تعمیرات یخچال هایسنس در شهر قائمشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: یخساز یخچال چند ساعت یکبار یخ خالی میکند؟
    پاسخ: در صورتی که دمای فریزر مناسب بوده و سرما به اندازه کافی به قالب های یخ برسد هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز یکبار چرخش داشته و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را داخل محفظه یخ خالی میکند.
  2. سوال: علت کپک زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال، خرابی سنسور ها یا خرابی دمپر یا فن از عواملی هستند که میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  3. سوال: آیا باید برای یخچال از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله ، با توجه به اینکه برد و موتور یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند ، بهتر است از یک محافظ استاندارد یخچال با حداقل 5 دقیقه زمان تاخیر استفاده نمایید.
  4. سوال: قیمت موتور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: در یخچال های مختلف با توجه به ظرفیت و حجم داخلی یخچال از قدرت های مختلف کمپرسور استفاده میگردد که بر حسب اسب بخار این قدرت ها نام گذاری میگردد. قیمت موتور یخچال با توجه به قدرت موتورها و مارک آن ها متفاوت میباشد.
  5. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های نوفراست بر خلاف یخچال های قدیمی شاهد انباشته شدن برفکی که نیاز به از برق کشیدن یخچال و آب کردن برفک ها باشد نیستم و با ایجاد یک سیستم اتوماتیک متشکل از المنت و سنسور و برد الکترونیکی عملیات برفک زدایی به صورت خودکار چندین بار در طول شبانه روز انجام میگردد و در نتیجه آن از انباشته شدن برفک در یخچال جلوگیری میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20264.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

مانیتور پرتابل و لمسی لنوو ThinkVision M14t معرفی شد

لنوو از جدیدترین مانیتور قابل حمل خود با نام ThinkVision M14t رونمایی کرد که از طراحی جذابی بهره برده و با قلم دیجیتال سازگاری دارد. به گزارش MSPoweruser، این مانیتور باریک و سبک تنها ۶۹۸ ...

لنوو از جدیدترین مانیتور - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر قائمشهر استان مازندران - قابل حمل خود با نام ThinkVision M14t رونمایی کرد که از طراحی جذابی بهره برده و با قلم دیجیتال سازگاری دارد.

به گزارش MSPoweruser، این مانیتور باریک و سبک تنها ۶۹۸ گرم وزن - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر قائمشهر استان مازندران - دارد، رزولوشن پنل ۱۴ اینچی آن فول اچ دی است و همچنین می‌تواند از قلم با ۴۰۹۶ سطح فشار پشتیبانی کند. با استفاده از قلم می‌توان طرح‌های دقیق‌تری رسم کرد و به تجربه کاربری بهتری - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر قائمشهر استان مازندران - دست پیدا کرد. امکان استفاده از این محصول به صورت افقی و عمودی وجود دارد و از دانگل L شکل بهره - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر قائمشهر استان مازندران - می‌برد. کاربران در این مانیتور به دو پورت USB Type-C دسترسی دارند.

لنوو ThinkVision M14t به عنوان جایگزین - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر قائمشهر استان مازندران - مدل M14 وارد بازار می‌شود و قابلیت‌های بیشتری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. لمسی بودن این مانیتور باعث می‌شود که عملکرد لپ‌تاپ‌های استاندارد بهبود پیدا کند. روشنایی این مانیتور به ۳۰۰ نیت می‌رسد و زاویه دید مناسبی دارد، بنابراین می‌توان از آن‌ برای ارائه‌‌ها و همچنین مدیریت محتوا روی دو صفحه استفاده کرد.

تعمیرات یخچال هایسنس در شهر قائمشهر استان مازندران

کاربران می‌توانند این مانیتور را در زوایای مختلف تنظیم و از آن استفاده کنند. فناوری کاهش نور آبی نمایشگر TÜV Rheinland باعث می‌شود این مانیتور لنوو کمترین آسیب را به چشمان کاربران بزند و بدون خستگی بتوان محتوای درون آن را مشاهده کرد.

لنوو برای این مانیتور خود سنسورهایی را درنظر گرفته که به صورت خودکار و با تغییر حالت آن از افقی به عمودی یا برعکس، نحوه قرارگیری محتوا را نیز تغییر می‌دهد. - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر قائمشهر استان مازندران - این شرکت - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر قائمشهر استان مازندران - همچنین برای ThinkVision M14t یک منوی خلاقانه روی نمایشگر درنظر - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر قائمشهر استان مازندران - گرفته که توسط آن می‌توان به تنظیمات مربوط به روشنایی، کنتراست و چرخش محتوا دسترسی پیدا کرد.

تعمیرات یخچال هایسنس در شهر قائمشهر استان مازندران

این مانیتور حاوی یک هاب USB-C کامپکت با دو - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر قائمشهر استان مازندران - پورت USB-C است که عملکرد بی‌نقصی با لپ‌تاپ‌های خانواده تینک‌پد و سایر دستگاه‌های مجهز به این پورت دارد. لنوو ThinkVision M14t از ماه سپتامبر و با قیمت ۴۴۹ دلار وارد بازار می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone