تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر اردبیل استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت بوی بد داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: بوی بد یخچال ممکن است بر اثر باقی ماندن طولانی مدت مواد خوراکی درون یخچال باشد. برای پیشگیری از تولید بوی بود در یخچال حتما مواد خوراکی را درون ظرف های در بسته نگه دارید و یخچال را به صورت مرتب هر ده روز یکبار تمیز کنید و موادی که تاریخ انقضای آنها رو به اتمام است از یخچال خارج کنید.
  2. سوال: آیا اتصال یخچال ساید بای ساید به دستگاه تصفیه آب ایراد دارد؟
    پاسخ: در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب کم نباشد اتصال یخچال به تصفیه آب ایرادی ندارد اما اگر فشار آب کم باشد میتواند باعث ایجاد خرابی در شیربرقی یخچال شود.
  3. سوال: نقش شیربرقی آب در یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال وظیفه تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با فرمانی که از برد صادر میشود و با اعمال ولتاژ برق بوبین آن عمل نموده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
  4. سوال: آیا باید بعد از عقب یا جلو کشیدن یخچال ، دستگاه را چند ساعت از برق بکشیم؟
    پاسخ: خیر، در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد و یخچال کج نشود احتیاجی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
  5. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20265.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

ترامپ رسما آمریکا را از سازمان بهداشت جهانی خارج کرد

سازمان ملل متحد از خروج رسمی ایالات متحده آمریکا از سازمان جهانی بهداشت در سال آینده (۱۵ تیر ۱۴۰۰) خبر داد. دونالد ترامپ این سازمان بهداشتی را به همکاری با چین و پنهانکاری در مورد ...

سازمان ملل متحد از خروج رسمی ایالات متحده آمریکا از سازمان جهانی بهداشت در سال آینده (۱۵ تیر ۱۴۰۰) خبر داد. دونالد ترامپ این سازمان بهداشتی را به - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر اردبیل استان اردبیل - همکاری با چین و پنهانکاری در مورد ویروس - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر اردبیل استان اردبیل - کرونا متهم کرده است.

به گزارش رویترز، ترامپ که خروج آمریکا از سازمان جهانی بهداشت را حدوداً یک ماه قبل مطرح کرده بود، باید از یک سال قبل خروج آمریکا را اعلام کرده و تمامی بدهی‌های این کشور را تحت قطعنامه ۱۹۴۸ کنگره - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر اردبیل استان اردبیل - به سازمان جهانی بهداشت بپردازد. آن طور که در وب سایت سازمان جهانی بهداشت نوشته شده، آمریکا در حال حاضر بالغ بر ۲۰۰ میلیون دلار به این سازمان بدهکار است.

ایالات متحده بیش از ۷۰ سال عضو سازمان جهانی بهداشت بوده و حالا رییس جمهور این کشور می‌خواهد به این همکاری به خاطر شدت گرفتن تنش‌ها با چین بر سر دنیاگیری ویروس کرونا خاتمه دهد. سازمان جهانی بهداشت ادعاهای ترامپ مبنی بر همکاری این سازمان با چین برای ترویج «اخبار جعلی» - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر اردبیل استان اردبیل - در مورد ویروس را تکذیب کرده است.

تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر اردبیل استان اردبیل

«ننسی - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر اردبیل استان اردبیل - پلوسی»، سخنگوی مجلس نمایندگان آمریکا تصمیم ترامپ به خروج از سازمان جهانی بهداشت را اقدامی «بسیار ابلهانه» توصیف کرد و افزود ترامپ با این کار تلاش‌ها‌ی جهانی برای شکست دادن ویروس کرونا را بی ثمر کرد.

«مایک پنس»، معاون اول رییس جمهور آمریکا اما نظر دیگری داشت و گفت: «تصمیم به جدایی در بهترین زمان گرفته شد. سازمان جهانی بهداشت دنیا را ناامید کرد، آن‌ها باید پاسخگو باشند.» «آنتونیو گوترش»، دبیرکل سازمان ملل متحد گفت که سازمان جهانی بهداشت «اهمیت حیاتی برای دنیا در پیروزی در جنگ علیه کووید-۱۹ دارد.»

اگر ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در ماه نوامبر از جو بایدن شکست بخورد، این کشور همچنان عضو سازمان جهانی بهداشت باقی خواهد ماند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone