🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر تنکابن استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر تنکابن استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرات سولاردام در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات سولاردام در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: آیا استفاده از ظروف فویلی آلومینیومی درون مایکروویو مجاز است؟
    پاسخ: استفاده از ظروف فویلی ممکن است باعث ایجاد جرقه و آسیب دیدن مگنترون و یا آتش سوزی مایکروفر شود. حتما از گذاشتن ظروف آلومینیومی و فلزی داخل مایکروفر خودداری نمایید.
  3. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر مایکروویو من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  4. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار سولاردام جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان سولاردام ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه، با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: هزینه تعمیرات سولاردام را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر مایکروویو را پرداخت نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33097.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

دریافت پسورد گجت های مسافران توسط گمرک نیوزیلند مجاز شد

اجازه دادن به ماموران گمرک برای تفتیش و بازرسی وسایل دیجیتالی مدت هاست که در برخی کشورهای غربی جنجال آفرین شده و دو مقوله حریم خصوصی و امنیت را مقابل یکدیگر قرار داده است. حال ...

اجازه دادن به ماموران گمرک برای تفتیش و بازرسی وسایل - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر تنکابن استان مازندران - دیجیتالی مدت هاست که در برخی کشورهای غربی جنجال آفرین - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر تنکابن استان مازندران - شده و دو مقوله حریم خصوصی و امنیت را مقابل - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر تنکابن استان مازندران - یکدیگر قرار داده است. حال - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر تنکابن استان مازندران - خبر رسیده مسئولین مرزی نیوزیلند اجازه یافته اند که بنابر تشخیص خود پسورد مربوط به گجت های الکترونیک مسافران را از آنها درخواست نمایند.

تغییرات در قانون عوارض و مالیات ۲۰۱۸ نیوزیلند از روز گذشته اعمال شده و حالا به موجب آن ماموران مرزی علاوه بر آنکه می توانند موبایل، لپ تاپ - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر تنکابن استان مازندران - و دیگر دستگاه های الکترونیک مسافران را تفتیش کنند مجوز می یابند که از دارنده آن وسایل اطلاعات ورود به آنها یا هر گونه اطلاعات دیگری که برای این منظور نیاز است را درخواست نمایند.

مقامات مرزی نیوزیلند البته باید دلیل منطقی برای مظنون شدن به - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر تنکابن استان مازندران - یک مسافر و درخواست اطلاعات دسترسی به گجت های وی را داشته باشند و سپس از مسافر بخواهند که پسورد و کلیدهای رمزنگاری شده اش را در اختیارشان قرار دهد.

اما نکته دیگر در این باره آنکه افسران گمرک نیوزیلند - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر تنکابن استان مازندران - ممکن است برحسب تشخیص خود نسخه ای از اطلاعات ذخیره شده روی دستگاه را برای انجام بررسی های بیشتر نزد خود نگه دارند. و درست مانند ایالات متحده آمریکا صرفا بررسی اطلاعاتی امکان پذیر است که به صورت لوکال روی دستگاه ذخیره شده باشند و داده های موجود در کلاود (نظیر اکانت های کاربر در شبکه های اجتماعی) مشمول این قانون نمی شوند.

براساس قانون گمرک نیوزیلند دستگاه مسافر باید صحیح و سالم بعد از انجام بررسی ها به وی بازگردانده شوند (البته با فرض آنکه جرمی - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر تنکابن استان مازندران - اتفاق نیافتاده - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر تنکابن استان مازندران - باشد). علاوه بر این، نیروهای پلیس مرزی در صورتی که نسخه ای از اطلاعات فرد مظنون تهیه کرده باشند باید آن را پاک نمایند.

ماه گذشته گزارش شد که یک زن مسلمان از مقامات مرکزی نیوزیلند به خاطر تفتیش اطلاعات آیفونش توسط آنها و تهیه کپی از اطلاعات شخصی اش شکایت کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone