوفتانزا، دیرینه‌ترین شرکت‌ هواپیمایی فعال بین‌المللی در مرزهای ایران، با اعلام این موضوع که دستیابی به راه‌حل‌های نوین نوآوری دیجیتالی‌ با کمک علی‌بابا در صنعت گردشگری ایران محقق خواهد شد گفت:

«طی سالهایی که در ایران حضور داشتم، این نخستین مرتبه‌ای - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر خمینی شهر استان اصفهان - است که شاهد - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر خمینی شهر استان اصفهان - برگزاری رویدادی با چنین موضوع جذاب و استقبال گسترده‌ای بودم. در هیچ آژانس هواپیمایی این نوع ارائه خدمات را در ایران ندیدم و امیدوارم که در آینده شاهد برگزاری بیشتر این رویدادها با چنین سطح کیفی در ایران باشیم.»

توحید علی اشرفی، مدیر عامل شرکت تبلیغات و بازاریابی برندیست، برگزار کننده کمپین بلندپروازی - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر خمینی شهر استان اصفهان - نیز با اشاره به حضور بیشتر خانم‌ها در کمپین بلند پروازی، ضمن اعلام خشنودی از این اتفاق اعلام کرد که - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر خمینی شهر استان اصفهان - روحیه بالای زنان ایرانی جای تبریک دارد: «مرحله نخست کمپین بلندپروازی که تابستان سال - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر خمینی شهر استان اصفهان - گذشته برگزار شد، مورد استقبال مخاطبان بسیاری از اینفلوئنسرها، سلبریتی‌ها و... قرار گرفت و در مرحله دوم برگزاری کمپین، شاهد بازدید 10 میلیون نفر از کمپین و ثبت یک هزار هشتک در عرض یک ماه بودیم که این موضوع نشان دهنده برگزاری موفق کمپین بلندپروازی است.»

به گفته علی اشرفی در این یک ماه برگزاری مراسم، بیش از - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر خمینی شهر استان اصفهان - 500 هزار لایک و بیست هزار کامنت برای هشتک بلندپروازی علی بابا ثبت شده است. همچنین به نظر می‌رسد حدود ۳ - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر خمینی شهر استان اصفهان - هزار کاربر - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر خمینی شهر استان اصفهان - ایرانی در این کمپین شرکت کردند.

تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر خمینی شهر استان اصفهان

در ادامه مراسم، قرعه‌کشی انجام و 3 نفر به عنوان برند انتخاب و بلیط رفت و برگشت به مقصد اروپایی منتخب را دریافت کردند. چندین نفر دیگر از اینفلوئنسرها و - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر خمینی شهر استان اصفهان - فعالانی که در این کمپین - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر خمینی شهر استان اصفهان - علی بابا را همراهی می‌کردند، تندیس بلندپروازیم را دریافت کردند.

علی بابا - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر خمینی شهر استان اصفهان - پیش‌ از‌ این نیز تجربه‌ی  برگزاری کمپین‌های بزرگی همچون #سفرتودستت و #سفرنورد را تجربه کرده است. کمپانی علی - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر خمینی شهر استان اصفهان - بابا برای اجرای  کمپین بلندپروازی مردم را به استفاده از قدرت تخیل و خلاقیت خود دعوت می‌کردند. در اولین مرحله از کمپین بلند پروازی، علی بابا از مردم می‌خواست تا با گرفتن عکس‌هایی از خودشان که بر روی زمین نیستند،  نوشتن از آرزوها و بلندپروازی‌های خود در کپشن و منشن کردن پیج علی بابا و لوفت هانزا “که - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر خمینی شهر استان اصفهان - حامی - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر خمینی شهر استان اصفهان - این شرکت در برگذاری این کمپین بود” در این چالش و کمپین شرکت کنند

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone