🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر کندی در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر کندی در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرات سولاردام در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات سولاردام در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: آیا استفاده از مایکروفر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: بهتر است در استفاده از برنامه مایکرو بیشتر از 10 دقیقه دستگاه را روشن نگذاشته وبین هربار استفاده حداقل 5 دقیقه به دستگاه استراحت دهید تا از آسیب به لیزر دستگاه جلوگیری شود.
  3. سوال: چقدر طول میکشد مایکروویو من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه مایکروویو، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: ترموستات قابلمه ای مایکروفر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: ترموستات ها به عنوان سنسور های حرارتی محافظ در مایکروفر عمل مینمایند و در صورتی که دمای مگنترون یا دمای کابین مایکروفر بیش از اندازه بالا برود برق ورودی دستگاه را قطع میکنند تا از آسیب به دستگاه جلوگیری شود.
  5. سوال: علت خرابی مگنترون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو، یا استفاده از ظروف فلزی میتواند از عواملی باشد که باعث خرابی مگنترون مایکروفر میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38257.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

کمپانی Sikur از موبایل مخصوص سرمایه گذاران ارز مجازی رونمایی کرد

با بالا رفتن ارزش بیت کوین معمولا فعالان این حوزه دیگر ارزهای خود را روی موبایل ذخیره نمی کنند اما کمپانی Sikur به دنبال تغییر این رویه است. این شرکت در MWC از موبایلی به نام SikurPhone ...

با بالا رفتن ارزش بیت کوین معمولا فعالان این حوزه دیگر ارزهای خود را روی موبایل ذخیره نمی کنند اما کمپانی Sikur به دنبال تغییر این رویه است.

این شرکت در MWC از موبایلی به نام SikurPhone رونمایی کرده که دارای کیف ارز مجازی اختصاصی است و اجازه نگهداری این ارزها بدون نگرانی از بابت مسائل امنیتی می دهد.

سیستم عامل SikurPhone نسخه ای سفارشی سازی شده از اندروید نوقا با ظاهری بسیار ساده و سازمانی است و برای کاربران عادی طراحی نشده چرا که امکان نصب گوگل پلی روی آن وجود ندارد و تنها از اپلیکیشن هایی پشتیبانی می کند که امنیت آنها توسط Sikur تائید شده است.

ویژگی های سخت افزاری این موبایل شامل چیپست مدیاتک MT6750، چهار گیگابایت رم، 64 گیگابایت حافظه داخی و باتری 2800 میلی آمپر ساعتی است. دوربین های اصلی و سلفی نیز به ترتیب از سنسورهای 13 و 5 مگاپیکسلی بهره می برند.تعمیرات مایکروفر کندی در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی

«الکساندر واسکونسولس»، مدیر عملیاتی این کمپانی می گوید:

کلیدهای خصوصی وارد شده به موبایل روی فضای ابری ذخیره می شوند و در صورتی که موبایلتان را گم کنید ما اطلاعات روی آن را پاک می کنیم. برای دستیابی به داده ها نیز تنها کافی است یک SikurPhone جدید خریده و اطلاعات کاربری - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - را به آن وارد کنید.

علی رغم اینکه مدیران Sikur بر امنیت این موبایل تائید - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - می کنند، ذخیره شدن کلیدهای خصوصی لازم برای دستیابی به بیت کوین در فضای ابری نگرانی های خاص خود را در پی دارد؛ برای مثال - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - در ماه های - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - گذشته چندین مرکز تبادل ارز مجازی هک شده و داده های آنها به سرقت رفته اند.

با این حال سرورهای Sikur از ایمنی بالایی برخودار بوده و حتی هکرهای کمپانی امنیتی HackerOne نیز - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - توانایی نفوذ به آن را نداشته اند.

این موبایل تنها برای نگهداری ارزهای مجازی طراحی نشده و در واقع پلتفری با ایمنی بالا است که از تابستان و با قیمت 799 دلار به بازار راه پیدا می کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone